oisin kiinnostunut gotlannin russeista tai muista russ-poneista, joten voiko joku kiltti ihminen kertoo ja kirjoittaa mulle, ja haluun tietää myös: onko russit sopivia pikku-lapsille ja muuta tietoa ja jos tiiätte tietoo tai ootte myös russ-faneja niin kertokaa sähkä-posti-osoitteenne niin lähetän omani sitte teille. joten kirjoitelkaa russeista!
Gotlanninruss...
8
617
Vastaukset
- russi-fani
niinku tuota että ovatko ne kilttejä eivätkä jukuroi paljoa ja voiko pikkuinen( 9-10 - vuotias) niinku käsitellä vaikka se onkin vähän hermostunut ja luimii ja tämmöstä? haluisin tietää kun mä NIIIIIIIN rakastan russeja etenkin gotlannin russeja!
- -_-_-_
en kyllä ees tiä mitään muuta russ ponia kun gotlannin russ.. eikä mun mielestä oo olemassakaan... saatan olla väärässä.. sanokoot joku rotu ekspertti.. muta tosta luonteesta.. jokainen hevonen on yksilö..eli ei voi sanoa mitään yleis pätevää luonne seikkaa esim. että russit ei pukittele.. yms,yms,yms,..
- hirnuja
Russit ovat yleensä ihan pientenlasten ratsuja esim. ratsastuskoulussa. On russeja jotka luimestelevat ja ovat pahoja mutta niitä kilttejäkin löytyy. Eli se on se yksilö- juttu ;)
Säkä on yleensä on noin 120-130 cm.Yleensä ovat vankka rakenteisia ja sopivat niin maastoon kuin kentällekkin.Toivottavasti tuosta oli apua! - kirppu-russi
moi
mä oon nyt kahden russin hoitaja elikkä tamman ja varsan.
kirppu on todella hyvä esimerkki russeille lempeydestä ja kiltteydestä.
vaikka onkin jokus tyhmyli. alku aikoina maasto lenkeillä heitteli mua koko ajan selästä jokeen =) ei onneks nyt enään oo heitelly kun se sai varsan.
mutta nyt olen huomannut kirpussa erikoisia piirteitä.
kirppu on fujirin ja bibbin varsa eli peppi on samalla tallilla missä on myös kirppu ja peppi on 28w eläkkeellä jo ja pieniä tuntejakin menee vaikka yrittää viellä olla villi ja vapaa varsa=) mun mese ossa on [email protected] ja suomen sähkäri on [email protected] kirjoitteles takaisin jos kerkeet - Russ-fani
Käyn itse tallilla, jossa on paljon russeja. Osa on hyvin kilttejä sekä hoidettaessa, että ratsastaessa, eli sopivat hyvin pikkuratsastajille. Toki ponimainen luonne kyllä löytyy, ja toiset ovat hieman haastavampia. Riippuu siis ihan ponin luonteesta, mutta Russ-poni on varmasti hyvä ensiponi :)
- moikka
Riippuu ihan kuka on kouluttanut...jotkut ovat oppineet pahoiksi jotkut eivät.
- Tiedän tämänkin!
Tuskimpa hän tarvitsee 7-8 vuoden päästä enää neuvoja.
- russi ja vuonis fani
moi mulla oli viime vuonna yks russi puoli vuotta sillä oli semmone sairais kun kiima tauti. Ainaku oltii ratsastamas ni mun ja sen russin pite mennä perässä koskä muute se pukittelee muit hevosii päi ihan hullusti... se on ihan hirveet. Kerran ku me oltii ratsastamassa ja me laukattii ni yht äkkii se rupes tekee sillee.En tätä se takii kerro et pelottelisin sua niin et "russit on ihan kauheit"
Tykkään ittekki russeist toso paljon yht paljon ki ku vuoniksist ja shettiksist eli ne on mun lemppari rotuja russien kaa.
Nyt mulle ollaa jo löydetty uus russi
Ps:meil on ite ki muit heppoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241