Olemme nyt nähneet miten yhteiskuntamme toimii, kun rajumpi kausiflunssa rantautuu maahamme... Ensinnäkin hallintomme ei kykene toimimaan nopeasti kansalaistensa hyväksi, vaan vastuunsa kiertäen pistää koko kansan päät pensaaseen odottamaan ilman toimintamahdollisuuksia, mitä sekava organisaatio sattuu keksimään. Tämä pandemia oli ja on vaarallinen ehkä noin promillelle ihmisistä, silti kaikilta muilta 999 tuhannesta vietiin elinkeinonsa tuottavuus tehokkaasti ja aiheutettiin hirvittävä epätasapaino virkatöissä olevien ja vapailta markkinoilta elantonsa saavien välille.
"Virkaihmiset" ottavat palkkansa vaikka kotona istumalla trendikkäästi etänä ja samalla nämä verosurffarit asettelee rajoituksia niille, joiden työn tuotosta ottavat pakolla palkkiot istumisistaan.
Jokainen alkeellisellakin älyllä varustettu ymmärtää, että tällainen on sekä järkyttävä vääryys, että järjetöntä valtion talouden tuhoamista.
Kuka tulevista seurauksista lopulta kantaa vastuun, sekö strutsilauma, joka juoksentelee höyhenet heiluen pylväiden taakse piiloon joka päivä?
Milloin meistä tuli strutsilauma?
1
114
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin tuomiolle pitäisi saada tilanteen aiheuttajat. Ne ketkä päästivät asiat huonoksi. Lisäksi paljon toimia jotka käätävät väärät päätökset oikeiksi. Ihan sama mitä mimmiliiga inisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808266
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264478- 504068
- 513295
- 513086
- 502840
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262516- 312099
- 291996
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv381973