Mua kiinnostaa huvikseen kuulla. Mua on haukuttu seuraavilla:
Läski
Läskimaha
Ihrakasa
Ihravalas
Bontso
Hehtaariperse
Mörrimöykky(Pää on kuulemma mörri ja kroppa on möykky.)
Nämä olivat siis jotain ylä-aste aikaisia haukkumasanoja. Mua ei ole sen jälkeen ääneen haukuttu. Tiedä sitten mitä ihmiset ajattelevat. :)
Ennen vaan yritin surkeana vajota maan alle, mutta jos nyt joku mua haukkuisi julkisesti sanoisin kyllä vastaan tai näyttäisin yksinkertaisesti vain kansainvälistä käsimerkkiä.
On se kyllä kiva että jotkut voi pönkittää huonoa omaa tuntoaan haukkumalla toisia tai ajattelemalla että "mä nyt en ainakaan oo mikään läski tms".
Mitä haukkumasanoja sinusta on käytetty?
10
9206
Vastaukset
- Linda
...itsetuntoaan ;) huomaa että väsyttää!!! ;D
- jeah
läski
läskikasa
möhömaha
tynnyri
punkero
bontso
mösä
ihrakasa
munkki
läskiperse
jokinorsu
donitsikasa- Linda
Tota en ole ennen kuullutkaan :)
- Kans
Linda kirjoitti:
Tota en ole ennen kuullutkaan :)
on aika hieno. ja meduusa.
- Linda
Kans kirjoitti:
on aika hieno. ja meduusa.
Noi on kyllä outoja niin kuin toi "VarmanTiedon" mänkki. En kyllä tajuaisi jos mua joku haukkuisi noilla nimillä.
ps.
Tämä on nyt tälläinen aihe minkä laitoin "kevyeksi" keskusteluksi. Älkää siis ymmärtäkö tätä väärin. Mua sattu tosi paljon joka kerta kun mua kiusattiin. Kesti aika monta vuotta ennen kuin sain itseluottamuksen takaisin, eikä se varmaan koskaan palaudu ihan ennalleen. Että kiitos vaan v****sti kaikille asianosaisille!!! :) - ;P....
Linda kirjoitti:
Noi on kyllä outoja niin kuin toi "VarmanTiedon" mänkki. En kyllä tajuaisi jos mua joku haukkuisi noilla nimillä.
ps.
Tämä on nyt tälläinen aihe minkä laitoin "kevyeksi" keskusteluksi. Älkää siis ymmärtäkö tätä väärin. Mua sattu tosi paljon joka kerta kun mua kiusattiin. Kesti aika monta vuotta ennen kuin sain itseluottamuksen takaisin, eikä se varmaan koskaan palaudu ihan ennalleen. Että kiitos vaan v****sti kaikille asianosaisille!!! :)oikein.sulle.heheheee
- haukuttu
sanoikohan joku alaasteella läskilouhimon johtajaksi, joka on sinänsä aika vinkeä ilmaus. Tosin vanhemmalla iällä olen kärsinyt toisenlaisesta huomiosta vähän liiankin kanssa:)
- nainen eikä tyttö enää
Itse olen tällä hetkellä noin kymmenen kilon laihdutustarpeessa (169cm/68kg) ja jo tällä painolla olen saanut kuulla olevani Mäkkärin mannekiini,läskipötkö,ihraperse,etova läskitissi...näitä kommentteja kuulee välillä ihan vahingossa esim. töissä...kun pojat luulee ettei kukaan kuule...eli ei siis ole varsinaisesti haukuttu suoraan muuta kuin mäkkärin mannekiiniksi ja läskitissiksi ja nekin kouluaikoina.Sillon olin ihan näissä samoissa mitoissa.
Ihan sama tietysti missä mitoissa on,ketään ei saa haukkua,mutta millainen pitäisi olla ettei olisi etova läskitissi ja ihraperse?- hei
169 cm/68 kg ;
Ite olen 164 cm/72 kg ja MINUN pitäisi pudottaa se 10 kg, parhaimmassa voinnissa ja "iskukunnossa" olen ollut 63 kg:sena. Laihimmillani olen ollut 49 kg - eikä ollut hyvä olla.
Ihan oikeestiko haluaisit pudottaa 10 kg: ettei niinku esim. 1-3 kg riittäis, jos nyt tunnet tarvetta?
- määääääääääää
minkä ikänen olet? pituus ja paino?..
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759