Onko kuin monella miehellä käynyt.

Anonyymi

Kun olettte olleet sairaalassa onnettomuuden takia hoidettavana niin on seisokki yllättänyt, itsellä kävi vuosi sitten jotta kaaduin jäisellä kadulla jonka takia oikea ranne murtui ja vasen kyynärpää myös. Jouduin olemaan viikon sairaalassa kun ensimmäisen 2vrk jälkeen iski hillitön panetus, olin ollut siinä vaiheessa jo ilman pillua noin 3kk siinä vuoteessa makoillessa ku näki hyvän näköisiä hoitajia niin seisokki yllätti varmasti. Yksi hoitaja vanhempi nainen noin 50v huomasi tilanteen jäi huoneeseen kun nuoremmat hoitaja poistuivat, kysyi että voisiko auttaa tuon seisokin suhteen sanoin että mielellään kiitos. Hän hoiti homman sanoi että toivottavasti helpotti sanoin että kiitos helpotti todellakin, ei tehnyt asiasta mitään numeroa.

2

1314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On minullekin käynyt samalla lailla.
      Jouduin olemaan sairaalassa yli viikon yhden leikkauksen takia ja kolmen päivän kuluttua alkoi tekemään mieli seksiä ihan valtavasti.
      Vanhempi naishoitaja noin 55v ja itsekin olin silloin 48v ja huomasi aamuvuorolla minun kivikovan seisokin ja sanoi että kun nyt varmaan joudut täällä vielä muutaman vuorokauden olemaan niin voisin helpottaa oloasi mutta vasta huomenna kun olen iltavuorossa.
      Ja niin kun seuraava päivä tuli ja iltavuorolaiset tuli töihin kahden jälkeen iltapäivällä niin päivällinen kun jaettiin noin klo 16.30 aikaan tuli rehevä naishoitaja tuomaan minulle ruuan ja sanoi hän ilemmalla tulee hoitamaan minua.
      PIti lupauksensa ja tuli noin klo 20 aikaan ja imutti kunnolla minun paineet pois.
      Ja teki sen vielä viikonloppuna toiseen kertaan. Siksi kysyinkin että taidat tykätä siitä.
      Hän kyllä myönsi että onhan se ihanaa kun sperman tulee suuhun.
      Kun kysyin puhelinnumeroa hän sanoi että valitettavasti hän on naimisissa.
      Silloin ajattelin että ei taida kotona saada tarpeeksi spermaa kun niin tykkäsi.

      • Anonyymi

        Sinulla on kans sitten tuuri käynyt, minulla on käynyt kyllä todella hyvä tuuri vaimon suhteen hän on Urologi ammatiltaan. Oltu nyt naimisissa kohta 13 vuotta, hän kyllä ymmärtää antaa hoitoa aina kun sitä tarvitsen. Heti alussa hän sanoi että hän pitää miehen tarpeista huolta, saan käsihoitoa suikkareita häneltä lähes päivittäin. 2 viikkoa sitten ehdotti että haluaisinko että hän hieroisi myös eturauhastani, hän oli hieman yli 2 viikkoa sitten joillakin koulutus päivillä. Siellä olivat ottaneet naiset keskenään puheeksi hieronnan, hieman empien suostuin asiaan koin kyllä melkoisen yllätyksen hieronnan aikana. Peniksestä valui kirkasta nestettä lähes koko hieromisen ajan, ilman mitään varoitusta laukesin voimakkaammin kuis koskaan tuntui että spermaa tuli paljon normaalia enemmän. Saan nyt halutessani tuota hierontaa kun sitä vai haluan.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe