onko iron maiden joku muoti bändi nykyään

zack

onko siis iron maiden joku muoti bändi nykyään? kun meiän luokalta on suunnilleen jokaisella iron maiden paita ja jotkut tytötkin sano että bruce dickison on ihq. sääli jos noin hyvästä bändistä tulee "muoti-ilmiö"

15

2247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juudas

      Muoti-ilmiö??? on sit vissiin ollu jo vuodesta 1980.

    • köh köh

      Onkohan tämänkin keskustelun aiheena jonkinlainen provo? No jos on niin todella epäonnistunut sellainen. Hyvä ,että jengi diggaa, ovat pojat sen ansainneet!

    • zack

      ei ollut todellakaa provo!!!

    • ....

      Joo on omituisesti ruvennu näkyyn porukal Iron Maiden-(ja vähä muidenki)paitoja. Tuskin paljoo sitä musaa kuuntelee puoletkaa niistä jotka vaa aattelee, et bändi o cool. Ja sit ku kysyy yhtäki biisii Iron Maidenilt, ni vastaus on jotai tyylii "siis... tiätty. Se the truuper (...eix nii...)Iha paras piisi!! maidenit o nii rokkc!1!

      • köh köh

        Itse olen Iron Maiden fani. Ymmärrän hyvin tämänkin ketjun pointin, mutta mitä väliä sillä itse asiassa on että kuka pitää maiden paitaa päällä ja kuka ei. Eikös se ole tärkeintä, että itse tietää onko fani vai seuraako muotia? Itse olen fani ja pidän Iron Maidenin musiikista, omaan korvaani se kuulostaa aina yhtä hyvältä, piti sitten joku teini Maiden paitaa päällään tai ei, itse asiassa ei voisi vähempää kiinnostaa koko aihe. Jätkät on melkein 30 vuotta uurastanut, kyllä he tän ansaitsevat!

        UP THE IRONS!!!


    • d>p

      ehkä ne on vaan tajunnu et maiden tekee hyvää musaa. ja onhan bruce ihan okei..;)iron maiden-here to eternity..

      • Eikö...?

        Eikös Adrian sitten ole okei? ;)


    • Saatta olla. Onhan mm. Run To The Hills:ä soitettu joissakin Skeittipätkissä.

      Ja kaitpa ne pitää maidenin eddie aiheisia paitoja vain "cooleina" ja tosiaan tietävät vain The Trooperin ja Aces High:n. Muut kipaleet ovat sitten näiden mielestä paskaa

      -Orson

      • d>p

        mahtaako ne muita tietääkkään..


    • EDDIE666

      Joo tosi fanit kyllä tietäää...
      niin kuin minä! KEIKALLE 7.7

    • Rod S

      Ole mikään muoti ilmiö. Jos bändi on huipulla lähes kolmekymmentä vuotta, niin se ei ole mikään muoti-ilmiö. Kuten esim joku helv...n dr bobay tai aqua. tai muut vastaavat pintaliito musiikkia esittävät yritelmät. Maideinillä on sanomaa ja munaa musiikissa, mitä nyky musiikissa ei tunnu olevan. esim. näitä jou jou räppäriä mitä soitetaan joka tuutista aivan liikaa, rupeaa vaan vituttamaan ku sellaista paskaa joutuu kuuntelemaan. Levy-yhtiöt varmaan tuputtavat väkisin tuollaisen paskan radioon soitettavaksi ja sitten kaikki pässinpäät menee onnessa ostamaan niiden levyn. Mutta eihän se ole mun vika, että ihmiset ovat tyhmiä.

      • Ilkka

        No, mun mielestä Iron Maidenin kohdalla ei voi puhua mistään muotibändistä. Itse olen aika fani, enkä ole ikinä tuntenut suoranaisesti seuraavani minkäänlaista "muotia".


    • Klintti Westwood

      ...tässä se juju onkin! Maiden ei ole koskaan ollut muotibändi ja siksi sitä ei voi myöskään sanoa että se olisi epämuodikas. En muista kuka noin virkkoi, olisiko Steve Harris jossain haastattelussa noin sanonut. Joten siksi että koskaan ei Maidenista ole tullut muotibändiä,on se pystynyt pysymään pinnalla! Jos se olisi ollut alusta asti muotibändi, olisi se saattanut tuottaa aika paljon lisähankaluuksia.

      • kaverilta

        että ootko Maiden fani ja se vastas et kyl. Sanoin et en tiennykkää ja et mikäs on lempilevy. Se vastas et trooper :D. Itse olen aika kovakin fani.


      • pooper
        kaverilta kirjoitti:

        että ootko Maiden fani ja se vastas et kyl. Sanoin et en tiennykkää ja et mikäs on lempilevy. Se vastas et trooper :D. Itse olen aika kovakin fani.

        jee jee!!! Iron maidenin paras biisi ikinä: TROOPER!!!!! up the irons!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      828
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      671
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe