Nainen-nainen

Anonyymi

Olen joskus kirjoittanut seksikysymyksestä lesbofoorumissa, mutta se poistetaan heti. Siellä ei saa kirjoittaa mitään seksistä, etenkään siitä, mitä teet itse rakkaasi kanssa. Ennen kuin minun kysymys poistettiin, sain vihaisia kommentteja. Onko se foorumi vain uskovaisille lesboille? Seksi näyttää olevan tabu joka tapauksessa.
Olen siis yli 40-vuotias lesbonainen ja minulla on suhde muutamaa vuotta nuorempaan naiseen. Rakastan häntä koko sydämestäni. Suhteemme alussa hommat ei oikein toiminut sängyssä. Suutelimme, halasimme ja hyväilimme toisiamme ja hän käytti kieltään minuun. Kun halusin nuolla häntä, hän tuli ahdistuneeksi, eikä se tuntunut hyvältä. Jos en saa toista nauttimaan, tunnen itsesi riittämättömäksi.
Viime kesänä istuimme ja joimme viiniä ja päätin ottaa asian esille. Kysyin missä on vika?
Hän purskahti itkuun ja sanoi olevansa niin häpeissään. Otin hänet syliini ja sanoin: "Kerro nyt mulle kaikki". Hän nyyhkytti ja sanoi, että hän haaveilee, että kun nuolen häntä, nuolisin myös hänen takapuolta, mutta hän ei ollut koskaan uskaltanut kertoa minulle. Suutelin häntä ja sanoin, että kenenkään ei tarvitse hävetä unelmiansa, sitten otin häntä kädestä ja sanoin, että nyt mennään suihkuun. Pesin hänet kunnolla ja hän teki samoin minulle. Teemme näin useasti koska se tuntuu kiihottavalta. Sen jälkeen sänkyyn, suutelimme ja hyväilimme toisiamme ja lopuksi pyysin häntä makaamaan vatsalleen. Menin hänen päälleen ja suutelin hänen kaulaansa, olkapäitään, selkää ja siitä alaspäin. Sitten levitin hänen pakaransa ja siitä vaan eteenpäin. Jatkoin niin rauhallisesti ja hiljaa, kunnes hän rentoutui. Sitten suutelin hänen takapuolta ja häntä siellä ja aloin lähettää hänelle reikiä ja työnsin kieleni niin syvälle kuin pystyin. Hän sai sellaisen orgasmin, että ei ole aikaisemmin saanut. Tiedän että monet naiset tykkäävät siitä, kun heidän peppua nuollaan, mutta lesboille kysymys tuntuu olevan tabu. Miksi?

3

682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi,ei nyt varsinaisesti lesbo seksi tietoa,mut meillä vaimo ainakin tykkää kovasti kun nuolen ja hyväillen hänen pyllyn reikää!!,eikä siis läheskään aina kuitenkaan ole anaali yhdyntää!,pilluun ja peppuun kieltä,ja lopuksi laukeen joko pilluun tai naamalle! M40

    • Anonyymi

      olen mies mutta tuon jos näkisin haluan myös omaa peppuani nuoltavan

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe