Yhden aloittajan show-eikö suomessa ole muita julkkiksia

Anonyymi

Järkyttävää tykitystä Martiina vihaajalta. Tämä palsta on täynnä vaan näitä yhden tai kahden masimoimia aloituksia Martiinasta. Sun harhat ei ole julkkisjuoruja, joten voitko lopettaa! Ei kukaan jaksa näitä lukea, kaikki nauraa sulle.

52

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Martinasta on niin kiva kirjoittaa sen vaihtuvista rakastumisista ja miesten vaihdoista sekä kiva ampua sen sanomiset alas.
      Valheella on lyhyet jäljet.
      Oikein odotan että se RAKASTUISI😂 taas, ja sit äijä lähtis kävelemään parin kuukauden käytön jälkeen.
      Sais Suomen kansa taas hyvät naurut.

• Anonyymi

Siis hetkinen.. Miten niin TAAS mies lähtisi kävelemään? Sä et ilmeisesti tiedä, että Martina jätti niin Eskon, Stefun sekä Hannun. Martina oli siis se jättävä osapuoli. Ymmärsitkö? Vai väännänkö rautalangasta?

• Anonyymi

0852 kysypä Thermannilta, on sanonut Martina halusi erota, löytyy kyllä, kun etsit.
        Miksi valehtelet taas? Pitääkö tässäkin vanha sananlasku "sen laulua laulat kenen leipää syöt"? Kertoo kaiken, käytät sanaa "familia" joka kerran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis hetkinen.. Miten niin TAAS mies lähtisi kävelemään? Sä et ilmeisesti tiedä, että Martina jätti niin Eskon, Stefun sekä Hannun. Martina oli siis se jättävä osapuoli. Ymmärsitkö? Vai väännänkö rautalangasta?

Eskon ja Hannun on ehkä jättänyt, mutta Therman valitsi Sofiaan ja Martina sai väistyä.
        Paljon on vettä virrannut tämänkin jälkeen.
        Aloitukseen voisi vastaa, kun Martina on tyhmä ihan suomeksi sanottuna.

• Anonyymi

Opettele hyvä ihminen kirjoittamaan edes fanisi nimi oikein, se on Martina ei Martiina.
      Sulle jo noista sun kirjoitusvirheistä moni saanut hyvät naurut tällä palstalla.😂😂😂
      Ja lopeta noi sun harhaiset arvailusi, teet itsesi niillä naurunalaiseksi ja tyhmäksi!!!!!

• Anonyymi

Emojit kertoo kirjoittajan ÄO.
        Samoin huutomerkit.
        Kun viestissä ei ole mitään sanottavaa, se täytetään emojeilla ja huutomerkeillä.

• Anonyymi

Sinä ole hurmaava kommentoija ja varmaan todella nauravainen henkilö, saat päivittäin "hyvät naurut" tällä palstalla, eli ilmeisesti naurat kokoajan, kun noita samanlaisia viestejä tulee jatkuvasti.

• Anonyymi

Jos joku tekee itsensä naurunalaiseksi, niin Martina Aitolehti
        ( onko nimi oikein kirjoitettu )

• Anonyymi

"Opettele hyvä ihminen kirjoittamaan edes fanisi nimi oikein, se on Martina e Martiina."

Hei haloo pölkkypää! Googlaapa sanat fani ja idoli. Jospa ymmärtäisit noiden sanojen merkityksen ennenkuin nolaat itsesi enempää 😂

• Anonyymi

Minna /Martina 😂 on aika yksinkertainen tapaus.

• Anonyymi

Katos vaan, sait kaikki sanat oikein😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Ei tarvitse katsoa, kuin kommenttien määrää ja katselumäärää, niin suurin osan kommenteista tulee samasta osoitteesta, tosiaan välillä minuutin välein.
      Samat virheet välimerkeissä, samat sanat teksteissä.

• Anonyymi

Se on tämä palsta joka ainoana mahdollistaa tällaisen älyttömän vainoamisen ja mustamaalaamisen koska tämä henkilö tietävästi saa bännit muualle. Vauvalla poistetaan heti saman tien ja niin se pitäisi olla muuallakin. Eihän tuon henkilön jutut ole mitään normaalia julkkisjuoruja vaan aivan törkeää vainoamista.

• Anonyymi

Yliksellä se yritti jauhaa samaa Martina juttua, mutta laudalla sen kommentit saa hidetettyä, niin ei haittaa keskustelua. Siellä myös ap näkee, jos sama hlö tulee eri laitteella uudelleen.
        Totta, vauvalla lähtee heti bittiavaruuteen heti, mutta tulee sen jälkeen tänne vinkumaan, että Sanomalla ei saa keskustella Martinasta.

• Anonyymi

Osaatko asiantuntijana sanoa kuka on Suomen bännätyin stalkkeri? Kenen stalkkaushistoria on pisin ja kuka on saanut eniten tuomioita oikeudessa liittyen stalkkailuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yliksellä se yritti jauhaa samaa Martina juttua, mutta laudalla sen kommentit saa hidetettyä, niin ei haittaa keskustelua. Siellä myös ap näkee, jos sama hlö tulee eri laitteella uudelleen.
        Totta, vauvalla lähtee heti bittiavaruuteen heti, mutta tulee sen jälkeen tänne vinkumaan, että Sanomalla ei saa keskustella Martinasta.

Hidetys on ilmaisu joka 70-vuotiaan vainoajamummelin suusta tikistettynä haisee todella imelälle shaisselle. Yäk.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hidetys on ilmaisu joka 70-vuotiaan vainoajamummelin suusta tikistettynä haisee todella imelälle shaisselle. Yäk.

Minä en ole 70-vuotias! Kuulitko? Minä olen kolmekymppinen. Mulla on kaksi lasta mun miehen kanssa. Me ollaan molemmat menestyviä. Mä käyn täällä vaan aivot narikkaan-mielessä. Viihdettähän tää vaan on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ny meni kuule hiukan arvaus väärin.
        Hidetys on kuule nyymien käyttämä sana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole 70-vuotias! Kuulitko? Minä olen kolmekymppinen. Mulla on kaksi lasta mun miehen kanssa. Me ollaan molemmat menestyviä. Mä käyn täällä vaan aivot narikkaan-mielessä. Viihdettähän tää vaan on.

Valehtelet 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jetsulleen, menestyvä kolmekymppinen. Voi menestyvää mies rukkaa ja erityisesti lapsia. Äiti viihdyttää itseään peräsuoli-palstalla, ehkä sun aivot ovat jääneet narikkaan ihan pysyvästi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet 🤣

Ehkä asun samassa talossa kuin Martina Aitolehti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä asun samassa talossa kuin Martina Aitolehti.

Siinä osoitteessa asuu paljon muitakin ihmisiä kuin vain M. Aitolehti ( vuokrakämpässään ) !

• Anonyymi

Olisko tää nainen vankilassa tai toinen vaihtoehto on mielisairaala suljetulla osastolla, kumpaa veikkaate. On todella ikävä tulla sivustolle, kun lapsellisia aloituksia kaikki samoin viestit myös. Ketä kiinostaa itkee jumppaa ruma vanha tyhmä ja niin edelleen ja joka päivä samaa lapselista höpinää kirjoittaa. On mahdollista tietenkin et on jaanyt lapsen tasolle kehityksessä ja sen sitten kyllä ymmärtää.

• Anonyymi

Älä sitten tule palstalle vai etkö pysty hillitsemään itseäsi... mene muualle. hus hus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sitten tule palstalle vai etkö pysty hillitsemään itseäsi... mene muualle. hus hus!

Mene sinä pois, meidän internetistä..mene muualle. Hus hus!

• Anonyymi

Miksi kirjoitat myös sanan lauseen loppuun ? Etkä vieläkään osaa.....kiinostaa.....lapselista......jaanyt.....veikkaate..
        Oletko käynyt samaa apukoulua kuin Martina ?

• Anonyymi

Kummassakaan mainitsemassasi paikassa tuskin pääsee internetiin. Mutta jos olisi jommassakummassa, täällä olisi paljon mukavampaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kirjoitat myös sanan lauseen loppuun ? Etkä vieläkään osaa.....kiinostaa.....lapselista......jaanyt.....veikkaate..
        Oletko käynyt samaa apukoulua kuin Martina ?

Varmaan Martinan lähiomainen, kun ei osaa kirjoittaa ja puhekin on kuin ala-asteen oppilaan suusta.

• Anonyymi

Yllättävää että joku nuori nainen? riehuu Martinan instassa että miksi jätit Hannun ja että älkää ostako mitään Martinan valmennuksia. Kirjoittelee isoilla kirjaimilla. Eräs nuori nainen oli myös haukkumassa Martinaa Masked Singer keskusteluissa kun jotkut luulivat että Supersankari oli Martina.

• Anonyymi

En vaan käsitä tuollaista käytöstä. Nuoriso ja myös vanhukset on pilalla somen myötä. Lauotaan mitä sattuu. Anonyymit saitit pitäisi kieltää.

• Anonyymi

Ainakin eräässä Master Chef jaksossa oli mukana joku Martina Aitolehti ja oli tyhmin ja typerin osallistuja ! Ei edes esiintyä osannut saati saanut kunnon lauseita ja huumoria peliin. Takarivissä nyrpeänä ja naurettavana hosui ympäri ämpäri eikä mitään saanut aikaan.

• Anonyymi

Sairashan tää tyyppi on, ei täysillä valoilla käyvä tommosta tee.

• Anonyymi

Kyllä taitaa olla itse Martina, joka ei käy ihan täysillä valoilla. Ainakin jos lehtijutuista ja muista hänen some lausunnoistaan asiaa tarkastelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä taitaa olla itse Martina, joka ei käy ihan täysillä valoilla. Ainakin jos lehtijutuista ja muista hänen some lausunnoistaan asiaa tarkastelee.

Jos kuulee parikin lausetta Martinan suusta, niin voi voi , kukahan tässä käy heikoilla valoilla !

• Anonyymi

Yhden sairaan ihmisen show tästä palstasta on tullut. Miten jollakin on aikaa tai mielenkiintoa tuhertaa noita törkyviestejä päivästä ja vuodesta toiseen.

Luultavasti Martina tietää ton stalkkaajan henkilöllisyyden, koska ei reagoi noihin kirjoituksiin millään tavalla. Ajattelee vain, että antaa sen hullun pitää täällä tätä showtaan, sillä ei kukaan normi ihminen noita stalkkerin juttuja edes usko.

• Anonyymi

Sofia tai Sofian fanit haukkuu Martiinaa,ainostaan sen takia ,kun Martina on rikas,voi matkustella mihin haluaa.Sofia ei voi mennä minnekkään yksin,kun on riippuvainen Stefun rahoista.

• Anonyymi

Kyllä tämä uutisointi martinasta City Digital Oyn taholta on aika sekavaa.

• Anonyymi

Martinan stalkkerista tulee mieleen tarinoiden ilkeä noita-akka, jolla on väkäleuassaan sellainen karvoja kasvava iso luomi. Päivät se ilkeilee tällä palstalla ja yöksi kapuaa kyöpelinvuorelle rupisammakoiden ja lepakoidensa seuraan.

• Anonyymi

Loistava vertaus juuri Martinasta , eikös hän asunut hetken aikaa köypelinvuorella kunnes sieltä oli lähdettävä , itkun ja karmean huudon myötä.

• Anonyymi

Se on kyllä oikeesti sen näköinenkin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kyllä oikeesti sen näköinenkin...

Tarkoitin stalkkeria.

• Anonyymi

Loistava vertaus Martinan vainoajasta!😂🤣👍👍👍👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loistava vertaus Martinan vainoajasta!😂🤣👍👍👍👍👍

Vainoojan ketjuja ei kantsii jatkaa ja asia on niin yksinkertainen kaikkien ymmärtää !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loistava vertaus juuri Martinasta , eikös hän asunut hetken aikaa köypelinvuorella kunnes sieltä oli lähdettävä , itkun ja karmean huudon myötä.

Martina asui " Tähtitorninvuorella " , mutta sieltäkin oli lähdettävä rättien ja Ikea kassin kanssa.

• Anonyymi

Juuri näin.
      Siksi Sofia Sofia Sofia

• Anonyymi

Mielenkiintoista tuli esille tästä vuoden 2022 ketjussa että joku nuorehkolta naiselta vaikuttava oli käynyt kirjoittamassa Martinan instassa isoilla kirjaimilla että miksi jätit Hannun ja että älkää ostako Martinan valmennuksia. Onko se sama joka hokee huivinheiluttajaa? Ei vaikuta aivan täysikasvuiselta.

• Anonyymi

Sofia Sofia näytä satrvet, onko huomenna pouta👁️

• Anonyymi

Olisiko joku teini-ikäinen joka Sofian puolesta täällä häärii? Taisi paljastaa että kenen takia täällä Martinan kimpussa on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia Sofia näytä satrvet, onko huomenna pouta👁️

..satrvet....

Oppisit edes kirjoittamaan.

• Anonyymi

Vauvalla kerrotaan kuka on Martinan vainooja. Hän on nimimerkki "Stufa 33"

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      169
      6971
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      62
      2583
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2158
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      62
      1312
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      356
      1269
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      1254
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      14
      1141
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      980
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      970
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      968
    Aihe