Jos kyse oli

Anonyymi

siitä, voiko paljon nuorempi luottaa itseään hyvin paljon vanhempaan henkilöön niin et voi luottaa. Liian paljon rankkoja vuosia, olet osasyyllinen hänen kärsimyksiinsä ja sellainen henkilö ei ansaitse luottamusta.

5

191

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta onko kyse siitä miten ihminen kokee asiat vai siitä, että toinen olisi tarkoituksella tehnyt väärin. Kukaanhan ei osaa lukea ajatuksia.

• Anonyymi

Rankat vuodet? Onko sellaisiakin?

• Anonyymi

Järki ja tunteet -osio pitäisi poistaa kokonaan, ehkä tuo uikuttaja lopettaisi uikutuksensa. Trollihan se on, siirtyisi toiselle palstalle sama levy soiden, ei siis mitään hyötyä.

• Anonyymi

Mutta mistä syystä sinua ärsyttää tuon trollin kirjoittelu noin paljon? Trollauksista nyt harvoin on mitään hyötyä kun ne perustuu ties mihin skeidaan ja roolileikkiin. En tasan osta tätä hahmoa, leikkii jotain seniiliä tätiä selvästi

• Anonyymi

Tuskin on vain yhtä totuutta tähänkään olemassa? Mutuja on monia. Omani olisi sellainen, enempi toiveeni kuitenkin? Et kemiat kohtaa ja löydetään helposti yhteinen mielipiteiden vaihto- tyyli, joka molemmille mieleen. Vanhempi yleensä näkee asioita laajemmin, muttei kuitenkaan pyri sillä jyräämään toisen mielipiteitä vähempi arvoisena?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jorma Uotisen ex, julkkis-povipommi, Suomen tunnetuin kauppias... Farmi Suomi -kisaajat julki!

No nyt on aikamoista jengiä! Mitä mieltä olet kisaajista, ovatko mieleesi? Katso tästä, ketkä kaikki julkkikset ovat mukana Farmi Suomi -realityssä:
      Suomalaiset julkkikset
      64
      5771
    2. Suutuitko mulle mies

Nyt lopullisesti?
      Ikävä
      142
      2434
    3. Sofian vastenmielinen menneisyys ja nykyisyys

Sofia oli jo teininä vastenmielinen jopa omien vanhempiensa mielestä ja lensi kotoa pihalle kuin leppäkeihäs. Sen jälkeen vastenmielisyys miesten hyvä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      1751
    4. Martinan kirja myyntilistan ykkönen!!

Kyllä ostajia löytyy ja taas rahaa kilisee Martinalle.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1237
    5. Ikuinen hiljaisuus

On aina parempi kuin kaikki turha draama. Joten kuuntele nainen nyt enää sitä, sillä hiljaisuus vastaa jokaiseen kysymykseesi minusta.
      Tunteet
      176
      1227
    6. Mulla on niin ikävä sua mies

taas senki hunajakipon mies. Tai aina :)
      Ikävä
      202
      1198
    7. Slava Ukraine-mölisijöiden vuoksi Suomi syöksyy nyt synkkään lamaan

Eivät tainneet mölisijät tajuta millaisia kustannusseurauksia tästä maalle ja sen kansalaisille seuraa.
      Maailman menoa
      384
      1087
    8. Mä niin tarvin sua mies..

Kumpa laittaisit viestiä
      Ikävä
      50
      1047
    9. Mies, kun kohtaaminen vihdoinkin tapahtuu

- Mitä odotat/toivot näkeväsi?
      Ikävä
      39
      900
    10. Saanks mä kultanalle

juoda vähän viiniä tänään? Valkkaria? Ei mulla nyt muuta ookaan vaikka yleensä tykkään punasesta enempi. Rakastan.
      Ikävä
      164
      818
    Aihe