windows 10 asennus

Anonyymi

Elikkä ongelma on tällainen, olen ladannut USB tikulle Windows 10, nyt kuitenkin yrittäessäni asentaa sitä läppärille koneen avautuessa ruudulle tulee vain Windows ikkunan kuva eikä muuta tapahdu, mikä avuksi?

15

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asennus tapahtuu Mickrosoftin omilta sivuilta.

      • Anonyymi

        Olen ladannut asennusmedian Mickrosoftin omilta sivuilta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä median lataus ei riitä. Se pitää "polttaa tikulle" työkalulla jonka saa Microsoftin sivulta. Lisäksi kone pitää saada käynnistymään tikulta.
        https://www.microsoft.com/fi-fi/software-download/windows10

        USB tikkuun on asennettu Windows 10 ja ohjeiden mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä median lataus ei riitä. Se pitää "polttaa tikulle" työkalulla jonka saa Microsoftin sivulta. Lisäksi kone pitää saada käynnistymään tikulta.
        https://www.microsoft.com/fi-fi/software-download/windows10

        Aloituksessa lukee selkeästi "olen ladannut USB tikulle Windows 10". Ymmärrettävä aloitus , vastaajat eivät aina ymmärrä lukemaansa, en pysty ratkaisemaan ongelmaasi, mutta jospa joku osaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa lukee selkeästi "olen ladannut USB tikulle Windows 10". Ymmärrettävä aloitus , vastaajat eivät aina ymmärrä lukemaansa, en pysty ratkaisemaan ongelmaasi, mutta jospa joku osaisi.

        Pelkkä ISO-tiedoston kopiointi tikulle ei tee siitä kelvollista asennusmediaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä ISO-tiedoston kopiointi tikulle ei tee siitä kelvollista asennusmediaa..

        Kerrotko mitä pitää tehdä jotta asennus onnistuisi, vai onko se salaista tietoa?


    • Anonyymi

      Aloittajan kannattaisi lukea ohjeet paremmin, mitä seuraavaksi ?

      • Anonyymi

        Olen tehnyt kaikki ohjeiden mukaan, eli olen ladannut asennusmedian ohjeiden mukaan, olen asentanut sen toiseen koneeseen ohjeiden mukaan, mutta näytölle tulee vain Windowsin ikkuna eikä lataus etene?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tehnyt kaikki ohjeiden mukaan, eli olen ladannut asennusmedian ohjeiden mukaan, olen asentanut sen toiseen koneeseen ohjeiden mukaan, mutta näytölle tulee vain Windowsin ikkuna eikä lataus etene?

        Olisiko mahdollista antaa suora linkki siihen mitä ohjeita olet seurannut. Netti on täynnä ohjeita ja "ohjeita" eli ongelmassasi auttaminen on ulkopuolisille mahdollista vasta kun tietää mitä oikeasti olet yrittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko mahdollista antaa suora linkki siihen mitä ohjeita olet seurannut. Netti on täynnä ohjeita ja "ohjeita" eli ongelmassasi auttaminen on ulkopuolisille mahdollista vasta kun tietää mitä oikeasti olet yrittänyt.

        WELI TÄÄLTÄ LATASIN:https://www.microsoft.com/fi-fi/software-download/windows10


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      SELVENNYKSEKSI, koneeni on vanha läppäri jossa Windows 7 home premium ja tämähän ei enää toimi turvallisesti nettikoneena, minulla on seiskan lisenssi, mutta kelpaako se enää kympin asennukseen, asennanko seiskan tilalle Linuxin vai yritänkö vielä kymppiä, en ole näitä ennen tehnyt vain asentanut levyltä seiskan uudelleen, nyt pyrin saamaan tästä vanhasta koneesta jonkinlaisen nettikoneen onnistumatta siinä, eli tarvitsen varmaan rautalankaa, sillä minun englannintaitoni ovat hyvin heikot ja en viitsi viedä konetta huoltoon jossa asennuksen tekisivät sillä sekin maksaa arviolta 75€-100€, nykyisessä koneessani ei ole cd/dvd asemaa.

      • Anonyymi

        Siis ei ratkaisua ?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe