Ihana tutkimus gynekolookilla

Anonyymi

Olin tilannut naisgynegolookille ajan ja olin siinä telakalla jalat levällään pimppi paljaana ja odotin tutkimuksen alkamista, mutta sitten lekurin puhelin soi ja hän kertoi synnärillä olevan tilanne jonne hänen oli kiireesti piipahdettava.
Jäin siihen telakalle selälleni ja kuulin kuinka joku tuli samaan tilaan, en nähnyt sermin takia kuka tuli, mutta oletin sen olevan lekurin sijainen ja tunsin kuinka pimppini huulia avattiin varovasti ja oletin tutkimuksen alkavan.
Mutta sitten tunsin jotain outoa joka ei varmaakaan liittynyt tutkimukseen, tunsin kuuman kullin herkkutatin pilluni huulilla joka oli hitaasti menossa sisääni, parahdin ja koitin lähteä telineestä pois, mutta jalkani olivatkin kiinnitetty jonkinlaisella tarralla siihen telineeseen.
Nyt hätäännyin tosissaan ja kirosin kun tunsin jo kuinka kulli olikin jo menossa sisääni ja pilluuni hieman sattui kun äijän herkkutatti olikin melkoisen iso, pilluni oli aivan pinkeenä sen mennessä hitaasti yhä syvemmälle sisääni ja en vieläkään nähnyt mitään kun se muovi verho peitti kaiken näkyvyyden.
Senverran näin, että kovin ovat tummat kädet jotka vilahtivat sermin raosta välillä, olin aivan laamaantunut ja kullin tavottaessa pilluni pohjan sattui hieman ja sermin takaa alkoi kuulumaan murinaa ja kiimaista puuskutusta.
Yllätyin kun alkoikin tekemään jotenkin hyvää, vaikka tilanne olikin mitä oudoin kullin alkaessa nopeuttamaan tahtiaan tunsin kuinka pilluni alkoi kastumaan ja äänistä päätellen olin jo melko märkänä, pussien alkaessa hakkaamaan peppuvakoani kuului melkoinen mäiskintä.
Aloin tahtomattaan saamaan orgasmia ja toivoinkin ettei mies ainakaan heti lopettaisi ja mielessäni kuvittelin kuinka isolla kullilla minua naidaankaan, koitin tukahduttaa ääntäni kun aloinkin lähestymään orgasmin huippua, mies kiihdytti yhä tahtiaan ja murahteli hengästyneenä.
Olin saamassa sellaista orgasmia, melkein tajuntani sammui, kun paukutus vain jatkui ja jatkui, kunnes vihdoin hidastui ja kalu pysähtyi aivan pilluni pohjaan tunsin kuinka kulli alkoi sykkimään kun siementä alkoi tulla sykäksyittäin sisääni.
Kirosin mielessäni, äijähän laskee sisääni melkoisen määrän siittiöitä ja enhän käyttänyt edes pillereitä olinhan vasta niiden takia täällä niitä hommaamassa.
Lopulta ruiskinta loppui ja mies veti siittimensä sisältäni kuului vain melkoinen maiskahdus kun hemmetin iso herkkutatti tuli vihdoin ulos sisältäni, spermaa valahti lattialle ja äänestä päätellen sitä tuli varmaan kahvikupillinen, olin melkoisen hengästynyt ihanan orkun saatuani.
Jäin siihen telineeseen makaamaan ja kuulin kuinka joku poistui tilasta nopeasti työntäen jotain kärryä edessään ja vihdoinkin se gynekolookikin saapui takaisin.
Pahoitteli viipymistään ja katseli turvonnutta ja käytetyn näköist pilluani josta yhä valui spermanoro joka päätyi lattialle samaan spermalätäkköön.
Pyyteli anteeksi ja selitti että taasko se Sampialainen musta siivooja on täällä huseerannut ja kysyi teenkö virallisen valituksen sairallalle, mutta sanoin saaneeni ikimuistoisen orgasmin, että antaa olla, oli se niin hemmetin ihana kokemuskin.
Tutkimus jäi tekemättä ja nainen kirjoitti samantien ehkäisypilleri repetin, mutta eihän ne enää tähän tilanteeseen auttaneet ja 9 kuukauden kuluttua olin taas täällä synnyttämässä ja arvatkaapa oliko vauvani tummaihoinen, olihan se kiharapäinen jo syntyessään.
Mieheni oli ja mukana synnytyksessä ja pyörtyi kun pillustani alkoi näkymään tummaihoinen kiharainen vauvan pää.

1

8791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      no olipas ammattitaidotonta toimintaa kun eivät jälkiehkäisypilleristä tienneet mitään... muutoin hyvä peräkammarin aikamiespoijjaan kirjoitus, murre tuon paljastaa..

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      531
      5769
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      99
      1955
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1951
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      107
      1759
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1568
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1567
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1315
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1184
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1035
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      995
    Aihe