Kettu täällä taas moi

Anonyymi

Yleensä tulen aina järisyttämään puolustuksia ja horjuttamaan itsevarmuutta.

Niin meinaan niistä tunneleista ja tunneliverkostoista.
No berluskooni sen siinä sitten keksi ihan loppumetreillä, että laitetaan niitä maaperän mittaustutkia niihin lakaisuautoihin ja muihinkin siviiliautoihin ja kartotetaan sitä tunneliverkostoa sillä samalla kun tienataan juu.

sitten on koortinaattia ja paikkatietoa kartalla mihin bunkkeripommeilla sitten voi iskeä, ellei sannukka maksele suojelurahaa.....

Juu, tällee taas niitä tiedusteluinnovaatioita jakelen, jotta olkaa hyvä.
En mä tiiä, mulla on paljon stratekiaa jaossa, kukkaan ei taho yksinoikeuksia varmaan eikä muutenkaan kotimaiset tiedot ja innot innosta, niin pistetään nettiin.
Tulee vipinää taas, että ollaanko varauduttu moiseen.

Jos sitten niiltä on vuotanu taas tietoa eteenpäin ja sitten joku tuo vaan täsmäpommarin tai hävittäjäveneen sopivaan paikkaan kun sota alkaa ja kaboom.
Eivät karkaakaan bunkkereita pitkin.

:D

Hui, sellanen kaikulaite nyt on ollut jo kauan olemassa millä voi löytää tunneleita ym.
Sellasen ku heittää lakasuautoon ja lakasee rakennusten ympäristöt, niin samalla näkyy minne ne tunnelit menee.

Ei mitään, siinä taas idistä ja pulmaa ratkottavaksi.

Hitsi ku pääsis jonnekin oikein huippusalaisten juttujen piiriin neuvonantajaks ;)
Oikeestaan oon jo mut niinku siellähän jossain muualla ne sitten kerää hyödyt ja kehut mun jutuista.
Oikeesti en kyl haluu mihinkään maan matosten juttuihin niitä sen enempää pitämään pystyssä.
Siks mä niinko teenki tätä, että paljastelen ja aiheuttelen vipinää ja vilinää ja alatte vähän tarkastelee niit juttui.

Kettu kuittaa....

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se olis niinko sitten siinä se juttu.

      Olis sitten sellainen nopee yllätysoperaatio pari tärkeetä rakennusta sumppuun jossa ne isot pamput on ja siihen loppu sota ennen ku alkokaan.

      Sellanen olis muutenki ihan kiva, ku on se natsittelu menny jo vähän liian pitkälle.
      Voitais sillee niinko paljastaa ne kaikki suunnitelmat ja salakerhot ja muut mitä on kansojen pään menoks suunniteltu ja tuomita vähän sitä rosvosakkia.

      Juu, sellasta ilosanomaa.

      :)

      Kettu kuittaa ja kuuntelee.

    • Anonyymi

      Noh, mitäs poijaat?
      Kokkonen tauolle, mars.
      Ihan oikeasti, se oli käsky.......

      (odotaa kunnes kokkonen lähtee)

      Noni, kattokaas poijaat, ku se on sellanen juttu, että ellette oikeasti ala ottamaan näitä asioita vähän vakavemmin niin te häviätte.
      Me emme häviä joilla on korvat kuulla ja silmät nähdä.
      Te häviätte ja ihan omien tekojenne ja toimintanne seurauksesta.
      Joka uskoo pelastuu, joka ei usko, on jo tuomittu.

      Juu know.
      Kattokaas ku korkein hallitsee ja me jotka olemme hänen puolella.

      Ei muuta.
      Ihan vaan vinkkinä, on teillä siellä niitä sotilaspastoreita, voitte kysellä.
      Jos ne kiistää ,niin potkua persuuksiin sellaisille jotka ei edes Herraansa tunne.

      Juu, kettu kuittaa ja kuuntelee......

    • Anonyymi

      Kattoos ny poeaka.

      Kenelle te niitä virsiä veisaatte?
      Ajatelkaa nyt ja miettikää asiaa, kenelle te virsiä veisaatte?

      Oletetaan että tiltu on siellä teidän joukossanne ja kuuntelee kun lauleskelette.
      Ollos huoleton, poikas valveil on....
      virren jälkeen hän ryntää taas vessaan naureskelemaan ja palvomaan esiapinaa.
      No joo.
      Sitten te veisaatte Herralle herra sun kätes voimakkaan, sä kaikki tietävä kaikki näkevä joka ilmoittaa asiat palvelijoilleen jo ennen kuin ne tapahtuu ja puhuu jopa vihollisilleen tuimuudessaan.......
      Ja siksi hän jo innoitti aikoja sitten ennen kuin se tapahtui teitä laulamaan.
      Lyö maahan maansa pettäjät ja tuo julki juonet ilkeät........
      Avoimesti ilmoitti ja joku ne tahtoi lakaista maton alle?
      miksi?
      Jolla on korvat, se kuulee, jolla viisaus ja ymmärrys, hän ymmärtää.
      Vihollinen sen teki.

      Jos tämä laulettaisiin tiltun kuullen, niin tiltun pää punottaisi......
      Me hereillä olevat ymmärrämme ja tajuamme, että Herra puhuu vähän kaikkialla ja on jo asiat ilmoittanut........

      Juttu on siinä kun Herra ilmoittaa , jos te teette näin niin minä teen näin......
      Nyt te jätätte sen alun siitä pois.
      Ja hän sanoo jos te luotatte uskotte kuuntelette, niin minä jotain......
      Jos te hylkäätte taikka jätätte jotain pois, niin silloin jotain.....
      Ja hän sanoo minä olen ne jo ajoissa ilmoittanut.
      Sanoo myös että vihollinen tulee ja sieppaa.

      Juu, kattoos ku meillä on silmät täällä alhaalla ja näemme rajoitetusti ja Herralla on silmät korkealla, eikä mikään ole häneltä salassa.
      Hui ja wau.
      Hui jos olemme hänen vastustajiaan ja wau jos olemme hänen puolellaan.

      Nyt kettu kuittaa taas.
      Bye bye.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4723
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1061
    Aihe