Niin mistä niitä aktivointikoodeja sai ostettua kun emo ja prossu vaihtuu. Ilmeisesti vanhan koodin aktivointi ei onnistu. Siis pitäisi olla halpa ei mitään 130€ vaan jotain 10-30€ max.
Emolevy ja prossu vaihtuu mistäs niintä halpoja aktivointikoodeja?
3
101
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se voi onnistuakin. Oem lisenssi on konekohtainen mutta sen hankinta on voinut liittyä esim levyasemaan ja koteloon. Tällöin pitäisi onnistua.
Ota kopio kovalevystä varmuudeksi.- Anonyymi
Onnistuuko se siis asentammalla vanha W10 kovalevy uuteen emoon ja käynnistämällä kone?
Vai asentamalla kovalevylle uudestaan sekä syöttämällä aktivointiavain?
Tai joku muu tapa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnistuuko se siis asentammalla vanha W10 kovalevy uuteen emoon ja käynnistämällä kone?
Vai asentamalla kovalevylle uudestaan sekä syöttämällä aktivointiavain?
Tai joku muu tapa?Niin siis unohtu mainit että toi W10 on päivitetty akoinaan OEM W7 ultimatesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473612
- 1053375
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342641Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 271297
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91118