Yhden dollarin setelissä on alienin pää. Alienin pää on kotkan kohdalla. Siinä lukee one, ja sillä viitataan NWO:iin. Yksi valtio, yksi kieli, yksi uskonto jne.
Tiesittekö että avaruusolento-hallitus päättää, miten tämä uusi maailmanjärjestys toteutetaan. Avaruusolentoja on kaikenlaisia eri aurinkokunnasta. Olemme nyt jo pitkällä tässä prosessissa. Tämä ei ole siis demokratia, vaan hyvin kontrolloitu yhteiskunta. :) Laitoin hymiön, koska en aio pahoittaa enempää mieltäni asian suhteen. Love and peace! ☺️
USA:n yhden dollarin seteli
8
158
Vastaukset
- Anonyymi
nwo on hyvä juttu
- Anonyymi
Ja taas kirjoittelet mitä sattuu.
Jeesukseen uskovat, joihin sinä toisissa kirjoituksissa julistat kuuluvasi, ei kuulu myöskään nuo sci-fi fantasiat.
Sekoitat velliä ja puuroa ja hiekkaa sen minkä ehdit.
Kannattaa varoa, sun julistus alkaa kuulostamaan saman tapaiselta kuin millä ajan kanssa päädyttiin Heavens Gateen. - Anonyymi
"Siinä lukee one" viitattaisko siinä kuitenkin siihen, että kysymyksessä on YHDEN dollarin seteli?
- Anonyymi
Veikkaisin että se viittaa siihen, kympin setelissä lukee "ten", mihin se viittaa?
- Anonyymi
Tuossakin on tuo kyrpäpyramidi ja katsova silmä, miksi ei vaikka ihmisiä luonon helmassa piknikillä, kalastamassa tai muualla luonnossa töissä?
- Anonyymi
Vastaus löytyy osoitteesta Ilm. 14:9-11
"Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä, niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä. Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin."
- Anonyymi
En minä ainakaan näe tässä mitään alienin päätä. Oletkohan mennyt johonkin photoshoptrollin vipuun, vai pitääkö seteliä taitella jotenkin ihmeellisesti? Olen varma että dollarin suunnittelijat eivät ole suunnitelleet seteliä silleen, että siinä olisi jotain symboleita taiteltuna.
https://www.marketplace.org/wp-content/uploads/2014/03/Dollar20bill_0.jpg?fit=1800,1000
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
