Suudelma yön tunneilla

Anonyymi

Toimiiko niin voin aloittaa.

22

2952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin ollut pitkässä parisuhteessa. Kihloihin mentiin ja häitä suunniteltiin. Sitten joku alkoi muttumaan. Nais ystäväni muuttui määräväiseksi ja välillä myös kiukuttelevaksi. Häistään halusi anopin kanssa suuret kaikkisukulaiset pitäisi kutsua. Alussa olimme kyllä sopineet max 15 ihmistä kummaltakin puolelta. Minua alkoi hirvittää 50 ihmisen kohdalla. Yritin puhua järkeä. Mutta mikään ei auttanut tuntui että hää suunnittelu hallitsi kaikkea. Rupesin välttämään kaikkea hää hömppää. Kihlattuni oli lähdössä viikon loppuna katsomaan häitten kutsujen paikkaa lapsuus maisemiin anopin luokse. Sinne olliylii 200 matkaa. Päätin lähetä risteilylle samana viikonloppuna. Varasin netistä aamulähdön Turusta. Perjantaina naisystäväni pakkasi kampsunsa autoon ja lähti anoppilaan. Sen jälkeen pakkasin kassiin vaihtovaatteet. Kaverit soittivatja pyysivät lähtemään mukaan. Sanoin heille ettäei nyt. Aamulla ajoin auton satamaan ja hyppäsin laivaan. Purkaa oli aika vähän. Korona paniikki ajattelin. Minua se ei haitannut. Hytin saatuani menin aamiaiselle. Siellä oli ystävällisiä tarjoilijoita. Koska porukka oli vähän hekin olivat iloisella tulella. Aamiaisen jälkeen baariin. Ostin lonkeron ja jäin istumaan Naapuri pöydässä oli jokin polttarit porukka 10 miestä juotti yhtä humalaan. Ajattelin itsekseni toi saa jäädä minulta välin. Ajattelin lähteä kauppaan kun paikalle saapui Naisporukka noin 8 naista. Tilasivat juomansa ja menivät istumaan. Polttarit porukkakin huomasi heidät. Menivät heti pyytämään naisia pöytäänsä. Päätin ottaa toisen lonkeron. Katsoin tvstä jotain nauhoitettua jalkapallo peliä. Kun huomasin että joltain oli pudonnut kukkaro lattialle. Nostin sen ja tajusin sen olevan naisen. Näytin sen baari mikolee. Ja menin kysymään naisilta oliko joku hävittänyt kukkaron. Ykis sanoi huono isku yritys. Pysiin kukkaroa takaisin baarimikolta ja näytin sitä.

      • Anonyymi

        Kohta 100 lukenut alle päivässä


    • Anonyymi

      Osanaisista rupes nauramaan se oli Virpin kukkaro yksi melkein huusi. Yksi nainen punastua. Hän oli porukan isoin. Aukasin lompakon ja kysyin sosiaalista tunnusta hän nousi ylös ja nappasi kukkaron kädestäni. Minä en sinulle sossu tunnusta sano hän sanoi. Ajattelin että on parempi unohtaa koko juttu ja menin takaisin pöytään istumaan. Hetken päästä baarimikko tuli pöytääni ja toi lonkeron. Sanoi tässä löytöpalkkio noi ajat ei tajuu sitä ostaa. Kiitin ja jatkoin jalkapallon katselua. Hetken päästä tuli risteily emäntä pitää tietokilpailua. Päätin osallistua. Vaikka enhän niissä koskaan pärjää. Kysymyksetoli Abbasta. Viimeisenä kysymyksenä oli kuinka monta kertaa abba on esiintynyt Suomessa. Laitoin siihen 2 kertaa samana päivänä. Eka kerta Helsingin jäähallissa ja toinen kerta hesperian yökerhossa. Palautettiin varaukset. Tulokset laskettiin. Olin kakkosena 1 pistettä eroa. Ennen palkintojen jakoja alkoivat henkilökunta supista keskenään. Sanovat menee hetki sitten he päättyivät siihen että tulos oli tasa pelikoska heillä oli väärää tietoa viimeisen kysymyksen vastauksesta. Min

    • Anonyymi

      Min olin kyllä vähän ihmeissäni. Kilpailun vetäjä sanoi että arvotaan voittaja meistä kahdesta. Sanoin hänelle että anna palkinto toiselle että minuula on jo tarpeeksi kaikkea. Voittaja sai risteilyn. Hän oli 1 naisporukasta. Sai toisen palkinnon konvehti rasin. Baarimikko toi taas hetken päästä uuden tilaamani lonkeron. Naiset tekivät lähtöä. Ja polttarit porukkakin olivat yhdessä menossa lounaalle. Yksi nainen jäi istumaan pöytään. Muiden lähdettyä tuli pöytäni. Tuli kiittää kukkaron löytämisestä ja siitä että annoin pää palkinnon hänen kaverilleen. Juttelimme hetken esitteli itsensä Virpiksi. Hänellä oli samanimi kun kukkaron kadottaneella. Sanoin. Pian hänkin sanoi lähtevänsä syömään. Hänen lähdettyään haisteli ilmaa olipa hyvän hajuinen hajuvesi ajattelin. Katsoin jalkapallo pelin loppuun. Ja menin kauppaan. Ostin pullon bacaedia ja muutaman Cola tölkin ja laatikon olutta. Lähin viemään niitä hyttiin. Päätin lähteä saunaan. Menin istuman lauteille lämmin sauna teki hyvää. Pari muuta miestä istui siellä. Juttelivat kalastuksesta. Lähdin suihkuun ja poreammeeseen toiseesa ammeessa oli 2 pariskuntaa ja toinen oli vapaa. Istuin siihen ja painoin start napia. Kyllä tekee hyvää ajattelin olin ajatuksissani. Kun huomasin jonkun tulevan ammeeseen. Se oli se ensimmäinen Virpi. Hänellä oli päällään musta uimapuku.

    • Anonyymi

      Virpi huomasi kuka olin. Hän pyysi anteeksi sitä ettei ollut kiittänyt. Sanoin ei se mitään sanoin. Vaihdoimme muutamia sanoja ja poreamme porisi. Missä muut kaverisi ovat kysyi. Ne olivat menneet polttarit porukan kanssa johonkin hyttiin hän sanoi. Siellä on ahdasta tokaisin. Jollei ole suite. On se suite neito sanoi. Kullema sulhasen hytti. Oli liian kiihkeä tunnelma niin hän tuli saunaan. Sanoin hänelle että meen juomaan sauna baariin juoman kysyin otatko sinä. Ollaan aika märkiä hän sanoi. Ei se haitta siellä on pyyhkeitä. Juteltiin tuoleilla niitä näitä. Sitten hän sanoi lähtevän sä katsomaan kavereitaan. Menin vielä saunaan. Ja pesin itseni. Saunan jälkeen menin infoon kattoo risteily ohjelmaa. Ja totesi että nyt on hyvä aika mennä otta päivä unet. Menin hyttiin ja laiton kello soimaan tunnin päästä. Menin sänkyyn ja nukahdin heti saunan ansiosta. Kellon soitua laitoin vaatteet päälle ja lähdin syömään ostin pienen kala annoksen. Ja hetken päästä alkoi kuulua ääniä polttarit porukka ja Nais porukka kulkivat käytävillä etsien lasten rasteja. Heillä kuului olevan hauskaa. Syötyäni päätin käväistä baarissa. Siellä ensimmäinen Virpi istui ja selasi kännykkää. Osti lonkeron ja kysyin häneltä voinko istua samaan pöytään. Istuvaan hän sanoi. Et viihdy muiden seurassa kysyin. Hän sanoi että porukalla on jo liikaa vauhtia. Ei hyvää seuraa hän tuntee kaverinsa. Sitten hän kysyi miksi olen risteilyllä. Sanoin että olen häitä paossa omiani. On vaan liikaa kaikkea ja puolivuotta aikaa niihin. Ei taida olla mun juttu. Tyttö ystäväkin on muuttunut ihmeelliseksi. Jaa hän sanoi ja näytti kahta aormustaan. Muutuitko sinä kysyin. Taitaa kaikki naiset haluta hää juhla hän sanoi. Kyllä sen ymmärrän mutta kun juhlan kustannuksetkin on kolmin kertaistuneet, mulle on riittänyt. Sitten polttarit porukka ja naiset tuli paikalle ja ottivat meistä kuvia. Täällä se seiskan salarakkaat istuva kuului. Jätetään ne tähän joku sanoi ja taas kamerat otti kuvia meistä. Jatkoivat lasten kierrosta ja hauskan pitoaan. Siinä istuttiin tunti tai kauenminkin. Neito kertoi itsestään. Juotiin kyllä minun maku ni liikaa. Sitten hän ehdotti että mennään tanssimaan. Sanoin että mennään vaan mutta taidamme olla kahden tanssilattialla. Mennään nyt mutta hänen täytyy käydä vaihtamassa kengät. Menimme hänen hyttiin sä. Siellä oli myös toisen naisen tavaroita. Hän tarjosi minulle siideri tölkin. Meni vessaan. Istuin siinä ja laitoin tölkin pöydälle. En kyllä juo vähän aikaan alkoholia ajattelin. Virpi tuli vassasta ja huomasi etten pitänyt siideritölkkiä joit ko sen jo. Sanoi että pidän nyt vähän taukoa. Hän tuli lähelleni j suuteli minua. Vastasin. Oli hyvän makuiset huulet. Oli kun appelsiini huulikiillon maku. Sitten hän sanoi ralastellaan. Sanoin minulla on kortsut hysissä mennään sinne. Se on tässä samassa kerroksessa. Ei kestänyt sekuntiakaan kun olimme käytävällä. Juoksimme suorastaan hyttiin luokse. Kädet tärisivät kun yritin Saada sitä auki. Vihdoin se onnistui. Virpi heitti peiton lattialle ja nosti sängyn ylös paino minut lattialle otin vaatteita pois.

    • Anonyymi

      Paita ja housut lensivät. Myös Virpi riisuitui. Oli hän upea. Pehmeä kaunis kasvoistaan isot rinnat. Makasin peiton päällä lattialla kun hän tuli päälleni sujautti käsillään seisovan kullini sisäänsä. Oli hetki paikallaan. Aloitti taivaallisen keinumisen päältäni. Tuntui hyvälle. Hän katsoi silmiini ja tuki käsillään rinnastani. Näkyi selvästi että nautti. En tiedä mutta laukesin noin 2 minuutin päästä mutta hän jatkoi keinumistaan vielä. Hänen silmänsä kiilsivät. Minullakin seisoi vaan. Vihdoin hän lopetti kyll tuntui hyvlle sanoin. Hän tuli viereen maksamaan. Suutelin häntä ensin suulle ja sitten kaulalle ja poskelle. Oot kyllä nainen sanoin. Hän veti minut päälleen. Eikö miehen kuulu ruveta nukkumaan rakastelun jälkeen hän kysyi. Sanoin että minä saan siitä virtaa ja tekee mieli lisää. Hän koski kädellään kulliani. Ja katsoi minua. Nyt laitatsen sisälleni hän määräsi. Hän levitti jalkansa ja nosti polvet koukkuun. Autoin kädellä kullini hänen sisällensä. Ja aloin liikuttamaan sitä. Hän sanoi että et sitten lopeta. Katsoin hänen silmiinsä ne loistivat. Hetken paatä hän rupesi sihisemään. Ja hoki jatka jatka. Rakastelimme noin 10minutin päästä lopetin. Hän rutisti minua. Ja kuiskasi korvaani kiitos. Suutelin häntä ja otin oluen ja ojensin hänellekin. Hän vaan kääeiytti hetkeksi peittoon. Ja piti silmiä kiinni. Join muitama hörppyä. Ja otin pyyhkeen menin suihkuun. Kun tulin minuutin suihkusta takaisin Hä oli vielä peittoihin kääriytyneenä. Sanoin että on toinenkin pyyhe jos hän haluaa käydä suihkussa. Hän katsoin minua ja puoli kankeaa kulliani otetaanko tunnin päästä uudelleen. Mikäs siinä vastasin. Hetken päästä hn än nousi ja meni suihkuun. Laitoin vaatteet päälle. Ja hänkin tuli suihkusta. Hän laittoi vaatteet päälle siinä edessäni ja minulla rupesi kunnolla ottaa eteen. Ajattelin mihin olen joutunut. Kun hän oli pukeutunut. Täytyy käydä näyttäytymässä. Menimme käytävään ja kuulimme ääntä se tuli hänen ja kaverinsa hytistä. Menimme sinne. Siellä oli polttarit porukka ja hänen kaverinsa. Osa polttarit porukasta oli kuulema nukkumassa. Mutta noin 12 henkilö oli änkeytynyt 4 hengen hyttiin. Heillä oli meno päällä. Sanoin Virpille että pitää käydä syömässä. Hän tulee mukaan sanoi Virpi. Mee vaan huusivat hänen kaverinsa. Oot petturi huusi joku. Kysyin syödäänkö pihvi ravintolassa vaikka en syö pihviä. Mennään vaan hän sanoi. Tilasin itselleni lohta ja kasviksia kantarelli kastikkeessa ja kivennäis vettä. Virpi otti pihvin. Virpi kertoi miestään ja siitä että se on hurahtanut metsästykseen. Kuuntelin ja kerroin isäni myös harrastavan metsästystä. Virpin silmät loistivat koko ajan ja hän hymyili kaunista hymyä. Tilasin itselleni jälkiruuaksi teetä jä keksejä Virpi söi jäätelöä. Sanoin Virpille että piti käyttää kondomia mutta taitaa olla myöhäistä jo. Nauroimme yhdessä. Täytyy sitten ensi reissulla. Syötyämme ja jälkiruuat nautittuamme. Menimme tanssi ravintolaan. Siellä bändi soitti ja koko polttarit porukka ja Nais porukka oli siellä. Siellä oli kyllä myös muita. Jäimme kauemmas katsomaan. Virpi jutteli kaverinsa kanssa. Juttelin tarjoilijan kanssa. Muutaman sanan. Kertoi olevansa Virpin sukulainen isän puolelta. Kysyi mistä tunnen Virpin sanoin olevani vain risteilyllä. Ja Virpin kanssa tullaan juttuun. Virpillä on kokoajan toimintaa kavereittensa kanssa. Ja taitaa olla naimisissa. Mukava nainen. On jo hän sanoi. Ja naimisissa. Ei mulla riitä kukkaro ja paukut sanoin. Mutta mukava seuraa.

    • Anonyymi

      Häneltä loppuu kohta vuoro hän voi näyttää laivaa. Kyllä se sopii sanoin mutta kysytään Virpillä myös. Hetken päästä Virpi tuli mitä nyt. Sanoin sun sukulaisia mies näyttää kohta meille laivaa. Joo se tykkää siitä saa tauon työstä. Puolen tunnin päästä lähdimme kierroksella eli kannelle ja ohjaamoon. Siellä permies kertoi kaikkea laivan geditsejä. Kuuntelin vain välillä katselin merelle. Virpi tuli viereeni kuiskasi korvaani kohta saat antaa kyllä nanna. Katselin merta oli kyllä tyyni keli. Kuu loisti melkein kokonaisena. Virpi ja sukulaismies perämies juttelivat keskenään. Kysyin saanko käyttää kiikareita. Otin ne ja katsoin kaunista merta. Muutama loisto näkyi kirkaana ja kaukana näkyi muita laivoja. Hetken päästä jatkoimme kierrosta. Elipalasumme tanssi ravintolaan. Baarimikko palasi tiskin taakse. Ja polttarit porukka ja Virpin kaverit pitivät hauskaa. Baari Mikko mitä otan sanoin vissyä ja toiseen lasiin wiski kola. Sinne käteeni ja jonkun drinkin Virpille. Vein sen hänelle ja ostin pöytään. Kuuntelin bändin soittoa. Kun Virpi tuli nyt mennään. Menimme Virpin hyttiin hän kävi vaihtamassa housut hameeseen ja suihkussa. Sanoi tuu hakee vartin päästä. Menin myös omaan hyttiin. Katselin tv tä. Kun kuulin koputusta. Virpi oli oven takana otti heti peiton ja heitti sen lattialle käski minun riisua olin alastomana kun Virpi sanoi että mee maksamaan selälleen hän nosti hameettaan ja tuli päälleni istumaan hame laskeutui päälleni. Otti kädellä kullistani kiinni ja ohjasi sen sisällensä. Nousi ylös ales ei kestänyt kauan kun hän rupesi tuijottaa minua ja nojamaan rintakehääni. Pysähtyi hetkeksi. Ja taas hetken. Sitten hän tuli viereeni makamaan. Käänsin hänet selälleen ja nostin hametta työnnyin hänen sisäänsä. Hän sanoi vieläkö. Jatkoin vaan hän katsoi minua ja huokaili. Hoki voi kauhia voi kauhia. Jatkoin vielä. Laukesin hänen sisälleen mutta kullini seisoi jatkoin. Virpi hoki rakas rakas.. Muutaman minuutin päästä lopetin. Hän jäi makamaan peiton päälle otin toisesta sängystä toisen peiton ja laitoin sen hänen päälleen. Otin oluen ja aloin juomaan sitä. Ja huomasin hänen itkevän. Miksi itket kysyin. Tuntuu niin hyvälle hän vastasi. Ei sen takia kannata itkeä. Sanoin. Hän rauhoittui ja annoin hänelle tyynyn pään alle. Join siinä kaljaa ja kullini alkoi taas näyttää elon merkkejä. Hän huomasi sen ja kysyi syönkö viegraa. Sanoin että en mutta hän on minun viegrani. Pidän pehmeistä naisista. Hän nousi otti vaatteet pois. Minäkö olen sinustalaunis hän kysyi sanoin kyllä. Kato vaikka kauneus viisari ja osoitin seisovaa kulliani. Voi kuhia hän sanoi vieläkö tekee mieli. Hän tarttui siihen ja teki runkkaus liikkeitä ah huokaisin. Sitten hänen puhelin soi. Hänen kaveri soitti yksi heistä on kadonnut. Puettiin äkki ä vaatteet päälle ja menin kaverin hyttiin. Siitä sitten infon. Siellä sanottiin että hänet on otettu talteen oli ollut huonossa kunnossa. On parempi että hän ei pääse tekee tyhmyyksiä. Virpi lähti kaverin kanssa hyttiin ja minä lähdin ostaa yö ruokaa. Söin kiusausta ja join kaljaa. Ja ajattelin lähtee nukkuu. Virpi tuli siihen sanoi siellä on moni juonut itsensä huonoon kuntoon Anto paperi lapun jossa on hänen puh numero. Soitin siihen että hänelle jää omani. Suudeltiin siinä kun pari hänen kaveria katsoi vieressä. Ja kumpikin lähti omaan hyttiin.

      • Anonyymi

        Hieno kuvaus!


    • Anonyymi

      Heräsin ja katsoin kelloa. Kerkiän aamiaiselle. Kävelin cefeteriaan ostin kanelipullan ja teetä. Kävelin pöytään istumaan. Huomasin Virpin kevereiden tulevan myös syömään jotakin osaotti vain kahvia. Tulivat viereiseen pöytään istumaan. Mitä se Virpi teki kanssasi kun se on noin iloinen kysyivät. Ei mitään käytiin katsomassa maisemia komentosillalla.sanoin. Mukava nainen sanoin. Virpi saapui kohta toisen Virpin kanssa. Istui pöytääni. Kysyin miten menee. Hän hymyili ihan hyvin. Polttarit porukka oli vielä nukkumassa hän sanoi. Taitavat jäädä laivaan. Meillä on kaikki hengissä. Virpi sanoi miehensä tulevan vastaan satamaan. Samalla hän suuteli minua. Täyty otta muisto mukaan hän sanoi. Muut rupesivat mölisee. Ja huutelee. Lähdin hyttiin. Laiva tuli satamaan ja poistuin. En nähnyt enää Nais porukkaa. Viikon päästä tuli viesti kiitos.

      • Anonyymi

        Koko kertomus hieho!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko kertomus hieho!

        Ai hieho?? Taidat olla vähän vajaa


    • Anonyymi

      Alle vuorokaudessa yli sata lukijaa. Paska kertomus. Kännykällä kirjoitetuksi

    • Anonyymi

      Ajoin autolla kotiin sai olla ainakin puoli päivää yksin. Join laiva olutta ja paistoin laivalta ostamaani Sisä filettä. Voi perkele ajattelin. Kohta se hää hullu tulee kotiin. Ja pian soi puhelin. Siellä hän oli puhui kokoajan. Sanoin vaan ju juu. En kuunnellut. Lopussa sanoi ajavansa huomen aamulla suoraan töihin. Voi kiitos ajattelin. Otin toisen oluen. Istuin keittiön penkillä. Täyty vapaapäivästä nauttia. Menin ulos pihalle istumaan. Kun naapuri tuli luokseni kävit laivalla oliko Hauskaa. Mistä tiedät kysyin. Kantamuksita. Olihan siellä sanoin meri ilma tekee hyvää. Mutta aamu lähdöt ovat vähän tylsiä. Annoin sille oluen muovikassista. Sitä se tuli kerjää. En kunnellut sitä. Se vaan puhus. Kohta annoin sille toisen. Sitten sen muija tuli märmätää sille sen kaljan juonnista. Kauhia akka ajattelin. Ei saatana. Kohta mulla on tommonen. Lähin sisälle otin kaljaa lisää ja lisää olin sammumis pisteessä klo15. Menin sohvalle nukkuu. Heräsin keskellä yötä. Paska maku suussa. Siirryin sängylle. Maanantaina muija tuli töistä myöhään. Mutta oli täynnä hää virtaa. Kiroin itsekseni. Puhetta tuli. En kuunnellut. Sä et kuuntele yhtään. Kyllä Heikki vaan jaksaa. Heikki on tyttöystävän työkaveri. Se on häistä paljon kiinnostuneempi kun sä. Hän sanoi. Märmätystä tuli. Puin vaateet ja lähin ulos siellä Naapuri istui piha tuolilla. Aivan soosissa. Kuola valui. Kusi valui tuolin jaloista. Kysyin mikä nyt. Akka lähti käymään äitini luona käytin tilaisuuden hyödyksi. Tommonen minustakin tulee ajattelin. Ei perkele. Koko viikko kuuntelin muijan hää sekoilua. Perjantaina se sanoi. Sä et kuuntele yhtään kyllä Heikki vaan jakasaakuunnella mä taidankin mennä Heikin kanssa naimisiin se sanoi. Olin ihan kypsä muutenkin. Jos sen teet tuon teille laatikollisen samppanjaa. Sanoi. Märmätystä vaan jatkui ei kuunnellut yhtään minua. Sanoin saman uudelleen. Säet rakastama kohtaus alkoi. Olin kypsä. Aivan kypsä kypsä. Soita sille heikille ja kosi sitä. Sanoin. Mälähen nyt äitini luokse kuulin. Lähin ulos. Antaa mennä ajattelin. Voi kyrpä akat on hulluja. Menin lähi kentlle kattoo 5 divarin jalkapalloa. Pelin päätyttyä. Menin kotiin katoin kännykkään akka oli lähettänyt tekstiviesti ettei tuu kotiin ennen kun pyydän anteeksi. Hienoa ajatteli. Saan olla rauhassa.

    • Anonyymi

      Lauantain tuli viesti kännykkääni viesti Virpiltä. Lähetin vastauksena moi olis kiva nähdä joskus. Pian soi puhelin tuu Naantaliin nähdään mp parkin luona. Ajoin Naantaliin ja kävelin mp parkkiin rannan tuntumaan soitin Virpille. Tullaan tuli tex viestinä. Pian saapui virpi ja toinen nainen. Virpi sanoi tä on mun serkku sillä on treffit. Mennään varmistaa ett mies on kelvollinen. Käveltiin yhteen ranta ravintolaan ja istuttiin pöytään otin vain teetä. Naiset joivat lonkeroa. Pian serkun treffit saapui nuori pitkä mies. 10 minuutin päästä huomattiin että ollaan liikaa ja lähettiin.. Mennään konserttiin sanoi virpi. Mennään vaan. Pian olimme Naantalin kirkon vieressä. Älä pelkää tä on ihan hyvää musaa hän sanoi. Istuttiin penkille kyllä musiikki oli kevyttä ja kesäistä. Piano ja kolme jousisoitinta. Konsertin jälkeen virpi meni tervehtii soittajia. Jäin istumaan penkille. Kun luokseni käveli mies joka tervehti ja kysyi mitä pidin musiikista. Ihan hyvää vastasin. Pian Virpikim tuli ja sanoi moi isä. Moi vastasi mies. Mennäänkö meille jatkoille kysyi mies. Virpi katsoi minua mennään vaan sanoin. Kävelimme Virpin autolle pieni japanilainen. Kun istun hän sanoi vielä voit perua.. Ei mitään pitkä päätyyn ja perään. Ajoimme noin 20 minuuttia ja tulimme pitkän vanhan maatalon pihaan joka oli kunnostettu ainakin ulkoapäin. Enää et voi perua. Kävelimme sisälle talo oli myös kunnostettu sisältä. La

    • Anonyymi

      Laitoimme ulkovaatteet naulakkoon ja menimme olo huoneeseen se oli iso siellä oli Virpin isä ja nainen virpi esitteli minut heille. Tervehdin varoin kieltäni etten sano mitään tyhmään. Virpi kysyi mitä otat anisviinaa ja isolasi vettä sanoin. Jännitti niin pirusti. Nainen oli Virpin äiti mustaan leninkiin pukeutunut. Kaunis nainen. Nainen kysyi mistä tunnen Virpin. Sanoin nähtiin laivalla ja tultiin heti juttuun. Virpin kavereilla oli vauhti päällä mutta virpi otti rauhallisesti. Juteltiin parikertaa fiksu nainen. Fiksu nainen ja naimisissa sanoi äiti. Tiedän vastasin. Näittekö veljeni laivalla hän kysyi. Jos hän oli baarimestari niin kyllä. Ai näitte. Jo näytti vähän laivaa. Mukava rento mies. Virpi Anto Anis viina lasin minulle juo tämä niin juttu luistaa paremmin. Joi sen kulauksella. Sitten hän toi vesi lasin ja toisen lasillisen viinaa. Sitten Virpin äiti kysyi olenko minä naimisissa. Virpi tuli välil ja sanoi me ollaan vain ystäviä. Täytyy minun tietää mimmosten miesten kanssa sinä liikut hän sanoi. Hyvän miehen kanssa sanoi virpi. Otin ison kulauksen vesilasista kun Virpin isä avasi suunsa. Hyvä mies hän tämä on juo kunnon viinaa. Juo se loppuu niin otetaan yhdet vielä. Joi Anis viinani kun Virpin isä anoto sitä ison lasin. Jos juon tämän niin en pääse enää kotiin. Virpi tuli viereeni ja pyysi istumaan kanssaan sohvalle. Vanhemmat istuivat pöydä toiselle puolelle tuoleille. Mitä pirit konsertista kysyi äiti. Hyvää kesäistä musaa. Voisivat soittaa vaikka Ruisrockissa. Virpi tuli viereeni ja katsoi äitiän tässä on..... Mun kaveri me ei rakastella hän on kihloissa ja tosi mukava. Tuutte näkemään hänet kesällä monesti. Pitää musta sellaisena kun olen ja löysi mun lompakon jota en oo ees kiittänyt. Jaa sanosi isä ja kurotti vielä baari kärryä. Juoda taas hän sanoi. Mulla on vielä näytin jos saisi lisää vettä. Vettä hän sanoi vesi kuuluu veneen alle. Virpi kaatoi minulle lisää vettä. Sitä virpi äiti kysyi tiedätkö ketä me olemme. Virpi oli ärähtämässä mutta sanoin anna mun vastata. Virpin vanhempia. Virpi on mun ystävä. Ja te olette hänen vanhempia se riittä minulle. Minä ole suomalainen mies. Armeijan käynyt. Kohta varmaan sanotte että Sale tulee kylään kohta. Mitä sitten nautitaan illasta virpi sanoi matkalla että täällä kuulee aina hyvää musaa. Virpin isä nauroi siinä on mies otetaan taas. Otin huikan ja paljon vettä. Virpin äiti laittoi tulemaan musiikkia jotain klassista mutta kevyttä. Sitten Virpin äiti sanoi Sale tulee kylään huomenna kello 14. Menin hiljaiseksi. Äiti sanoi virpi. Sitten virpi tarttui käteeni tätä ette enää kiusaa. On tä aika paha. Joo mutta varoitin. Sitten juttu alkoi luistaa Virpin isän kanssa. Virpin äiti toi meille evakko piirakoita ja muna voita. Söin ne pari taakan. Virpi halusi näyttää taloa. Menimme tv huoneeseen virpi avasi tvn ja istui. Sanoin ihan mukavat vanhemmat. Jo sanoi virpi ne yrittää karkoittaa kaikki mun ystävät. Missä sun mies on kysyin en tiedä hän sanoi lähti puolivuotta sitten eikä oo ilmoitellut isän kavereita jotenkin. Mutta nuorempi. En oo viittinyt tehdä vielä katoamisen ilmoitusta. Musta tuntuu että isä tietää missä hän on. Muutin tänne kun täällä on kunnon hälyttimet. Mutta pysyn omiss oloissa

    • Anonyymi

      Säkin voit muuttaa tänne täällä on rengin mökki tuoola rannan lähellä. En taida ei rahat riitä vuokraan. Ja naukkasin anisviinaa ja join vettä päälle. Miksi sä juot vettä päälle. Ei tuu kovaa krapulaa eikä niin känniin. Mutta joutuu käymään vessassa useasti. Istuttiin katsomaan tv tä ja Virpi tuli viereeni piti kädestä kiinni. Virpin isä tuli istumaan kanssamme sanoi virpi äidin menneen nukkumaan. Se luulee että sun mies tulee takas. Mutta ei taida tulla se on niin suuressa kusessa. Ettei uskalla. Sun täytyy hakee ero. Muuten poliisi kuulustelee sua. Mutta kuulustelee ne kumminkin. Onneksi et tullut raskaaksi sille olis ottanut miljoona velat lapselle. Nyt vaan eteen päin. Sitten vipin isä nukahti tuoliin. Isä on kultanen. Mutta ero on mun päätös. Joo sanoin mitä sä teet työksesi. Vähän kaikkea. Mun kuukausi tulot ei riitäis teidän viikon ruoka kuluihin. Asunto on tyttö ystävän isän tai äidin mutta me kyllä maksetaan markkina vuokra. Joo. Muuta tänne virpi sanoi. Nuku nyt yön yli ideoineesi. Niin nukunkin ja sinun vieressä. Meen nyt vessaan. Kävin eteisessä vessassa. Olin juonut niin paljon ette voinut ajaa autoa. Oli pakko jäädä tai ottaa mittari mutta ne tuskin tähän aikaan tänne tulee ja mun rat olisi sit loppu. Päätin jäädä meni tv huoneeseen Virpin viereen ja join vähän Anis viinaa. Ja suutelin virpiä huulille kyllä maistuu virpi sanoi. Olaan vaan tässä. Pian virpikin nukahti viereeni minun Han piti sammua. Pian kuului miten täällävaimealla äänellä. Sanoin kumpikin nukkuu. Tuo pari vilttiä. Laitoin Virpin varovasti kyljelleen sohvalle ja viltin päälle. Ja pois tuimme huonesta. Ne nukkuvat neljään sanoi Virpin äiti. Mee Virpin huoneeseen nukkuu. Älä avaa ikkunaa tai ulko ovea muuten ok. Kävin vessassa sitten menin talon toiseen päätyyn hieno huone leveä sänky. Tv oma kylpyhuone wc. Kävin suihkussa ja menin nukkumaan jätin vain kauluspaidan päälle. Aamulla kun heräsin virpi nukkui vieressä. Katselin hetken ja hän heräsi. Sä oot mukava hän sanoi. Mutta me ei voida rakastella. Sä sanoit niin vanhenmillesi. Sä muistat kaikki ikävät asiat. Mun tarvii kohta lähteä sanoin ennen kun Sale tulee. Niin täytyy. Muuten susta pitää tehdä turvallisuus selvitys. Tuleeko se tosiaan. Kyllä virpi vastasi. Mennään kattoo saadaan ko aamiaista. Puettiin päällemme. Ja käveltiin. Keittiöön Virpin äiti kysyi mitä atetan aamiaiseksi. Sanoin musta teetä kaksi lusikallista sokeria. Riittää.. Ei riitä on joko hedelmiä puuroa tai kanamunia. Otan sitten yhden kanan munan. Hän paistoi meille kanamunaa pekonia ja tomaattia. Join teetä ja söin. Nyt täytyy lähteä sanoin. Virpi vei minut autollaan Naantaliin. Perille päästyämme sanoi että se turvallisuus selvitys tehdään minusta. Isä ei voi sitä jättää tekemättä. Tuu ensi viikon perjantaina Naantaliin niin mennään konserttiin

    • Anonyymi

      Työ viikko oli raskas tytö ystävä oli äitinsä luona teki jotain etä töitä siellä. Soitteli ja sanoi että taisi vähän hullaantua häihin. Loppu viikosta oli taas sama draivi päällä 120 vierasta oli listalla. Sanoin nyt riittää. Tyttö ystävä sanoi ett ensi kesänä hän menee naimisiin joko minun kanssa tai jonkun muun. Häitä ei peruta. Sanoin hänelle että etsin viikossa uuden kämpän. Lähetä kutsu häihin. Soitin veljelle lainaa paku. Soitin Virpille että minä muutan perjantaina siirretään tapaaminen lauantaiksi. runttasin tavarani pakuun ja vei ne uuteen asuntooni 30 neliötä ja parveke 2 kerros. Ajattelin ei ikä enää yhteen. Illalla Virpi soitti että tulee käymään Textasin osoitteen. Tunnin päästä hän soitti ovikelloa. Tuli sisälle kunnon opiskelijan asunto patja lattialla tv nurkassa kitara ja bongo rumpu puuttuu. Lähetään Naantaliin. Lähetään vaan sanoin mutta viedään veljen baku ensin vein pakun veljelle. Ja ajoin autoni Naantalin kävelin mp parkkiin siellä Virpi odotti suudeltiin sanoin nyt päästiin lehtiin.. Älä kiusaa Virpi sanoi. Mennään kirkkoon hän sanoi lähin mukaan. Luulin Etta siellä on taas konsertti. Ei joku yö messu. Siellä istuttiin oli joitakin perheitä ja rippikoulu laisia. Kun se loppui Virpi meni juttelee papin kanssa. Istuin penkissä. Ja odotin virpiä. Olin melkein ainoa paikalla kun hän tuli. Mennäänkö vielä hautausmaalle kello oli jo 24 mutta virpillä oli energiaa. Hän kierteli hautausmaata ja selitteli kuka kukin oli ollut. Vähän ihmettelin muuta olin hiljaa. Mennään vielä meille hän sanoi mennään vaan vastasin. Mutta muista mitä lupasit äidillesi. Miksi minua luulet hän vastasi. Ajoime taas vain Virpin autolla sinne mennään lämmittää ranta suna. Rannassa oli tosiaan sauna. Sauna ja tupa. Laitetin puita kiukaaseen ja tulta jäätiin tupan istumaan. Virpi tuli viereeni menikö teillä pänät kyllä ja jäi sormuskin pois pyytämättä. En kestänyt enää hää hömppää. Mutta se oli odotettua. Lupasi silti mennä kesällä naimisiin käskin lähettää minulle kutsun. No nyt voidaan vaikka lähteä risteilylle kahdestaan. Tu tutustaan kunnolla ensin ja sitten katotaan. Mulle toi vauhtikin oli viimeksi liikaa. Muuten mikset kysy mun miehestä mitään hän kysyi. Se on sinun asia sun pitää tulla sillä toimeen sanoin. Sanoin. Ja sun isä taisi sanoa kaiken tarpeellisen. Sauna alkoi lämpemään mennään kö saunaan sanoin. Odotetaan että äiti tule käymään jos ollaan saunassa se voi olla noloa. Sieltä se Virpin äiti tuli. Moikkasi meitä ja kyseli ollaanko saunaan menossa. Jo joo vastasi Virpi mee nyt että päästään. Ruvettiin riisuu vaatteita. Katsoin virpiä liikaa rupesi kunnolla seisomaan. Virpi vilkaisi minua. Kummatkin oltiin hiljaa. Istuttiin luteilla ja heitin löylyä. Taidat tykätä minusta Virpi sanoi. Niin taidan vastasin ja heitin löylyä.

    • Anonyymi

      Älä heitä liikaa Virpi sanoi. Istuttiin lauteilla. Ja Virpi puhui kaikesta kuuntelun. Heitin välillä löylyä. Ja lisäsin puita. Virpi kävi välillä suihkussa ja tuli takas. Mennäänkö uimaan kysyin. Ei mennä siellä on niin kylää Virpi vastasi. Oltiin löylyssä vielä hetki. Siitn Virpi meni suihku. Hänen lähdettyä minäkin menin suihkuun. Avasin oven ja Virpi löi käteeni pyyhkeen. Kuivasin itseni ja kiedoin sen la teille ja laitoin paiden päälleni. Virpillä oli päällään kylpytakki. Kato mitä löysin kaapista. Pullo uusoa. Katsoi sitä muovimukiin ja ojensi minulle. Minäkin maistan ja kaatoi myös itselleen. Otin kaapista lasin ja laitoin siihen vettä join siitä. Virpi joi raakana mentiin sohvalle istuu. Oltiin lähekkäin hetken sudeltiin. Tästä saa sängyn sanoi Virpi. Nouistiin ylös ja Virpi teki jotain pianedessä oli sänky peitot ja tyynyt puuttuu. Hän otti kaapista 2 tyynyä ja todella ison peiton niissä oli lakanat päällä. Virpi otti kylpy takin pois ja laittoi päälleen ison t paidan. Minä vaan heitin pyyhkeen. Tuolille. Menimme peiton alle. Virpi tuli viereeni aivan kiinni. Olimme siinä hetken kun huomasin Virpin nukkuvan. Aamulla heräsin nousin ja laitoin vaatteet päälle Kaasin lasiin Anis viinaa aamiaiseksi. Ja otin vettä hanasta. Meinaatko karata. Sanoi Virpi. Ei otan vaan aamiaista vettä ja Anis viinaa. Ei se auta täytyy mennä moikkaa vanhempia. Hetken päästä kävelimme kohti taloa. Menimme keittiöön siellä Virpin äiti kysyi mitä aamiaiseksi. Sama kun vimeksi sanoin. Teetä ja kanan munaa. Söimme aamiaista.

    • Anonyymi

      Kun Virpin isä tuli. Hei otetaanko aamu paukut hän sanoi. Virpi sanoi siihen että olin ottanut jo. Virpin isä siihen on siinä mies viinaa ensimmäiseksi aamulla. Meillä on äitisi kanssa vapaata koko päivä. Mitäs tehtäisiin. Isä kysyi. Virpi sanoi että aikoon olla minun kanssa koko päivän. Joo mutta mitä tehdään sanoi isä. Jääkin on huonot ja venelläkään ei voi mennä mihinkään. Nuori mies mitä sinä tekisit. Varmaan kiertäisin kirppareita ja etsisin kitaraa ja bongo rumpua sanoin. Siinä hyvä idea. Isä sanoi. Mutta ei tarvi mihinkään lähteä vintissä on krääsää yllin kyllin. Mennään sinne katsomaan. Virpi häipyi ja tuli kohta haalareihin pukeutuneena. Ja isäntä oli myös käynyt vaih tamasaa vaatteet. Pia olimme kapuamasaa ohuita rappuja kohti vinttiä. Isä meni ensimmäisenä avasi tiukan oven ja kiersi katkaisimesta. Virpi kulki seuraavana taskulamppu kädessä. Olimme pian kaikki vintillä sitä ei ollut remontoitu. Tämäkin tarvii kunnostaa. Virpi isä sanoi. Mutta mihin kummitukset sitten muuttavat. Kummitukset sanoi Virpi. Tavaraa oli paljon ja valaistus oli huono onneksi Virpillä oli tasku lamppu. Vai kitara ja bongaa rumpu sanoi isä. Tuu näyttää valoa. Virpi meni isän luokse ja kävelivät toiseen päätyyn. Tonkivat vähn aikaan. Minä katselin ympärille oli kaiken näköistä roinaa. Heos tavarasta barbeihin ja kirjoihin. Valaisimia, kenkiä matkalaukkuja. Istuin vanhalle tuolille ja otin maasta kirjan se kertoi toisesta maailman sodasta. Noin 10 minutinpäästä Virpi ja isä tulivat kato mikä saalis näytti isä. Aito neuvostoliittolainen kitara kieliä vaan puuttuu. Mies oli ylpeä saalistaan. Nyt tarvitaan kaato ryyppy hän sanoi. Ottakaa täällä. Hän käveli portaitalas. Virpi tuli viereeni ja pussas. Isä saa sinusta uutta virtaa. On joku jolle kehuu itseään me muut ollaan kuultu sen juttuja ikuisuuden. Pian isä saapui pullo kädessä ja kolme kertakäyttö mukia. Antoi mukit käteen ja kaatoi niihin jägermaisteria. Ensimmäiselle kaadolle ja joi oman mukin tyhjäksi. Maistoin jekkua se oli. Sitten isä sanoi nyt vielä se päiväntasaaja suomalaisen rumpu. Ja lähtivät Virpin kanssa tonkimaan. Istuin taas tuolille ja selasin kirjaa. Kyllä se kertoo sodsta. Jonkun kirjeen vaihtajan kirjoittama. Oleli rintaman takana. Kertoi ihmisten köyhyydestä ja toivottomuudesta. Poimin toisen kirjan sekin oli sotakirjen vaihtajan kirjoittama. Kertoi vietnamin sodasta. Linjojen takan toimivasta sotakirjen vaihtajasta. Naisesta. Kenraalin tytär. Se oli mielenkiintoinen. Virpi isänsä kanssa kuumeisesti etsivät rumpua. Kuulin jotain puhetta välillä. Ja vaihtoivat puolta toiselle puolelle. Virpi sanoi on liian pimeää ei täällä nää. Mutta isä sanoi periksi ei anneta. Meni ainakin puolitunti tai yli. Kun isä karjaisi löytyi. Tulivat pölynen bongo rumpu mukanaan. Nyt kyllä otetaan kunnon kaatoryyppy sano isä ja kaanto kaikille jekkua. Maistelin. Mutta isä sanoi juo pois niin päästään peijaisiin. Kulautin pois. Sanoin virpille en sit juo enää tänään viinaa. Eisun tartte sanoi Virpi. Kapusimme rappuset ales. Ja huomasin olevan pölyinen sanoi virpille että meen ulos puristelemaan. Ei pestään ne hän sanoi. Haen sulle puhtaat vaatteet. Mee saunaan. Menin saunaan otin paidan ja housut pois laitoin ne. Penkille pian Virpi saapui. Tässä on mun gollage housut ja isän paita. Paita oli hivenen iso ja housu olivat isot mutta pituus jämpti. Menehä näinkin Virpi tuli ja laitto vaatteeni pesukoneeseen yli 2 tunnin ohjelma. Sanoin tait suunnitella tän. Hän tuli luokseni ja pussas. Mennään nyt kattoo sun aarteita. Virpi äiti oli imuroinut ne ja pyyhkinyt. Kysyi mitä minä niillä teen. Sanoin että uudesta asunnostani Virpin mielestä puuttuu kitara ja bongo rumpu. Niin täytyy ne olla. Vai sillai Virpi sanoi. Joo tuli hakee mut eilen illalla. Ja vei sinut sitten yö kirkkoon hän kysyi. Kyllä vastasin. Virpi käy aina yö kirkossa. Musta se on vähän kammottavaa sanoi äiti.

    • Anonyymi

      Puuttuisi vielä että käytäisiin Pekan haudalla sanoin. Pekan kysyi äiti. Pekka Siitoin sanoin sekin oli Naantalista. Se on toisella hautaus Malla sanoi äiti. Ei missään nimessä hän lisäsi. Mulla on kohta meille syötävää. Toivottavasti maistuu Janssonin kiusausta. Istuimme pöytään Virpi tuli viereeni. Isä ja äiti istuivat toiselle puolelle. Tarjottiin viiniä juomiseksi sanoin että Jun vaan vettä oon juonut jo aivan liikaa. Isäntä sanoi noi nykyajan miehet ennen oltiin töissä kännissä puolen päivän jälkeen joka päivä. Ei oo ihme että kaikki veltostuu. Oo nyt kunnolla isä. Päivä on vasta puolillaan. Lähetäänkö kalaan hän kysyi ai perkele ne jäät hän lisäsi. Jotai aksöniä pitää olla. Virpillä ei voi kysyätä ollaan sitten kirkon penkillä. Hän lisäsi. Me käydään ranta saunalla sanoi Virpi. Tullaan tunnin päästä takaisin. Söin loppuun ja kiitin. Jälkkäriksi join mustaa teetä ja söin kaneli pullaa. Kävelimme kahdesta saunalle. Onneksi olen naimisissa muuten rakastuihinsinuun Virpi sanoi. Älä kiusaa sanoin tiedät miten minun kävi. Kävelimme koti saunaa. Ovella Virpi sanoi me ei sit voida rakastella täällä jos et halua filmiin äidillä on kameroita joka paikassa. Ja nyt vielä jotain lisä hälyttimiä. Sanoin ei me voidakaan sä lupasit sille. Nyt sinä kiusaat. Mentiin sisälle ja riisuttiin ulko vaatteet. Kännykkä soi äitini soitti missä olet hän kysyi tyttö ystävän äiti oli soittanut että meillä on riita. Ei oo enää sanoin muutin pois. En jaksanut hää hulluutta samaan tilaan en enämee tyttöystävän kanssa. Ja Hän se lähti ekaks. Miss sinä ole äiti kysyi Naantalissa. Mikä sinun sukunimi on kysyin virpiltä............ Vastasi Virpi. .......... Tykönä Naantalista. Älä valehtele äiti sanoi. Kyllä olen ranta saunalla istun ja juttelen niiden tyttären kanssa. Sä valehtelet äidillesi. Äiti sanoi. Se tytär on naimisissa jonkun blay boyn kanssa. Ja ne on sika rikkaita. Oot lukenut liikaa seiskaa äiti sanoi. Mä lopetan nyt tän puhelun. Sanoin. Suljin puhelun vai sika rikkaita sanoin. Arvasin siellä laivalla että mun saldo ei riitä sinuun. Mutta toi nimi ei sano mitään. Sääli köyhä kulkuri joutaa maan tielle sanoin. Virpi kin rupes nauraa jo joo. Etkö tiedä meistä en sanoin. Virpi otti kaulasta kiinni ja suutelu. Jos tää menee liian pitkälle äiti tulee käymään. Mennäänkö rannalle vai takas. Mennään pelastaa isäsi keksitään jotain. Lähimme kohti taloa sinne päästyämme. Kysyin isältä onko täällä metsästys seuran kotaa tai laavua. Kyllä on kota on metsä auto tien vieressä ja laavulle on tieltä kilsan kävelymatka. Mulla ei ole retkeily tarpeita mutta lainatkaa vaatteita. Virpi Anto toiset gollage housut ja isä toisen paidan ja takin isoja olivat mutta kyllä niillä pärjää. Nyt reppu makkaraa ja juomista. Äiti toi keittiöstä 2 pakettia makkaraa ja yhden bratvursti paketin Virpi haki repun. Oltiin valmiina hypättiin autoon äiti ajoi 5 km sitten pysähdyttiin katoin mml n kartasta maissa laavu on ja jatkoimme. Virpi sanoi äidilleen että äitini oli soittanut. Ja se ei usko missä poika on. Enkä minä vieläkään tiedä meistä mitään. Muuta kun mitä äiti oli sanonut. Pääsimme laavulle. Isä laittoi tulet laavu oli kuin uusi siisti polttopuut oli pinottu. Siistissä kunnossa. Isä sanoi joku käy aina kerran viikossa täällä katsomassa. Mutetaan otetaan me miehet Paukku Hä otti repustaan pullon ja kaatoi kahteen muovi mukiin. Ja antoi minulle toisen katsoin virpiä ja sanoin voi että. Ja join. Kyllä teki hyvää isä sanoi. Nyt kun vielä saisi naista ja Hän nipisti äidin pyllyä. Älä viitti äiti sanoi. Hän otti äidin syliinsä ja pussasi poskelle. Sitten irrotti. Äiti laittoi makkaroita ja braatvusteja ritilän päälle tuli oli pieni ettei se polttanut niitä. Hän otti isän repusta pullon viiniä ja kaatoi 4 mukiin sanoin virpille saat juoda minunkin isäsi tarjoaa kumminkin ruoka ryyppyä. Söin pari bradvurstia. Ja isä tarjosi ryyppyä. Ilta päivä meni nopeasti. Virpi tuli aivan viereeni ja äiti mulkasi meitä. Virpi oli kuin ei olisi huomannutkaan. Vaan piti käsivarresta kiinni.. Isä kertoi metsästys juttuja niissä oli kyllä coloria. Mutta hyviä olivat. Ilta oli jo todella hämärä kun lähettiin pois mutta tähti taivas ja kuu ja lumi valaisivat kävely reitin.

    • Anonyymi

      Autolle päästiin ja se oli taas ryypyn paikka nyt kieltäydy sanoin että olen ottanut jo liikaa. Nykyajan miehet eivät juo viinaa vaan cokista tuli isän suusta. Minä otan sitten isomman hän sanoi. Istuimme autoon matka meni nopeasti isä hyppäsi ulos ja sanoi että nyt saunaan ja käveli taloa kohti nousin ulos. Virpi jäi hetkeksi autoon äitinsä kanssa. Odotin auton vieressä. Puhuivat jotain. Sitten ne tulivat ulos haetaan sun puhtaat vaatteet mukaan ja mennään sauna mökkiin. Odotin ulkona kun Virpi haki paitani ja housuni. Kävelimme. Äiti lupas ottaa kamerat pois päältä kello 23. Mut sen jälkeen ei voida mennä ulos ennen klo 8. Laitaa hälytyksiä lisää päälle. Saavuimme. Saunalle. Sanoin laittavani tulen saunaan. Saunasta tultuani Virpi suuteli minua. Kauan. Lupasin harkita eroa ja äiti suostui. Kameran pois kytkentään. Kävin välillä lisäämässä puita. Mun täytyy ottaa Paukku rohkaisua Virpi sanoi ja tarjosi minullekin. Join päälle vettä. Sauna taitaa olla lämmin sanoin. Riisuttiin mentiin saunaan en heittänyt paljon löylyä. Virpi jutteli kaiken laista kuuntelin ja myönnyttelin. Välillä heitin vettä. Virpi meni pesulle. Heitn vähän kovemmin löylyä.. Virpi lopeti pesemisen ja minä menin suihkuun kyllä on mukava perhe. Vähän outo mutta mukava. Pestyäni aukasin oven ja otin pyyhkeen tuolta. Virpi tuli luokseni ja suuteli ja suuteli. Vei minut samassa sänkyyn olin selälläni. Ja Virpi tuli päälleni hän nojasi käsilläni rinta kehää naosteli itseään. Tuntui hyvältä hän oli hetken paikallaan ja jatkoi taas. Silmät tuijottivat minua. Puhui jotain mutta niin Hiljaa etten kuullut. Hänen silmänsä loistivat. Suuteli minua. Oli aivan paikallaan. Sitten tuli viereen makamaan käännyin kyljelleni ja suutelin häntä. Oot ihana hän sanoi. Sitten hän nukahti laitoin peiton kunnolla päällemme. Ja nukahdin itse kin. Aamulla heräsin aamu erektioon. Nyt kyllä maistui. Ajattelin Virpi kääntyi ja koski siihen vahingossa. Katsoi minua. Otti peiton päältä ja sanoi tule. Hän levitti jalkansa. Ohjasin kädellä kaluni hänen sisälleen. Tuntui hyvälle katselin hänen silmiin ja heilutin lantiota hän suuteli minua. Puhui jotain tuntui niin hyvälle etten kuulu mitään. Purkaannuin hänen sisälleen sellaisella voimalla että kynnet lähtivät varpaista. Hän katseli minua. Ja suuteli. Ei voida vielä puoleen tunti avata ovea. Hän sanoi. Käännyin hänen viereen sä. Hän sanoi lähtevänsä suihkuun. Ruiskasitn niin sisälleni hän sanoi. Huomasin itsekin että lakana oli töhnässä. Pyyhin sitä serlalla suurimmat pois. Virpin tultua suihkusta menin itsekin suihkuun pesin suurimmat töhnät pois. Virpi puki itsensä ja minäkin. Katottin kellosta koska voitiin avata ovi. Oli laitettu automaattisesti vaihtaa tilaa. Kävelimme talolle Virpi piti käsivarresta kiinni. Avasi oven. Menimme keittiöön ja äiti oli laittanut aamiaisen valmiiksi. Syötiin kello lähni 9 sää. Nyt mennään Virpi sanoi mentiin autolle ja ajettiin Naantalin. Käveltiin Naantalin kirkkoon. Ovella Virpi tervehti ihmisiä käveli edessäni penkille istumaan. Oli se Virpin isä oikeassa jos Virpi saa päättää niin löydämme itsemme kirkosta. Jumalan palvelus kesti varmaan puolitoista tuntia. Sitten Virpi meni juttelee parin henkilön kanssa. Istuin penkillä. Sitten Virpi tuli luokseni mennään äiti lupasi laittaa täytekaakua jälki ruuaksi. Mennessä Virpi muutamalle. Tullaan seurakunta talolle illalla hän sanoi. Voi että ajattelin. Ajoimme Virpin luokse ja hänen silmänsä loistivat. Oli iloinen nainen vieressä. Perillä menimme taloon. Äiti oli laittanut evakko paistia. Ja jälkiruuaksi oli täyte kaakkua. Huomasin Virpin pitävän ruuasta. Isä oli hiljaa oli juonut eilen liikaa. Virpi sanoi että me memme illalla seurakunta talolle. Heti se alkaa varo vaan noita Virpin metkuja äiti sanoi. Syötyämme menimme siivoamaan ranta saunan. Virpi tuli välillä viereeni. Vaihdettiin lakanat ja tyyny liinat imuroitiin. Sä voit muuttaa tänne sanoi Virpi. Ei rahat riitä sanoi. Enkä oikein muutenkaan vielä.

    • Poistakaa tämäkin sitten kokonaan. Minun kirjoittama.

    Ketjusta on poistettu 97 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe