Mie sitä tännään huomasin, jotta Sanna Marin hää onkin Milla Magia. Niin jotta mitä mieltä tääll ollaan assiasta?
Sanna Marin onkin Milla Magia
39
827
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti seikkailemaan Aku Ankkaan. Eikö totta?
- Anonyymi
Lähinnä Aku Ankkaan voi verrata tulevan hallituksen toimintaa!
- Anonyymi
Ei siis Mäntyniemen. Linnaan kuitenkin, siis Ankkalinnaan!
- Anonyymi
Vantaan vankilaan.
- Anonyymi
Mun suosikki Aku Ankassa on Milla.
- Anonyymi
Maagisia temppuja yrittää Sanna.
- Anonyymi
Niinkuin Millakin, menee vaan vituiksi.
Lähteekö tämäkin poistoon?
- Anonyymi
Millalle ei merkitse mitään muutama miljardi sinne tai tänne. Myös muutama kymmenen miljardia on samantekevää hänelle.
- Anonyymi
Noinhan se onkin. Millalla on aina pienet kataluudet mielessä.
- Anonyymi
Minä luulen, että Milla ei erota miljoonaa miljardista. Onhan ne niin samankaltaisia sanoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä luulen, että Milla ei erota miljoonaa miljardista. Onhan ne niin samankaltaisia sanoja.
Innokkaimmat taloustieteilijät ovat kehittäneet ajatuksen, että velkoja ei tarvitse enää maksaa. Innokkaimmat äänestäjät ovat ostaneet ajatuksen. Kyyti tulee olemaan kylmää jossakin vaiheessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Innokkaimmat taloustieteilijät ovat kehittäneet ajatuksen, että velkoja ei tarvitse enää maksaa. Innokkaimmat äänestäjät ovat ostaneet ajatuksen. Kyyti tulee olemaan kylmää jossakin vaiheessa.
No mutta, Milla on maaginen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta, Milla on maaginen.
Aki Kangasharju taas on Karhukoplan vaari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aki Kangasharju taas on Karhukoplan vaari.
Ihan yhtä taitava raha-asioissakin. Akin johdolla Suomi on menestynyt yhtä hyvin kuin karhuveljeksetkin ryöstökeikoillaan: käteen ei ole jäänyt mitään muuta kuin maksettavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin tosin tulee tuskanhiki ja sitten vasta se kylmäkyyti, jolla ei niin kiirettä enää, mutta vakavasti aateltuna innokkaimmat taoustieteilijät ovat siinä ilmeisen oikeassa, sillä tällä järjestelmällä ei ole tulevaisuutta ilman velkaa ja velkaa on jo niin paljon kaikilla, eikä rahaa ole ollut aikoihin niin paljoa mitä velkaa, siis miksi maksaisimme sellaisen pois, jota oikeasti ei edes ole ?
- Anonyymi
Veteleeköhän pääsiäisenä luudalla Corona päissään?
- Anonyymi
Laitoin Aku Ankan tilaukseen. Järkevämpää settiä kuin SDP:n äänenkannattajassa.
- Anonyymi
Saletisti, sanoisi Sale Niinistö
- Anonyymi
Demari gallupithan tehdään ankkalinnassa, siellä iltalehen ym. toimittaja haastattelee asukkaita.
- Anonyymi
Milla Magia oli tänään televisiossa. Magic!
- Anonyymi
Sanna Marin onkin hatusta taiottu pääministeri, ei olisi pitänyt.
- Anonyymi
Samoin hän on alkoholin suurkuluttaja:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mtv-selvitti-nain-paljon-ministerit-kayttivat-edustusrahaa-alkoholiin-viime-eduskuntakaudella-listan-karjessa-paaministeri/8679100
Ihan ilmiselvä Milla Magia tuo S. Marin pikimustine hiuksineen ja vaatteineen.
Aina on havitellut sitä onnenkolikkoa porvarilta, ja kun ei onnistu, ainakin jalan poljenta luonnistaa. Yksi sympaattisimmista Ankkalinnan asukeista.- Anonyymi
Vieläkö Milla Magia pystyy hurmaamaan sosialistipuolueen? Nyt olisi aika muuttaa kurssia, jotta Suomelle ei kävisi kuten Titanicille.
- Anonyymi
Maaginen Milla Magia! Jee jee!
- Anonyymi
Bilepääministeri. Maailman luokkaa.
- Anonyymi
Marin on täysi noita. Kylmä akka kertakaikkiaan.
- Anonyymi
Lämminsydäminen maan äiti ♥️. Meidän, myös sinun puolellasi ♥️.
- Anonyymi
Jopa Margaret Thatcherilla oli sydän. Marin on sydämetön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa Margaret Thatcherilla oli sydän. Marin on sydämetön.
Sinä taas olet aivoton. Ilman tekoälyn apua et olisi saanut tuotakaan kirjoitettua.
- Anonyymi
Pölkkypåäille ihmiset ovat aina jotain muuta kuin mitä he oikeasti ovat. Koska pölkkkypäät itse eivät ole mitään, eivätkä koskaan tule olemaankaan.
Sanna Marin on hyvä ihminen, Milla Magia, joka kieltämättä on melkoinen feministin unelma, taas ei ole kovin kiltti hahmo. Esikuva lie ollut joku italialainen naisnäyttelijä 1960-luvun alusta, jolloin Barks hahmon loi.
Barksin hahmot ovat uskomattoman hyviä. - Anonyymi
Mitäs aloittaja muistuttaa? Tekla-velhoa arvattavasti. Sen esikuvahan poltettiin kai roviolla aikoinaa, olisi ihan sopiva tulevaiuus myös aloittajalle. Suomesta tulisi paljon parempi paikka tuollaisia kaiken möhliviä surkimuksia. Lwellityistä surkimuksista kasvaa juuri tuollaisia, hyödyttömiä olioita.
- Anonyymi
Vaalien jälkeenkin Sanna Marin on Milla Magia. Jepjep.
- Anonyymi
No mikäs Lehtolaisen Liekkua nyt nyppii? Kai totuuden voi sanoa, että se nyt vaan on läski ja ruma mustalainen, jolla on nalle kun muut eivät halua tyyppiin koskeakaan.
- Anonyymi
Lahjoitetaan miljardeja ulkomaille, ja Sanna kuittaa ylimielisesti, hei boomerit jäitä hattuun ja ottakaa coolommin. Katujengeistä totesi eduskunnan kyselytunnilla, pitää muistaa ettei kaikki maahanmuuttajat ole rikollisia, ja mitä kohtaavat Suomessa. Aivankuin suomalaiset olisivat tappaneet, raiskanneet, ryöstäneet ja pahoinpidelleet maahanmuuttajia, tilanne on kuitenkin päinvastainen, huomioiden rikostilaston.
Vihervasemmisto keksii syitä joilla puolustavat rikollisia maahantulleita, kotoutus on epäonnistunut, ovat syrjäytyneitä ja jääneet yhteiskunnan ulkopuolelle. Yhtään ihmistä ei ole Suomeen pakkosiiretty, eikä mikään kansainvälinen sopimus velvoita antamaan turvapaikkaa henkilöille joiden tarkoitus on vahingoittaa muita maassa asuvia. Väkivalta on vallankäyttöä ja uhrien alistamista, ylimielisyys estää sopeutumisen. - Anonyymi
Niinistö taas näyttää Hiawathan kylän puutoteemilta.
- Anonyymi
Mitä Sanna Marin laittaa huuleen?
- Anonyymi
Joku väittää botoxia. Tietääkö kukaan totuutta.
- Anonyymi
Jep.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1452811SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3231883Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v131619En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä351488Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.451310- 501026
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais2781005Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33994It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9906Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38895