Pako metsään

Anonyymi

Toimiiko testi oi voi

22

2674

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin taas viimeinen joka lähti töistä. Olin mennyt pienelle konepajalle töihin. Pieneen kaupunkiin. Tuntui että täällä kaikki tuntevat toisensa. Olin muuttanut tänne 2 kuukautta sitten. Asuin rivitalossa pienessä vuokra yksiössä. Iltasin katselin terassilta kun kuu möllötti taivaalla. Nautin kun sain olla omissa oloissa kukaan ei häirinnyt. Kävin urheilu kentällä katsomassa paikallista jalkapalloa. Joku 5 divarin joukkue. Pelit olivat mitä olivat välillä voittoja ja häviöitä. Naapurissa asui paljon perheitä. Ihmettelinkin muutamia yksiöitä jotka olivat yhtiössä. Vuokran antajani oli joku mummo. Edun valvoja oli hoitanut vuokrauksen. Ensimmäisen kerran näin isännöitsijä kun pihaparlamentti oli kokoontunut pihalle pohtimaan parkki ruutuja. Tulin moottoripyörällä ja parkkeerasin sen parkkiruutuun. Noin 60 vuotias nainen tuli sanomaan että ne oli tarkoitettu talon asukkaiden autoille. Olin huonolla päällä ja käskin hänen tilamaan hinurin. Sammutin pyöräni ja kävelin kotiin. Riisuin takkini ja saappaat ja rupesin tekemään ruokaa. Kohta soi ovikello ja sama nainen oli siellä hän sanoi että taloyhtiössä on säännöt joita kaikkien tuli noudattaa. Sanoin hänelle hommaa häätö ja laitoin oven kiinni. Tein ruokani laiton sen vielä hetkeksi hautumaan ja kävin suihkussa. Taas soi ovi kello laitoin pyyhkeen la teille ja lähdin kohti ovea. Ajatteli että haukun isännöitsijän katuhuoraksi. Mutta siellä olikin muita asukkaita. Laitoin siinä samassa paidan päälle. Mitä asiaa kysyin. He kiittivät kun olin laittanut isännöitsijälle luun kurkkuun. Ja pyysivät minut ensiviikon yhtiökokoukseen. Sanoin että olen vain vuokralainen ja minulla ei ole edes läsnäolo oikeutta kokouksessa. Voi perkele kuului. Se akka on dominoinut kokouksia vuosia ja kun joku laitta sen ojennukseen se onkin vuokralainen. Illalla kun istuin terassilla tuli naapurin pariskunta juttelee. Kertoivat isännöitsijän käyttäytyvän diktaatorimaisesti kokouksissa. Ja kukaan ei uskalla vastustaa sitä. En sanonut oikein mitään kuuntelin v@n ja join teetä. Grillamisestakin tulee aina kauhia poru. Kysyin onko heillä grilliä. Lainatkaa sitä minulle minä voin kyllä grillata. Mies lähti samantien hakemaan ensin tuli grilli sitten pussi hiiliä ja sytytys neste. Sanoin nyt kun olisi kyljyksiä niin ilta olisi parhain Millan. Naapurin rouva hyppäsi autoon ja lähti 20 minuutin päästä tuli takas. 2 pakettia kyljyksiä. Ja keissi kaljaa. Kaadoin hiiliä grilliin laitoin sytytysnestettä ja sytytin. Hetken päästä heitin kyljykset siihen. Naapurin äijä aukasi meille oluet. Juotiin niitä Käänsin välilläkyljyksiä. Ja puhuttiin paskaa. Toisella puolella asuva yksinhuoltajakin tuli katsomaan. Oi kun tekisi mieli grilli makkara hän sanoi. Jos sinulla on makkaraa tuu grillaa. Sanoin. Kesti hetki kun hän saapui campin paketin kanssa. Otin valmiit kyljykset lautaselle ja laitoin makkarat grillille. Minä voi kyllä huolehtia niistä Hä sanoi. Söin naapurin pariskunnan kanssa kyljyksiä. Kun naapuri grillasi makkaraa. Hän kysyi kuinka uskalsin käyttää grilliä. Miksen käyttäisi sanoin kaikki voivat tehdä omat ruokansa.

    • Anonyymi

      Hänkin sanoi että tästä tulee taas riitoja yhtiökokouksessa. Sanoin hänelle että ole vuokralainen etten siis tule heidän bileisiinsä. Harmi hän sanoi. Siinä meni hetki kun yksin huoltaja otti 2 makkaraa lautaselle ja sanoi vievänsä ne tyttärelleen. Takaisin tuli iloisena lasi kädessä. Juteltiin neljästään niitä näitä kun pariskunta sanoi lähtevänsä kotiin. 2minutin päästä siitä yksinhuoltaja sanoi että kohta kuulla panemisen ääniä. Pariskunta paneekesäsin ikkuna auki ja niin että naapurit kyllä huomaavat. Mummo joka omistaasuntonion muuttanutsen takia palvelutaloon hän sanoi. Ja pian naapurin puolelta rupesi kuulumaan änniä pääosin naiselta. Ei anneta sen häiritä sanoin. Ja jatkoimme jutustelua. Otin yhden naapurin jättämän oluen viellä. Pieni hinta ääntä. Ilmainen olut kyllä kannattaa sanoin. Jatkoimme vielä jutustelua noin jonkin aikaan ja Naapuri lähti nukkumaan menin sisälle. Onneksi on huono kuulo ja menin nukkumaan. Aamulla kun heräsin ajattelin käydä postilaatikolla laitoin sortsit jalkaan ja paidan päälle. Lipokkaat jalkaan otin avaimet ja avasin oven naapurin teini oli pihalla pumppamassa pyörän renkaita. Katsoi minua ja kysyi olenko minä se kapinallinen. Hänenkin mielestä tulisi makkaran grillaus olla sallittua. Äiti oli kehunnut sinua aamiaisen pöydässä hän sanoi. Moikkasin ja sanoin ju juu ja kävelin postilaatikolle. Takaisin tullessa oli oveni edessä muutamia naapureita. He kertoivat suunnittelevansa illalla epävirallista taloyhtiön kokousta voitaisiko se pitää takapihallani kello 18 he kysyivät suostui siihen ajattelin että jos siellä olisi joku hyvännäköinen vapaa nainen niin siihen voisi tutustua. Lähdin käymään kaupassa. Pienessä kaupungissa oli 3kauppa Natzi Siwa äs market ja k kauppa. Mielestäni samat hinnat kaikissa. Kävin suht vuorotellen kaikissa. Ostin ruokaa ja pari virvoketta itselleni. Olin ajatellut juoda alunperin kunnon kännit tänään mutta päätin jättää väliin. Ilta päivällä aukasin terassin oven porukkaa alkoi kerääntyä sinne jo 17.30. Kysyivät saavatko sytyttää grillin antaa palaa vaan sanoin. Ei kestänyt kun hetki kun grilli oli täynnä makkaroita.

    • Anonyymi

      Noin kello 18 naapurin pariskunta alkoi puhumaan taloyhtiö asioita. Päätin käydä hakemassa oluen ja vetää kännit. Sitten kuulin ovikellon soivan. Menin avaamaan yksinhuoltaja oli siellä sanoi että avain jäi sisälle ja ovi on lukossa. Teini tulee tunninpäästä kotiin voiko lainata vessa siitä vaan. Menin sohvalle istumaan katsoi tvtä ja silmäilin välillä terassille. Grilli oli kokoajan kuumana ja mielipiteitä vaihdettiin. Naapuri tuli vessasta ja kysyi että sinua ei taida meidän asia kiinnostaa. Sanoin että olen oppinut elämässä pärjäämään. Piti juoda tänään kalsarit kännit mutta mene se näinkin. Kysyin häneltä otatko oluen ja ojensin sen hänelle. Ja hain kaapista lasin. Ojensin sen hänelle mutta hän sanoi menee se näinkin. Hän sohvan toiseen päähän istumaan juteltiin. Hän kertoi perheestään 3 teiniä joista 1 ei suostu nukkuu muualla kun kotona. 2 muuta tekevät välillä tyhmyyksiä. Ovat nyt isä luona. Sitten sisälle pyrähti naapurin pariskunta sanoivat että tulivat kattoo missä se isätä on kapina aloittaja. Morjestin heille. Sanoin että tullaan kohta. Mennään sinne yh sanoi muuten alkaa jutut kiertää. Otin uuden oluen ja mentiin ulos grillissä oli palanutta makkaraa. Mutta mies ja nainen oli kokous kunnossa.. Naapurin yh kysyi minulta kestätkö noita. Antaa niitten olla. Katuvat kapinaansa ensiviikon kokouksessa. Naapurin pariskunta lähti kotiinsa. Sanoin yh lle mennään sisälle. Tulen kohta hän sanoi kävi hakemassa avaimen kun teini oli tullut kotiin. Hän saapuikin hetken päästä. Sanoi että tyär oli ruvennut kokkaan itselleen ruokaa. Ettei äidin tartte. Käskin istua sohvalle hän tuli viereeni ja suuteli minua. Kysyin mistä hyvästä toi oli. Olet saanut näihin vässykäihin vähän ryhtiä hetkeksi. Ja hän suuteli uudelleen. Ei taida onnistua Nin kauan kun toi porukka on terassillani sanoin. Nousin ja laitoin terassin oven kiinni verhot eteen. Hän tuli viereeni suuteli kättäni. Otin paitani ja housut pois ja kävelin sänkyä kohti hän tuli päälleni ja ujutti kaluni sisällensä. Tuntui hyvälle. Viime kerrasta oli pitkä aika onneksi olin junut niin en heti lauennut. Kään sin hänet selälleen ja jatkoin. Hetken päästä hän upotti kynsiään selkääni ja oli aivan hiljaa ja paikallaan. Jatkoin vielä hetkeä. Ja nousin hänen viereensä suutelin häntä. Kiitos hän sanoi. Suutelin viellä poskelle ja silittelin hänen hiuksiaan. Oltiin vierekkäin vielä hetken. Sitten hän sanoi että pitää mennä kotiin muuten tytär ei tiedä missä oon. Hän lähti etuovesta. Katsoin verhon raosta terassille. Siellä viimeiset urhokkaat jatkoivat väittelyä. Otin kaljan ja menin mukaan.

    • Anonyymi

      Sunnuntai aamu valkeni. Oli kevyt etelä tuuli. Päätin lähteä tutustumaan paikallisiin retkeily reitteihin. Pakkasin syötävää reppuun ja teen keitto välineet. Vielä puukko mukaan. Avasin oven ja taas naapurin tyttö oli pyöränsä kimpussa. Laittoi jotain heijastin nauhaa. Moi hän huusi. Kiitos kun pidät seuraa äidille hän on paljon iloisempi hän sanoi. Lähetkö retkelle hn kysyi vielä. Kyllä sanoin. Ota äiti mukaan hän melkein huusi ja meni sisälle. Kohta yh Naapuri tuli ulos. Pyysit minua kuulema retkelle. Sanon että se taisi olla tyttäresi mutta tule vaan. Ota vesipullo. Ja vähän syötävää laitetaan ne minun reppuun. Kohta hän oli muovikassin kanssa ulkona. Laitoin sen reppuuni. Ja sanoin lähdetään. Polku alko 500 metrin päästä kun olimme päässett sille kysyin käytkö useasti kävelämässä polkuja pitkin. Eka kerta hän sanoi. Täytyy tehdä kaikkea tyhmää hän lisäsi. Sanoi ei tää oo tyhmää. Näkee luontoa ja tutustu paikkakunta. Tällänäitä käyttö vaan viherpipertäjät hän sanoi. Olimme kävelee on 20 minuuttia hän kysyi minne minut viet. Sanoin että noin 15 minuutin päästä meidän pitäisi saapua yksityiselle laavulle. Samalla alkoi tippuapisaroita taivaalta. Toivottavasti ei ala sataa minulla on mukana vai 1 kertakäyttö sadetakki sanoin. Katselin kännykästä kartta sanoi että vielä noi 500 metriä. Keräsin maasta risuja ja oksia yh kysyi mitä teet. Kerään polttopuita teen keittoon. Yleensä laavujen lähellä kaikki oksat on poltettu. Häkin alkoi kerään saavuimme laavulle kummallakin syli täynnä risuja. Laitetaan ne laavun sisälle ettei ne kastu kun sade kin kiihtyy. Miten saamene syttymän tässä satessa hän ihmetteli. Taittelin risuja pieneksi. Ja kaadoin niiden päälle sytys nestettä. Heitin sytutetyn tulitikun siihen johan roihahti. Sinä fuskaat yh sanoi. Naureskelin. Ja hain pari ohkasta kaatunutta puuta. Lisäsin niitä tuleen. Laiton tee pannuun vettä la laitoin sen ritilälle tulen yläpuolelle. Istuimme laavun sisällä jä odottelimme veden kiehumista. En tiedä nimeäsi sanoin. Ester hän sanoi ja sinä olet.... Mistä tiedät nimeni kysyin. Asutaan pienellä paikka kunnalla muut tietävät asisi paremmin kun sinäitse. Naureski.. On tää hienoa sanoin. Tee vesi kiehati laitoin siihen tee puruja ja otin pos tulen päältä. Otin Esterin kassin ja annoin sen hänelle. Hän laittoi camping makkaran ritilän päälle. Minulla oli pari bradvurstia. Sade jatkui ja lisäsin puuta nuotioon. Kaadoin meille tet mukiin jo oton palasokeri pussin esiin. Tässä on sokeria jos tarvitset. Otin makkaran ja braadvursini pois tulilta joimme ja söimme Kaasin vielä toisen kierroksen teetä. Sade vielä yltyi. Sanoi kyllä se joskus loppuu. Olelimme vielä tunnin laavulla kun sade alkoi vähenemään. Katsoin että tuli oli sammunut ja pakkasin repun eiköhän mennä. Ester lähit kävelee edessä kysyin osaatko takaisin polulle. Hän kääntyi minuun päin ja naurahti. Noin 3 vartin päästä olimme takaisin pihalla. Ester sanoi täytyy mennä tekemään lapsille ruokaa ovt kohta kaikki kotona. Menin sisälle ja otin ilta päivä tirsat. Illalla menin siivoamaan terassini sekasotkun.

    • Anonyymi

      Oli tölkkejä ja muovi roskaa. Toiset laitoin muovikassiin ja muovit roska kassiin. Ja vei ne roskikseen takas tultaessa naapurin tytär oli esittelemässä grilliä veljilleen. Sanoin heille moi. Tytär sanoi noi ei uskonut että sulla on grilli terassilla. Grillasittteko tosiaan toinen kysyi. Tyttö siihen kahtena iltana. Haluatteko tekin grillata kysyin. Joo mutta meidän pitää tehdä läksyt muuten äiti näkee punaista. Toinen pojista sanoi. Tehkää ensiksi läksyt sanoin. Jäin terassille istumaan hetken päästä naapurin yh tuli. Ei kai lapsistani oo vaivaa hän kysyt. Ei yhtään sanoi. Mutta saat tulla valvomaan heidän grillaamista ettei mikään mee mun piikkiin. Saan vielä armoa isännöitsijältä sanoin. Kuka sinä oikein olet hän kysyi. Sanoin suomalainen mies jonka piti muutta metsään pakoon mutta päädyin rivitaloon. Vai metsään tuli viereeni ja suuteli minua. Varo ettei naapurit nää sanoin. Nähkööt olisi heillä juoruttavaa. Olimme tunnin kahdeksan kun pojat tulivat. Virittivät grillin käyttö kuntoon. Ester meinaa kokoajan sanoa jotain sanoin antaa niiden touhuta. Kyllä ne osaa. Mennään sisälle. Keitin meille teet ja juttelimme. Siskokin tuli katsoo veljien touhua. Sitten nuoret poistuivat. Sitten hän laitto terassin oven kiinni. Otti alus housut pois ja tuli sylini istumaan. Suutelin häntä suuhun ja kaulalle. Himo iski sepalukseeni. Seisoi kun lipputanko ajattelin otin housut pois ja ohjasin kaluni hänen sisälleen. Kyllä tuntui hyvälle. Suutelimme ja hyväilimme toisiamme. Huomasin kun hän alkoi vaan tuijottaa. Samalla minäkin purkaannuim hänen sisälleen. Hetken päästä hän sanoi tässä on hyvä olla. Hän istu siinä vielä hetken. Sanoi äidin pitää lähteä kotiin. Suutelin vielä häntä. Ja hän poistui kotiinsa.

    • Anonyymi

      Viikko meni töissä tasaisesti. Töiden jälkeen istuin terassilla teetä juoden. Naapurit moikkasivat jos näkivät keskiviikko iltana naapurin yh tuli moikkaamaan. Kohta alkaa kokous. Tulisit nyt mukaan hän sanoi. Sanoin ettei ole osaan ottooikeutta. Voin kirjoittaa sinulle valtakirjan että edustat. Minua hän sanoi. En nyt taida tulla vastasin. Hän lähti ja piha kyllä hiljeni muutama teini pelasi jalkapalloakeskenään. Oli kyllä mukavaaja rauhallista. Hain vielä radion ja väänsi Sorsakosken soiman. Olin juuri lähdössä sisälle nun naapurin pariskunta saapui. Erä voitto sanoi nainen. Käsiteltiin vaan sinun häätöä ja viimeviikonlopun tapahtumia.

    • Anonyymi

      Melkein kaikki vastustivat sinun häätöä isännöitsijä suuttui ja lähti menee. Sen jälkeen pääsettiin melkein yksimielisesti että grillaaminen on sallittu yhtiössä. Pari osakasta vastusti hän sanoi. Otatteko grillin takas kysyin ei pidä se vaan voiton merkkinä. Me lähetään uuden grillin ostoon. Tuu illalla käymään meidän puolella hän sanoi. Naapurin yh kin tuli. Tuli heti ja halasi mitä sankari. Hän sanoi. Lähtevät kaikki yhdessä grillin ostoon Kärkkäiselle tinkaavat yhteiset alennuksen. Tunnin päästä oli kyllä aika katku. Menin käymaan naapurissa. Mies lykkäsin kaljan käteen. Kohta saat kyljykset.

    • Anonyymi

      Istuin E kanssa vierrekkääin. Ette kai ala seurustelee naapurin pari kysyivät. Ei vasta si yh. Aiheutetaan vain juoruja hän sanoi. Juotiin pari kolme kaljaa ja grillattiin kyljyksiä. Ilta alkoi tulla yli. 21 sanoin lähteväni yh seurasi minua terassilleni ja halasi. Oot kyllä ihme ukko. Sait taloyhtiön väen puhaltamaan yhteen. Vastsin ja grillin vielä pääliskauppaa. Saatte sen en minä sitä tarvitse voin aina kävellä laavulle. Lapsesi ilahtuvat. Otat kyllä minut mukaan laavulle hän sanoi. Sanoin ju juu ja menin terassin ovesta kotiini.

    • Anonyymi

      Perjantaina oli töissä rauhllist moni piti pekkasia. Puuhastelin totain ihme härpäkettä sanoi pomolle että tää on joku ufo miehen raketin osa. Lähdin taas viimeisenä kotiin. Lapsi perheiden isillä oli kiireitä. Kauppaan ja kaljan ostoon. Ajon pyörällä koti pihalle missä naapurin tyttö istui ulkooven sa edessä. Miksi olet surullinen. Äiti kiukuttelee kun ei voi lähteä tansseihin. Miksei kysyin. Koska äiti prlkää että toi naapuritalossa asuva kyylä sosiaalista tantta teke lastensuojelu ilmoituksen. Oorhan sinä jo iso tyttä sanoin. Nin oon mut toi sossu on tyhmä. Hän sanoi. Mennään minun terassille 10 minuutin päästä ja ota äitisi mukaan niin tehdään sota suunnitelma. Joo riemuitsi nuori neito. 10minutin päästä avasin terassin oven siellä oli. Aiti ja tytär odottamassa. Sinulla on joku suunnitelma illaksi. Sanoi äiti. En nyt tiedä mutta keksitään. Mun piti juoda kaljaa mutta aion uhrautua naapurin kauniin naisen puolesta. Jos vaikka tulet noin 24 kotiin niin me kulutetaan aikaa terassilla tyttäresi kanssa kummatkin terassin ovet auki. Ja me valvotaan siihen asti. Juon vain teetä ja colaa siihen asti. Joovoidaan vaikka grillata lähen hakee kaupasta makkaraa ja kyljyksiä sani tyttö ja hävisi. Naapuri yh kiitti. Oot kyllä kultanen. Ja hänkin häipyi sisälle. Taitaa olla kiire. Tansseihin ajattelin. Tunnin päästä yh tykitti pyörällä kohti tanssi lavaa. Ja tytär tuli terassille moikkaanyt se lähti vihdoinkin. Meen kattoo telkkaria mutta jätän terassin oven auki. Tuun sit grillaa kun tulee nälkä. Sanoin laita tv riittävän kovalle. Otin kolaa lasiin ja matka radion ja menin terassille istuu. Naapuri parisluntakin istui omalla puolella moikkasin ja avasin radion. Jotain Sorsakosken ja sillanpäätä sieltä tuli. Nainen kysyi eiko nuorimies muuta keksi perjantai iltana kuin radion kuuntelua. Sanoin että lupasin katsoa naapurin tytärtä ett Ester pääsee tansseihin. Huomen illalla vedän kyllä zomdie koomat olen yrittänyt sitä jo 2 viikon loppua. Tuu tänne meidän puolelle istuu hän sanoi. Joo meen sanoo tytölle ensin missä olen. Koputin ja kurkkasin sisälle. Siellä tyttö katsoi tv tä. Sanoin että olen naapurin pariskunnan terassilla
      Ai niitten pervojen. Ei ne pervoja ole sanoin ei nii saa sanoa. Mutta onn niiden terassilla. Tai omalla. Sustakin tulee pervo jos istut niiden kanssa hän sanoi. Meen nyt huikkasin. Menin pariskunnan terassille ja istuin tuolille. Radio oli hiljaa soimaan omalle terassille. Join kolaa ja naapurit muita virvokkeita. Juteltiin he kysyivät mihin asti vuo ro kestää 24 sanoin lupasin istua terassilla siihen asti jos tarvii. Voinhan istua piden päänkin. Mutta huomenna juon kyllä koomat on jo pariviikkoa pitänyt. Ilta kului nopeasti 22 tyli neito tuli käymään naapurin terassilla. Nyt se hullu sossu soittaa meidän ovikelloa. Mennään sanoin menimme terassin ovesta silmälle kato rauhassa tv tä mä meen avaamaan. Avasin oven ja akka tuijotti hölmistyneenä minua. Sanoin eikö tä oo hilun myöhä aika tulla kylään sanoin. Hän tuijotti minua hölmistyneenä ala huuli kun 50 pennin pajatson kuppi. Ei sanonut mitään. Suljin rauhallisesti oven. Siihen se jäi hetkeksi seisomaan. Sanoin tytölle että kaikki hyvin. Haluatko grillata kysyin ei tartte hän vastasi huomenna sitten.

    • Anonyymi

      Menin pariskunnan terassille. Ei mitään sanoin. Kaikki hyvin jatkettiin jutustelua. 23 kävin katsomassa neitoa kaikki hyvin hän sanoi ja joi mehua oranssin värisestä mukista. Menin takaisin moikka pariskuntaa. Mutta he olivat poistuneet. Istuin terassilla 23. 20 naapurin tytär tuli ulos elokuva loppu mutta äiti tulee kohta. Voidaan grillata jos haluat ei tartte meen nukkuu kun äiti tulee. Kuuntelin radiota ja neito kasteli kukkia omalla puolella. Sitten Naapuri oli tullut tansseista. Kotiin. Moikkasi omalta terassilta. Ja kysyi ilosena miten voin kiittää. Ei tartte. Mutta huomen aamulla aloitan juomisen heti kun herään. Vai aiot ryypätä kyllä sanoin. Kunnolla sanoin. Heräsi vähän yli 8. Joku veti ruohon leikkuria käyntiin. Mitä ihmettä ajattelin. Katsoin ikkunasta ulos melkein kaikki naapurit olivat pihalla häärämässä. Nä on varmaan jotkut talkoot voi perkele kirosin. Voi perkele perkele. Laitoin vaatteet päälle pakkasin lonkerot ja votkapullon ja kolapullon reppuun. 2 pakettia bratwurstia. Kaljat muovikassiin. Hilpasin terassin ovesta ulos ja metsään. Lähdin kävelee kohti laavu. Edessä käveli Nais ihminen. Saavutin hänet kun pääsin kohdalleen. Huomasin hänen olevan se eilinen sossu. Moikkasin hän katsoi minua ja vastasi hei. Kyselin minne matka. Laavulle Hän lähin talkoita pakoon sanoin meneväni läheiselle pienelle järvelle. Ja kiroilin mielessäni. Hetken yhdessä käveltyäni sanoin mun polku alkaa tosta ja kuvasin. Hetken käveltyäni aavistin että sossulla ei ollut puhtaat jauhot. Ja käännyin takaisin katsoin kännykän kartasta toisen reitin laavulle. Sinne oli näkymät sen Pohjois puolella olevalta mäeltä jossa oli paljon kallioisia kohtia. Kävelin rauhassa mäellä ja otin repusta kiikarit 10x42 Nikon. Ei huippu mutta ihan hyvät. Maastouduin ja ryömin kallion päälle katoin kiikarilla laavulle siellä istui sossu yksin ja katsoi repun sisään. 45 täyttä sosiaalista alan voimaa. Huomasin kun mies lähestyi laavua eteläistä polkua pitkin. Sossu nousi ja meni vastaa ja suuteli miestä todella pitkää. Menivät laavulle istumaan mies oli pitkä en nähnyt kasvoja niin hyvin että tunnistaisin istuivat j suutelivat. Mies laittoi kätensä naisen hameen alle. Ja nainen avasi miehen housuun sepalusta. Sitten nainen otti repusta viltin. Ja lejitti sen laavulle. Otti hameen alta alushousut pois. Mies laski housuun sa ja alushousunsa ja meni naisen päälle viltille. Pian alkoi miehen perse liikahdella
      Naisen kädet olivat miehen ympärillä. Ajattelin että tä meni mielenkiintoiseksi. Kesti korkeintaan minuutti niin homma loppui. Olipa nopea toimitus ajattelin. Mutta minua kiinnosti miehen henkilöllisyys. Mutta maltoin mieleni. Molemmat nousivat istumaan laavulle ja mies nosti housut ylös. Suutelivat ja halasivat. 15 minuutin päästä nainainen avasi taas kiivaasti miehen sepalusta ja laittoi kätensä sinne. Kiroin pitkää matkaa. Sitten hän asettui istumaan viltin päälle ja veti miehen pään haaroihinsa. Piti miehen hiuksista kiinni. Tuntui että sitä kesti ja kesti. Varmaan 10 minuutin päästä nainen hellitti miehen päästä. Ja antoi miehelle juotavaa. Sitten asettui maksamaan viltille nosti hametta. Mies otti housunsa kokonaan pois ja meni naisen päälle. Nyt kesti vähän kauemmin kun viimeksi mutta ei 2 minuuttia. Nousivat kummatkin istumaan mies puki housunsa ja laittoi kengät jalkaan. Yritän katsoa kiikareilla miehen kasvoja mutta matka oli liian pitkä tai valo oli huono. Halasivat ja suutelivat. Sitten mies poistui. Sossu pakkasi viltin reppuun ja laitoin alushousut jalkaan. Jä lähti kävelemään toiseen suuntaan kohti kotiaan. Ryömin nopeasti pakkasin kiikarit reppuun ja lähdin juoksemaan polulle. Juoksin todella kovaa ja tölkit sattuivatselkäni. Muovikassiin oli tiellä. Mutta juoksin vaan 10 päästä olin paikassa jossa erkanin sosiaalista tantasta. Hki virtasi. Yritin kuivata sitä. Onneksi sossu tuli vasta 10minutin päästä. Moikkasin. Sanoin että järvellä oli porukkaajakäännyin takasin. Mutta ajattelin mennä laavulle. Sossu sanoi ei siellä ollut ketään muuta hänen lisäksi. Lähdin kävelee kohti laavua. Istuin sinne. Hyvin oli jäljet peitelty. Istuin penkille ja avasin lonkeron.

    • Anonyymi

      Metsä on ihana paikka. .

    • Anonyymi

      Metsä on ihana paikka ajatteli kätkee salaisuudet tai paljastaa ne. Join lonkeroa ja lähin katsomaan onko jotain puita laavun takana. Tyhjää täynnä. Istuin ja join lonkeron loppuu. Täytyy ne risut jostain saada ajattelin otin repusta taitto sahan ja leukun. Ja kävelin kauden maksi näin kaatuneen puun. Sahasin siitä latvan pois vedin sen laavulle. Löin leukulla oksat pois ja sahasin ohuen rungon pätkiksi. Istuin taas ja avasin toisen lonkeron. Siemailin sitä. Taitoin oksat nuotiopaikalle ja sytin ne pikku hiljaa tuli laajeni. Palottelin leukulla rungon pätkillä puulla sitä lyöden kesti vähän aikaa. Istuin taas ja join lonkeroa. Tää menee hyvin saan oola rauhassa ja viina menee päähän aloin laittaa bratvurstia tulille kun kuulin puhetta. Tuleeko seuraava pariskunta ajattelin. Jatkoin lonkeron juomista. Naapurin yh tuli tyttärensä kanssa. Tyttö tervehti iloisena. Tultiin grillaa hän sanoi. Harmittelin mielessäni mutta tervehdin takaisin join lonkeron loppuun. Mulla on kokista otatko. Ja annoin kokist mukissa tytölle. Nousin ylös ja kävin kusella mäen takana. Takaisin tulltaessan yh sanoi. Et oo enää sankari. Miehet ihmettelivät miksi et oo talkoissa. Ovat naapurisi pariskunnan terassilla nyt grillaamassa ja braattailemassa. Hyvä niin sanoin nyt saan olla rauhassa. Mutta olisit voinut varoittaa. Niin olis pitänyt. Mut pääsin tansseihin meiltä molemmilta kiitos. Tulitko tänne grillaa. Ei pitänyt kun tuolla järven rannalla oli paljon porukkaa niin tuli. Se on nuorison paikka kesällä. Yh sanoi. Tyttö hääri ja käänteli makkaroita. Laitoin lisääkokista mukiin. Ottaako Ester kysyin ei kiitos mulla on fanttaa en tykkää kolasta. Se on Natzi kolaa sanoin. Voi sua sanoi yh. He söivät.. Nuoto alkoi hiipua kävele meidän kansa takasin. Sanoi tyttö. Laitoin votkapullon muovikassiin ja sinä kannat repun sitten tulen. 500 metriä ennen pihaa. Yh sanoi tuu heille että Naapurit ei käy sun kimppuun. Mentiin etuovesta sisälle. Yh kysyi juotko kahvia en mutta Anna iso lasi. Kaadoin lasin puolilleen votkaa ja loput kolaa. Ja maistoin kyllä maistuu. Niin sun piti juda tänään zombie koomat. Ei tää 1 lasi riittää sanoin ja hyvä seura. Otatko sinä kysyin en viitti joi eilen tansseissa muutaman siiderin. On lapsi kotona. En oikeen viitti hän sanoin. Voinko minä juoda tään kyllä tuli vastaus. Ulkoa kuului meteli joku haukkui kovaäänisesti minua. Pitäskö mennä. Sinne kysyin. Et kyllä mee sanoi yh ja tuli viereeni. Otti kaulastakiinni ja suuteli. Oot tänillan ...... Naisten seurassa hän sanoi. Kateltiin tv tä ja juteltiin tytär meni terassille kastelee kukkia. Ulkoa kuuluva meteli lisääntyi. Kun ovi oli auki. Joku huusi pikku tuhmaa tytölle menin ulos sanoin naama kiinni. Kaikki hiljenivät hetkeksi. Minuutin päästä oli taas kuhia meteli. Yh tuli viereeni. Auta tulisi hyvä isä. Pelästyi ei per. En mä sun kanssa lapsia tee mutta mulla olisi jo 3 hän sanoi. Ei taida tä onnistua sanoi. Hetkeä vielläoltiin siinä. Sanoin että meen kotiin. Yh nousi ja suuteli mee vaan toipuu järkytyksestä. Koitin päästyäni tein vielä yhden votkapaukun. Sitten vajosin synkyyten. Menin vaatteet päällä nukkua. Sununtai aamulla päätin että tänään juon loput viinat väkisin. Ei aamiaista housut pois lyhyet alushousut päällä join kaljaa laitoin radion soimaan avasin terassin oven että ilma vaihtuisi. Tv auki. Olis vielä joku cd helvetti laittaisin senkin päälle. Joku soitti ovikelloa antaa soittaa tein ison votka paukun kola oli lopussa mutta vähän oli. Vetäsin muutamalla kulauksella sen naamaani. Nyt kunnon känni avasin kalja tölkin. Kun yh paukahti sisälle. Täytyy lähteä äidin luokse jos pojat tulee kotiin niin kato niitä. Niillä on avaimet. Ne on niin vanhoja että ne pärjää join kaljaa. Kola oli loppu. Joten kävelin r kioskille ostin 2 puolen litran kolapulloa. Koitin päästyäni tein votka paukun. Terassin oli ollut auki koko ajan ja joku kisa makasi sohvallani. Perkele sanoi. Antaa sen olla. Katoin tvtä. Olin nukahtanut. Heräsin illalla kun yh seisoi sohvan vieressä. Joit sitten zompiet hän sanoi. En juonut viina loppu kesken sanoin. Hain itse pojat. Nyt tulin varoittaa. Tyttö näki kun suutelin sinua. Se sanoi sen veljilleen. Me kuulema seurataan. Voi biljardi pöytä sanoin. Kohta joudun menee vanhempien iltoihin kirosin.

    • Anonyymi

      Niin meetkin. Pyytävät sinua kota ensiviikolla rippileirin vanhempain iltaan torstain. Siellä on joku esitys silloin. Voi hitsi sanoin meen suihkuun ja tuun terassille selvittää tän asian. Hyppäsin sängystä ja menin suihkuun. Kirosin perkelwen perkele. Panen yh tä ja nyt sen lapset pitää minua isänä. Laitoin paidan ja sortsit jalkaan menin naapurin terassille. Toinen pojista sanoi. Sä kuulema seukkaat äidin kanssa. Sisko oli nähnyt kun pussaatte. Ei me seukata sanoin. Näin kun pusaasitte sanoi tytär. Silloin te seukkaatte. Ei tästä tuu mitään ajattelin. Meillä on torstaina rippikoulussa vanhempain ilta tuu moottoripyörällä sinne. Sanoi toinen pojista. Ota sisko mukaan sanoi toinen. Yh oli tullut pihalle ja pidätteli naurua käsi suun edessä. Joo mä pääsen moottoripyörän kyytiin tyttö sanoi.. Tä meni vaan huono maksi huomasin. Jo joo sanoi ja kirosin perään. Mä meen kotiin. Jos jään tänne otatte mun sukunimen seuraavaksi. Yh rupesi nauraa ääneen. Otin vaatteet pois ja menin peiton alle piiloon. Terassin ovi jäi auki. Tunnin päästä. Joku koputti terassilla. Jos sulla on ase saat tulla sanoin. Yh aukasi oven hänellä oli pitkä vaalea leninki päällä. Tulin vaan kiittää lasten uuta isää. Anna se armon laukaus pyysin. Hän tuli viereeni istumaan. Laitto käden peiton alle. Liikutti sormea hiljaksiin elintäni pitkin. Se alkoi kasvamaan ja hän vaan liikutti kevyesti sormeaan. Kullini kasvoi varmaan 5 centtiä normaalia piden mäksi. Hän otti rauhallisesti peiton pois päältäni ja nosti lenigin helmoja. Istui syliini. Hän imaisi suorastaan kullini sisäänsä. Hetken istuttuaan hän alkoi hiljaisella tahdilla liikutta lantiota ylös ja alas. Sitä jatkui ja jatkui tuntui hyvälle. Pikku hiljaa hän nopeutti tahtia. Tuntui hyvälle hiljalleen alkoi tuntua että räjähdän. Muta se tunne jatkui ja jatkui. Vihroin tulin hänen sisäänsä hän jatkoi liikettä ja minulta tuli mahlaa varmaan puoli litraa ajattelin. Hän lopetti liikkeen. Ja jäi siihen istumaan. Nousi hetken päästä ja poistui terassin ovesta sanoi vielä täytyyhän lasten uutta isää kiittää.

    • Anonyymi

      Maanantai aamuna töissä oli jotain hämminkiä. Joku oli loukannut itsensä ja ampulanssi tuli paikalle. Pomo yritti rauhoitella mutta työkaverit kävivät kuumana. Puolita päivin tuli joku työsuelelu. Mies käymään. Kyseli jotain. Tuli minuakin jututtaa. Sanoin oon väärä henkilö en tiedä mitään. Iltapäivällä oli jo rauhallisempaa.. Kävelin kaupan kautta kotiin. Tyttö oli taas pyöränsä kimpussa. Jotain laitto kiinni takatelineesen. Viimeinen viikko koulua sit loma hän sanoi. Mennään ensi viikolla uimaan järvelle hän lisäsi. Olin hiljaa en edes mumissu. Etten joutuisi vaikeuksiin. Tuu illalla meille hän sanoi kun aukasin oveni. Kirosin. Laitoin syötävää. Keitin riisiä ja paistoin seitä. Söin ja menin terassille. Oli rauhallista hetken. Sitten yh tuli ja sanoi että tuut kuulema kylään. Kirosin taas. Joo tyttäresi kutsu. Menin niiden terassille grilli oli löytänyt paikkansa istui muovi tuolille. Tytär on leiponut jotain. Pian se toi pullaa ja mehua. Ja lähti nyt te voitte seukata sanoi vielä. Yh nauroi. Eikö pojilla ole koulua kysyin. Täällä on aina rippileiri koulun viimeisellä viikolla. Pienen paikan etuja. Kaikki tuntee kaikki meininkiä. Olin hiljaa jattelin sossua ja pitkää miestä. On täällä jotain salaisuuksiakin. Mutta kuka se mies on. Mietin.

    • Anonyymi

      Juteltiin varmaan tunti. Kun rupesi satamaan. Meen nukkuu sanoin. Ja menin kotiini. Istuin sohvalle. Ja nukahdin. Keskiviikkona töistä tultaessa näin sossun pihalla reppu selässä. Nyt tuli kiire sanoin itsekseni. Naapurin tytär oli pihalla. On ko äitisi kotona kysyi. On avasin oven laita ulkoilu vaatteet päälle äkkiä lähetään. Juoksun kotiini otin repun ja laiton kiikarin sen sisälle vaihdoin lenkkari jalkaan. Menin yhta hoputtaa. Kysyin tytöltä missä on äidin pyörän avain. Tuolla eteisen kaapista. Pyysin hakemaan sen. Aukasin yh pyörn. Ja käskin hänen. Kiirehtiä ja laittaa lenkkari ja kaan nyt on kiire sanoin. Sossu oli jo lähtenyt. Tuu nyt yh tuli ulos pyörän päälle sanoin niin mennään. Seuraa käskin. Lähin juoksee. Yh seurasi perässä. Mentiin 30 minuuttia tietä pitkin. Yh kysyi välillä mihin mennään miksi kiire. Sanoin vaan tule tule. Tulimme metsä tielle sanoi ei oo pitkä matka enään. Sitä mentiin pikku matka pyörä lukkoon käskin nyt on kiire. Vielä ton mäen päälle niin palkinto odottaa sanoi. Kapusimme. Sanoin että nyt ei puhuta enään mitään. Yh tuli perässä ylös laitoin repun maahan ja odotin yh ta. Sanoin nyt kumarasa kapusimme kaljon päälle ja menin vatsalle ja laitoin kiikarit silmille siellä ne olivat kumpikin istui laavussa. Yh tuli viereeni mikä nyt. Vedin sitä kädestä alas laitoin sormen huulten eten. Ja kuiskasi kato. Annon sille kiikarit. Yh oli aikeissa sanoa jotain laitoin käden sen suun eteen. Ja vedin sen kädestä kauden maksi. Kuiskasi meidän pitää olla hiljaa muuten ne voivat huomata. Yh ryömi heti takas ja laitto kiikarit silmille. Jäin istumaan. Yh katsoi keskittyneesti kiikarilla ainakin 20 minuuttia. Ja tuli sitten viereeni istumaan. Kysyi tiedätkö mitä ne teki. Hän kysyi. Harrastivat seksi sanoin. Ei kun nussisivat yh sanoi. Sosu nussitutti itseään kunnolla hän lisäsi. Kuka toi mies on kysyin. Pappi meidän pappi. Näet sen huomenna. Tätä ei tiedä kukaan toi laavu on papin suvun mailla. Rakentavat eu rahoilla kotaa 10 km päähän. Niillä on mökkiin jossain. Se taitaa olla niin kaukana etteivät kerkiä sinne asti.. Mistä sinä tän tiesit yh kysyi. Sattumalta viime viikon lauantaina. Ennen kun menin laavulle. Oliko ne siellä ennen meitä kysyi yh. Kyllä siivoavat paikat huolella sanoin. Kaikki lulee että toi pappi on homo tai jotain kun sillä ei oo vaimoa. Täytyy ottaa kamera mukaa ja parikuvaa niin jättää minut ja lapset rauhaan. Et ota sanoin ja se olisi rikollista. On jokin toinenkin keino on oltava. Niin on sanoi yh. Mä nään meille. Pyydän tytön hakea pullaa on tää juhlan paikka. Yh oli iloinen. Tajuatko että et voi sanoa tätä kenellekkän kysyi. Se on niiden juttu. Ne taitaa olla niin sekasin heidän suhteesta ettei ne tiedä mitä tehdä.

    • Anonyymi

      Toi sossu on ollut aina sekaisin sanoin yh. Mutta papin kanssa Jumalan silmien alla hän lisäsi. Oo kunnolla sanoin. Lähetään noi kuule sun kun oot Iiian voiton riemussa sanoin. Lähettiin kävelee mäkeä alas. Ja suunnattiin kotiin taluti yh pyörää. Kun päästiin kotiin tyttö kysyi missä olitte. Käytiin katsomassa auringon nousua sanoi yh. Oot tyhmä sanoi tyttö. Äiti kävi sisällä toi kassin ja 10 euroa käy ostamassa pullaa osta lopuilla rahoilla karkkia itsellesi. Onko äiti seonnut tyttö kysyi. Ei oo se on voiton riemussa mutta se ohi menee annetaan sen nauttia tilanteesta. Yh keitti kahvia. Ja kaato minullekin. Anteeksi en kyllä juo kahvia. Ai niin hän sanoi haki uuden kupin ja kaatoi siihen taas kahvia. Otin kupin ja vein sen keittiöön. Otin ison lasin kaapista ja laitoin siihen vettä. Istuin pöydän viereen. Yh tuli viereeni ja suuteli. Hetken päästä tytär tuli. Ja antoi pitkon äidille. Vaihto rahat hän laittoi pöydälle. Ja meni huoneeseensa. Yh leikkasi pulla ja söi sitä. Ota sinäkin. Hän sanoi otin palan. Tuutko mun viereen yöllä nukkuu hän kysyi. En nyt taida sanoin. Susta ei nyt tiedä mitäteet vastasin. Käske tyttäresi kaivaa jostain takki ja käsineet huomiseksi.

    • Anonyymi

      Tulin töistä kotiin. Naapurin tyttö odotti valmiiksi pihalla. Takki päällä käsineet kädessä. Annoin sille kaverin vaimolta lainaamani kypärän hän laittoi sen päähän sä. Opetin miten hänen tuli nousta mp päälle ja poistua siitä. Onneksi oli takan laukku niin hänen oli vaikea pudota sieltä. Ajomme seurakunnan leiri keskukselle. 10 km vähän hiekkatietä lopussa. Tyttö hyppäsi pyörän päältä kun vanha tekijä. Laitoin pyörän parkki. Muitakin vanhenpia oli kerään tynyt paikalle. Meidät ohjattiin rantaan jossa pappi zpiti pienen esittely puheen kertoi paikasta missä olemme. Ja lausui rukouksen. Sen jälkeen nuoret esittivät jonkun 20 minuutin näytelmän. Lopussa he lauloivat. Sitten pojat tuli moikkaa. Tyttö sanoi veljillen että äiti on seonnut anta kokoajan karkki rahaa ja pussaa kaikkia.. Veljet nauroivat. Se on taas hyvällä tuulella. Kehuivat minulle leiriä. Sanoi että täällä on heidän opettajakin pitää 3 tuntia koulua päivässä. Lauantain on konfirmaatio ja koulu todistusten jako. Pappi kävi jututtelemassa vanhempia. Ja tuli meitäkin katsomaan. Sanoi että onpa pojilla nuorekas isä. Sanoi en oo isä vaan Naapuri. Vanhemmat eivät päässeet ja pojat pyysivät minua. Pojat näyttivät pihaa siskolleen. Vaihtoi muutaman sanan kanssani ja pyysi sunnuntaina kirkkoon. Yllättyi kun sanon tulevani ja lupasin ottaa lasten äidinkin mukaan. Mutta hän taitaa tulla tänne lauantainakin. Tuskin malttaa pysyä poissa lisäsin. Katsoin ympärille mutta sossua ei näkynyt missään. Teimme lähtöä parkki paikalla kun pappikin tuli vielä moikkaa. Katseli pyörääni ja sanoi itsekin joskus ajavan moottoripyörällä. Mennään joskus yhdessä ajaa. Ja napataa jostain vetävät sussut mukaan sanoin. Mennään sanoi pappi. Lähettiin kotiin pihalla tytär meni kypärä päässä kotiin selitti kaikkea äidilleen. Pyysin kypärää. Ja sanoin yh lle ei sossu ollut siellä. Harmi hän sanoi. Sitten hän käski tyttären syödä ilta pala ja mennä nukkuu. Tyttö sanoi sä oot taas normaali. Mentiin terassille juttelee. Pian naapurin pariskuntakin tuli. Nainen sanoi että ollaan juorujen kohteena. Minä arvasin sen sanoi mutta yh ei välittänyt vaan mietti jotain pariskunta oli kanssamme hetken kun lähdimme kaikki nukkumaan. Kävelin pienen matkaan naapurin pariskunnan kanssa kun nainen kysyi mikä esterilläon on. Sanoin että sillä on suuria ajatuksia päässä. Perjantaina Suljin taas töissä paikkoja väänsin hanoja kiinni. Kun pihaan tulevan motogutsin. Menin katsomaan. Ajaja poisti kypärän päästään. Moi sanoi se oli pappi. Hetki vapaata hän sanoi. Kuulin että oot täällä töissä. Vanha paja missä muut on kotona vastasin ovat kiireisiä. Mulla on aikaa kun asun yksin. Niin minäkin vastasi pappi. Kuulema pitäisi ruustiina löytää. Seurakuntalaiset puhuvat. Kyllä tuolla pyörällä sellaisen saa sanoin. En tiedä hän sanoi naiset taitavat haluta kaikkea maallista ympärilleen minulle riittää tää. Meidän piti lähteä ajelee joku päivä hän lisäsi ensiviikon lauantaina on taalintehtaalla markkinat mennään sinne. Otetaanko sussut mukaan kysyi pappi oli hetken hiljaa otetaan vaan nähdään huoltoasemalla klo 9.

    • Anonyymi

      Menin kotiin Alkon kautta zombie koomma vaan odottaa vuoroaan mietin. Osti pullo dry votkaa. Sitten ostin kaupasta kolaa. Kävelin kotiin päin koulu laisia oli kaikkialla. Pitivät mekkalaa. Kävelin jalkapallo kentälle siellä oli pelialkamassa. Kysyin buffetista on ko heillä myytävänä juoma pulloa ei ollut. Mutta antoivat ison muovi mukin. Oston pienen kolan ja Kaasin sen sinne lisäsin kassista votkaa ja istuin katsomaan peliä. Tänään ei yhtään naista ajattelin. Juoma loppui pian ja tein uuden otin kassista ison kolapullon ja votkaa. Nyt on hyvin lämmin ilta ja votka kolaa. Kävelin pelin loputtua kotiin avasin terassin oven ja röjähdin sänkyyn. Katsoin ovelle ja kissa tuli sieltä ja hyppäsi sohvalle nukahdin. Heräsin kun pihalta kuului ääniä. Naapurin pariskunta puhuivat kiivaasti. Aurinko paistoi. Olin nukkunut. Aamuun. Nyt sain olla koko päivän ilman lapsia. Katsoin että saan vielä yhden paukun kaadoin sen lassiin. Katoin jää kaappi 6 gepardia hienoa parituntia on kunnossa. Otin paukun ja pari kaljaa ja menin ulos. Istuin tuoliin. Käänsin radiosta Sorsakosken soimaan. Kaikki oli hyvin. Naapuri kurkkasi minua ja jatkoi puhettaan vaimonsa kanssa. Naukkailin ja avasin olut tölkin. Avasin vielä toisen kaljan. Kyllä oli hyvä olla.. Hain kohta vielä pari kaljaa lisää kaapista. Ja istuin terassille. Naapureilla oli selvästi jotain tärkeää asiaa toisilleen. Ei haitta ajattelin. Nyt otetaan rennosti. Radio soi ei märvättäviä naisia ei parkuvia lapsia. Aika kuli. Menin hakee vielä 2 kaljaa. Istuin tuolin kun kuulin Naapuri terassin oven aukevan. Naapurin tytär tuli luokseni näyttää todistusta. Ja yh tuli luokseni kertomaan että pappi oli kysellyt minusta. Voi perkele. Kävi kun uunon appiukolla. Kaikki menee lopussa perseelleen. Vielä yh sanoi että meeme huomenna kirkkoon olit sanonut niin papille. Joo sanoi sinä et pysty ainakaan olemaan poissa sieltä. En pystykään hän sanoi. Pojat sentään jättivät minut rauhaan ajattelin. Yh lähti tekee ruokaa. Tyttö kysyi. Onko tuo sohvalla oleva kissa minun. Sanoin ei en tiedä kenen se on. Mutta anna sen olla rauhassa se taitaa olla häijy. Katselin taivasta. Jos joku hakisi minulle kalja kaupasta voisi viikonloppu olla edes vähän parempi. Päätin kysyä pariskunnalta ovatlo he menossa kauppaan. Kyllä nainen vastasi kävin sisällä löin 20 euro hänelle käteen äs marketin gepardia kiitos.. Menin tuoliin istumaan.

    • Anonyymi

      Päätin että kyllä tästä hyvä tuleen. Ja nukahdin tuoliin. Heräsi kun Parin tunnin päästä Naapuri toi oluet iso kassi täynnä. Menin sisälle kissa oli kadonnut menin suihkuun. Yh hyökkäsi ovesta ai sä oot suihkussa se sanoi. Ja sulki oven otin pyyhkeen ja kuivasin itseäni. Ja avasin oven puin itseni kun yh katsoi vieressä. Oot kyllä komea mies hän sanoi. Hivenen nuori kyllä. Voi perkele ajattelin varmaan kohta on kuulutukset. Pitää ruveta ajattelee negatiivisesti niin ei pety ajattelin. Tuu heille. Syömään hän sanoi. Pojat söi jo ja lähtivät järvelle. Mut tuu naisten seuraksi. Päätin mennä pitää jotain syödä. Oli kala keittoa. Söin lautasellisen. Ja kuuntelin kun yh puhui. Tai en kuunnellut nyökkäsin vaan. Tytär söi ja lähti kastelee kukkia. Lähetin käymään äidin luona tyttö ei haluu mukaan katotko sitä. Ju juu sanoin mee vaan. Menin heidän sohvalle ja avasin tv n. Tyttö tuli välillä käymään sisällä ja lähti taas. Istuin vaan ja katselin tv tä. Kului tunti pari kolme yh tuli takaisin. Kiitos sanoin meen omalle puolelle. Kissan kanssa nukkuu. Siellä se kissa taas oli sohvalla. Sunnuntai aamulla herai klo 8 ja söin ja laitoin vaatteita 9 sältä yh tuli soitta ovikelloa. Avasi oven ja katsoi minua. Laitoin kengät jalkaan. Ja lähdimme kävelee kohti kirkkoa. Olimme siellä hyvissä ajoin yh katseli missä naapurin sosiaalista työntekijä oli. Hän saapui 9.55 meni istumaan lähelle saarnatuoli. Porukka laulo ja kuuntelivat puhetta. Tilaisuuden jälkeen pappi tuli meitä tervehtimään sanoin hänelle ei kö sitten ajeta suoraan perille ilman pysähdyksiä ajetaan vaan lyhyt matka. Mitä puhui hännelle yh kysyi yritin vastata. Kun hän tönäsi minua kato pappi ja sossu puhuivat keskenään. Kato ton naisen silmiä yh sanoi. Loistaa kun Naantalin aurinko hän sanoi. Lopeta sanoin. Menevät taas laavulle panee yh jatkoi. Lopeta jo. Kävelimme kotiin. Menin kotiini laitoin kaikki ovet lukkoon ja rupesin juomaan kaljaa. Kyllä maistui. Sitten verhot vielä eteen. Makasin sohvalla katoin tv tä. Laitoin kellon valmiiksi huomiseksi soimaan.

    • Anonyymi

      Perjantaina taas suljin paikkoja. Olin saanut olla suht rauhassa koko viikon. Yh oli jotain ilta kursseja ja tytär oli laittanut kukka penkkejä. Pientä apua oli tarvinnut. Illalla menin moikkaa yh ta huomenna me lähetään ajelulle käydään taalin tehtaalla. Siellä on jotkut markkinat.. Olaan puoli ysi valmiita. Entä tytär sanoin oon hommannut sille tekemistä ja vahdin tai mikä se on. Nuori neito oli harjoittelussa konepajalla. Mä maksan sen. Lasten vahti tuli luokseni klo 8. Selitin asiat kissaa ja naapurin pervoja myöten. Menän käymään naapurissa. Yh kin oli suht valmiina. Neidot jäivät sinne annoin oman avaimeni vauhdille jos tulee erimielisyyksiä. Lähetin ajaa kohti huoltoasemaa. Pian pappi saapui motogutsilla jatkettiin heti matkaa. Kuka toi on kysyi kypäräpuhelimen kautta yh. Motoristi sanoin. Mennään nyt taalintehtaan markkinoille. Ota rennosti sanoin. Pappi ajoi edessä. Näin kun soossu koputti hänen selkäänsä välillä nyrkillä matkalla. Ajettiin suoraan p alueelle. Naiset nousivat pyörienpäältä ensin katsottiin pyörän päällä istuen kun poistivat kypäriä ja näkivät toisensa. Sossu kääntyä papin puoleen ja löi nyrkillä mahaan. Yh katsoi minua olet kyllä ketku hän sanoi. Laitettiin kummatkin pyörät jalalle ja kypärät peileihin. Pappi sanoi mennään nyt katsoo markkinoita. Mennään vaan. Sanoi. Sossu sanoi papille että hän ei tule. Pappi sanoi voitte naiset jäädä keskustelee. Me lähetään kaljalle. Sossu tarttui papin käsivarresta ja käveli hänen vieressä. Yh potkasi minua perseeseen. Kun lähin kävelee. Nauroin vaan. Sanoin mennään kaljalle. Mennään vaan sanoi pappi juodaan 2 isoa niin ei voida heti lähteä ajaa.. Sossu oli pää punasena. Ostettiin oluet naiset ottivat jotain siideriä. Istuttiin pöytään puhuttiin moottori pyöristä. Kun yh sano sossulle. Mennään kostoksi tuhlaa noitten rahat. Taisivat suuttua sanoin. Joo toi hakkas mun selkää jo ajaessa en sanonut miine mennään ja että tuutte mukaa. Yh tiesi että nähdään joku kaveri mutta en kertonut ketä. Naurettiin hulluille naisille. Eivät taida tykä toisistaan sanoin. Ei näköjään pappi nauroi. Juotiin toinenkin kalja. Ja lähettiin kävelee. Oli aika isot markkinat. Paljon kojua. Mutta ei mitään järki tavaraa. Nähtiin kun naiset olivat jossakin kojussa puhuivat kumpikin eri myyjille. Ja vaihtoivat välillä kojua. Annetaan niiden vielä kypsyä sanoin. Mennään syömään markkina makkarat. Pappi otti 2 makkaraa. Minä 2 braatvurstia. Istuttiin penkille. Yh tuli viereeni.. Kysyi kenen idea tää oli. Mikä kysyin tää markkina juttu ja muu. Pappi sanoi lähetään yhdessä ajaa markkinoille. Minä sanoin ottaa sussut mukaan. Vai sussut yh sanoi. Mä kostan tän hän sanoi. Mutta eikö ookkin hieno päivä sossu piti papin käsivarresta kiinni ja oli vieläkin vihasen näköinen. Täällä on illalla vielä tanssit jäädäänkö kysyi pappi. Ei jäädä sanoi sossu. Pappi katsoi häntä ja pussasi kömpelösti. Älä viitti kaikki näkee sossu sanoi. Mennäänkö vielä syömään mennään vaan sanoin. Teltta ravintolaan otin muusit ja muikut muut jotai riisi kebu sotkua. Syötiin naiset vaan olivat hiljaa koko ajan. Me juteltiin moottoripyöristä. Kyllä teki hyvää pappi sanoi. Kun ruoka loppu Tässä on mun sussu sanoi pappi. En oo mikään sussu vaan Susanna. Tässä on mun Naapuri Ester. Me ollan Susannan naapureita sanoin. Te siis tunnette einyt ihan sanoin kerran 2 kertaa nähty vai 3. Mun tarttee kosia tota sussua. Että seurakuntalaiset saavat rauhan taas sossu löi pappi mutta vaan kevyesti. Ja halasi häntä. Yh katsoi minua. Ei missään nimessä sanoin mitä sanoi yh. Mitä nyt hän sanoi vielä. Otan tosta kohta kanootin ja sodan ruotsiin. Sanoin. Ja haet viron kansalaisuutta hän lisäsi. Ja nauroi. Hän sanoi vielä että lapsensa eivät jätä minua rauhaan. Lähetäänkö sanoin sulla on saarna kirjoittamatta ja mulla on kaljaa kaapissa. Kyllä se on kirjoitettu. Pappi sanoi mutta mennään teille kaljalle. Riittäkö pokeri kyllä riittää. Pappi sanoi. Käveltiin pyörille.. Ajettiin rauhassa pihaan. Mennään suoraan terassille. Asunnon läpi ei tartte ottaa kenkiä pois. Lapsen vahti istui sohvalla sanoin menkää terassille sanoin muille. Maksoin lupaamani palkan hänelle ja kysyin miten meni ei mitenkään. Se häris kokoajan noiden kukkasten kimpussa tai teki jotain polkupyörälleen. Ei paljon puhunut. Join sun limpparit ja tilasin meille pitsat sun piikkiin käy maksassa..... Pitseriassa huomenna. Antoivat luotolla kun käy välillä siellä töissä. Onko toi pappi ja sossu hän kysyi. On vastasin mut se on salaisuus. Mä voin olla kyllä hiljaa mutta kohta noi muut asukkaat keräytyy kylää tänne. Ne ovat kummatkin vähän outoja. Kiitos nyt. Neito poistui paikalta. Otin meille kaikille kylmät äs oluet. Yh oli hakenut pöydän ja lisää tuoleja. Olut maistui. Kaikille. Hain vielä yhdet. Kyllä naapurit tulivat vilkuilemaan. Jotkut kauden paan jotkut kävelivät ohi. Sossu piti koko ajan papin käsivarresta kiinni. Yh kävi välillä kotonaan. Ja tuli takas. Popcorneja ja sipsejä pöytään. Pappi puhui koko ajan.

    • Anonyymi

      Sossu piti häntä kädestä. Yh hymyili ei tiedä miten olisi ollut. Mun täytyy mennä huomenna töihin sanoi pappi. Me mennään elokuussa naimisiin jos sussu suostuu tulkaa häihin. Pidetään kunnon pileet nyt mennään. Pappi ja sossu poistuivat.. Oven sulkeutua. Yh Kaasi tölkin kaljaa päähni. Sinä roisto hän sanoi. Et sanonut mitään. Tä kostetaan. Pian tytärkin tuli oliko toi hullu sossu pappi yhdessä. On ne ne seukkaa sanoi yh. Antaa niiden olla ehkäne sit muuttuu vähän. Te ootte ihan sekoja se sanoi ja meni. Yh jäi kanssani saat kyllä tulla tästä hyvästä tulla nukkui ensiyönnä mun viereen. Voin mä tulla Jos saan käyttää ensin sun saunaa. Saat sinä. Naapurin parikin tuli. Onko toi totta mitäme nähtiin. Ne on hulluja sanoi nainen seinä hulluja kummatkin. Ette te tiedä mitään sanoi yh ja katsoi minua. Elokuussa on sitten vielä niden häät hän lisäsi. Pari poistui paikalta. Nyt niillä on purtavaa. Ovat varmaan niin sekasin etteivät pysty panee tänään. Kävin hakee puhtaat vaatteet ja suljin ovet ja mentiin yh n kanssa saunaan.

    • Poistakaa perkele tämäkin sitten minun kirjoittama.

    Ketjusta on poistettu 112 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe