Mitäs maapallopäät tuumailee?

vaikka sanoisin mitä tahansa litteänmaan todisteita niin ette paskahousut pysty muuta kuin takomaan näppäimistöä ja hyppimään tasajaljaa tietokoneen edessä, IDIOOTIT! :D

23

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osaatko lentää? Et? Mikä estää?

• Anonyymi

Maan on pallo.

Se että hullut ja tyhmät paskaa ahmivat huuhaahuorat sen kieltävät todistaa juurikin maan palloksi.

• Anonyymi

Tässä kommentissa kiteytyi pallopäiden parhaat argumentit ja tieteelliset todisteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä kommentissa kiteytyi pallopäiden parhaat argumentit ja tieteelliset todisteet.

Samoin aloittajan tekstissä, ihan samaa tasoa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin aloittajan tekstissä, ihan samaa tasoa!

Persekärpänen on ite. Ai mikä?
        No se huuhaahuora miksi aina muita haukkuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se aloittajan teksti sen kohteliaampaa ollut, miksi littu-uskovaiset saavat herjata meitä maatietoisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perskärpäsiä ei ole olemassakaan kuin tuon Viktor-pojun mielikuvituksessa.

• Anonyymi

Menit sitten varastamaan koronaan kuolleen nimimerkin. Aika alhaista.

• Anonyymi

Onko alkuperäinen kuollut?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko alkuperäinen kuollut?

Kyllä Kiljumestari-Delphin on kuollut.

• Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

Kyllä Kiljumestari-Delphin on kuollut.

Mistä tiedät muka?

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät muka?

Jos hän ei ole kuollut, hän voi varmaankin helposti todistaa olevansa elossa, lataamalla esim. Youtubeen videon.

Delphinin Kiljumestari Youtube-kanavalla ei ollut mitään sellaista sisältöä minkä perusteella Youtuben ylläpito olisi voinut kanavan poistaa.

Kiljumestari-kanava on kuitenkin hävinnyt kuin tuhka tuuleen. Näin yleisesti käy henkilön kuoleman jälkeen; omaiset poistavat tai poistattavat.

• Anonyymi

Kokeile. Anna edes yksi todiste.

• Anonyymi

Mutta ettehän te idiootit ole antaneet yhtäkään tieteellistä todistetta, maapallosta on annettu useita joita te ette ole pystyneet kumoamaan.

• Anonyymi

Näinpä. Littumaan kannattajat eivät esimerkiksi pysty esittämään yhtä ainoaa mallia, joka selittäiisi samalla kertaa uskottavasti päivän ja yön vaihtelun, napa-alueiden läheisten alueiden kesäiset yöttömät yöt (eli aurinko ei laske lainkaan) ja vuodenajat. Erilaisia malleja vuorokaudenaikojen vaihtelulle ja vuodenaikojen vaihtelulle on esitetty, mutta niitä ei ole saatu yhdistettyä yhteen malliin, eivätkä esitetyt mallit muutenkaan ole uskottavia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä. Littumaan kannattajat eivät esimerkiksi pysty esittämään yhtä ainoaa mallia, joka selittäiisi samalla kertaa uskottavasti päivän ja yön vaihtelun, napa-alueiden läheisten alueiden kesäiset yöttömät yöt (eli aurinko ei laske lainkaan) ja vuodenajat. Erilaisia malleja vuorokaudenaikojen vaihtelulle ja vuodenaikojen vaihtelulle on esitetty, mutta niitä ei ole saatu yhdistettyä yhteen malliin, eivätkä esitetyt mallit muutenkaan ole uskottavia.

Elätkö sinä mallissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elätkö sinä mallissa?

En elä mallissa, elän maailmassa jonka jokainen tapahtuma Auringon noususta laskuun ja laskusta nousuun on ennustettu ja todistettu, eikä mahdollisesti ja kenties ja sinnepäin.

• Anonyymi

Delfine, tai mikä sitten oletkaan, mitä sinä olet tehnyt sen eteen että tutustuisit itse minkä muotoinen Maa on?

Toisessa ketjussa listasin mitä itse olen tehnyt:

- olen usean kerran nähnyt Kuun nousevan horisontista suurena, se ei kasta pienestä isoksi mitä se tekisi "lähestyessään"
      - olen matkustanut eri maissa, Päiväntasajan eri puolilla, ja Aurinko menee kaikkialla sen 15 astetta tunnissa koko päivän, joskus yli 12 tuntia, yhteen suuntaan taivaalla
      - Australiassa tänäänkin se Aurinko nousee/laskee selvästi etelämpää kuin Litteän pojat väittää
      - olen ajanut autolla ja ottanut aikaa matkan kestosta riittävän pitkiä matkoja Australiassa että Gleasonin kartta ei voi olla totta
      - olen lentänyt Venäjän ja Ausralian yli, Gleasonin kartta ei ole totta, Venäjä on noin kaksi kertaa leveämpi
      - olen lentänyt myös Amerikan ja Australian yli, Gleasonin kartta ei ole totta, lento kestää suurin piirtein saman ajan
      - olen lentänyt Tyyne meren yli Amerikasta Australiaan, lento ei kulkenyt Alaskan kautta, lentoaika ei vastaa Gleasonin karttaa

Mitä sinä olet tehnyt? Katselet Youtubea kotona ja uskot kaiken mitä siellä joku parranpäristäjä sanoo?

• Olen opiskellut insinööri tasolla ja kumonnut maapalloteorian jo satoja kertoja!

• Anonyymi
        VictorAtaman kirjoitti:

Olen opiskellut insinööri tasolla ja kumonnut maapalloteorian jo satoja kertoja!

No mikäs se "insinööritaso" on? Ihan vielä kertauksen vuoksi, annapa yksi "kumoava" väite.

• Anonyymi
        VictorAtaman kirjoitti:

Olen opiskellut insinööri tasolla ja kumonnut maapalloteorian jo satoja kertoja!

Et ole kumonnut kertaakaan. Vai onko toisten haukkuminen mielestäsi jonkinlainen voitto?

• Anonyymi
        VictorAtaman kirjoitti:

Ei AUK ole insinööritason tutkinto.

• Anonyymi
        VictorAtaman kirjoitti:

Odotan melkein jännityksestä täristen että kumoat edes yhden yllä listaamistani asioista.

Saa suorittaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      7768
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      55
      5788
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      80
      3283
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2903
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1678
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      209
      1610
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      330
      1323
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1172
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1169
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1071
    Aihe