Convoyssa mukana Israelkristittyjä ja helluntalsidua Niikon mukaan

Anonyymi

Mika Niikko sanoo että Tukkimismarssiin osallistuu Israel uskovia ja liikkeen perustaja on syvä naisuskova lääkäri Annika Leino. Annika haluaa että koronspakotteita puretaan ja Hki täyttyy viikoiksi rekoista.

Osallistuu Israeluskova Patmos tähän

36

2708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mukana on Janus Putkonen. Onkohan tämä joku Putinin hybridi operaatio? Mika Niikon ja helluntailaisten kannattaisi sanoutua irti koko sirkuksesta.


      https://yle.fi/uutiset/3-12300898

      • Pitää paikkansa.
        Uusnatsistinen venäjä-mielinen MV-media välittää kuvaa mielenosoituksesta.

        Samassa järjestäjien ryhmässä ovat siis helluntailaiset ja uusnatsit.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        Pitää paikkansa.
        Uusnatsistinen venäjä-mielinen MV-media välittää kuvaa mielenosoituksesta.

        Samassa järjestäjien ryhmässä ovat siis helluntailaiset ja uusnatsit.

        Supo todisti väkevästi että mitään viitteitä Venäjän vaikutuksesta ole näkynyt. Kyllä minä enemmän Supoon luotan kuin pekutuksen petkutuksiin. Voimia vaan sinne isänmaallisten Suomen ystävien mielenosoitukseen Helsingin keskustaan. Olette suomalaisten asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Supo todisti väkevästi että mitään viitteitä Venäjän vaikutuksesta ole näkynyt. Kyllä minä enemmän Supoon luotan kuin pekutuksen petkutuksiin. Voimia vaan sinne isänmaallisten Suomen ystävien mielenosoitukseen Helsingin keskustaan. Olette suomalaisten asialla.

        Suomen lipun häpäisijöitä odottaa ikävyydet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Supo todisti väkevästi että mitään viitteitä Venäjän vaikutuksesta ole näkynyt. Kyllä minä enemmän Supoon luotan kuin pekutuksen petkutuksiin. Voimia vaan sinne isänmaallisten Suomen ystävien mielenosoitukseen Helsingin keskustaan. Olette suomalaisten asialla.

        Kyllä meillä on omasta takaakin ihan aitoja idiootteja.
        Ns. hyödyllisiä idiootteja.


    • Anonyymi

      70 luvulla kommarit ja vastaavat mielenosoitti ja uhkasi. Nyt se on Israel uskovat äärikristityt, putkeen ihailijat, jbe

      • Eilinen mielenilmaisu meni täysin läskiksi.

        Tänään heillä meni vielä huonommin.
        Noin 100 örveltäjää eivät saaneet edes liikennettä poikki.

        Työttömillä mielenosoittajilla ei kauaa raha riitä mielenosoitukseen kun palaa polttoainetta ja sakotetaan ja päälle vielä parkkisakot.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        Eilinen mielenilmaisu meni täysin läskiksi.

        Tänään heillä meni vielä huonommin.
        Noin 100 örveltäjää eivät saaneet edes liikennettä poikki.

        Työttömillä mielenosoittajilla ei kauaa raha riitä mielenosoitukseen kun palaa polttoainetta ja sakotetaan ja päälle vielä parkkisakot.

        Kuuluvat olevan työssä käyviä ahkeria isänmaallisia suomalaisia ihmisiä. Toisin kuin sinä tyhjäntoimittaja. Mielenosoituskin on osoittautunut nyt todelliseksi menestykseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluvat olevan työssä käyviä ahkeria isänmaallisia suomalaisia ihmisiä. Toisin kuin sinä tyhjäntoimittaja. Mielenosoituskin on osoittautunut nyt todelliseksi menestykseksi.

        Onko sinun mielestäsi n. sadan ihmisen mielenosoitus (5.5 miljoonan ihmisen maassa) menestys?


      • Anonyymi
        Oudoksuva kirjoitti:

        Onko sinun mielestäsi n. sadan ihmisen mielenosoitus (5.5 miljoonan ihmisen maassa) menestys?

        Piipittäjälle hieman suurempi piipitys on jo mahtava juttu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piipittäjälle hieman suurempi piipitys on jo mahtava juttu!

        Sinun piipityksesi on nyt väärässä paikassa. Täältä sitä ei kuule kukaan.


    • Anonyymi

      Vai että ”syvä naisuskova”. Mitähän tarkoittanee? Onkohan olemassa syviä miesuskovia, ja mitähän semmoinen tarkoittaisi.

      • Anonyymi

        vihreästä...


      • Nähtävästi nyt kun on kyseessä tyhmät teot, niin haluttiin vaan painottaa, että se on nainen, joka niitä tekee tms.


      • Anonyymi

        Teen tästä rikosilmoituksen


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Nähtävästi nyt kun on kyseessä tyhmät teot, niin haluttiin vaan painottaa, että se on nainen, joka niitä tekee tms.

        Nainen ei ole yllätys, mutta lääkäri on. Lohdullista on vain se, ettei ilmeisesti tehnyt hyvää urakehitykselle.


    • Anonyymi

      Onko sellaisiakin kun Israel uskovia. Siis uskovat terroristivaltioon.

      • Anonyymi

        Ai Venäjään?


    • Anonyymi

      Näyttää olevan hyvä meininki. Enemmän tämmöistä pitäisi saada aikaiseksi ihan Manskullekin. Asiakin mitä kannatettavin.

    • Anonyymi

      Iltalehden toimittajan mukaan ihmiset ovat selvästi hurmoksessa. Nyt alkaa näyttämään hyvältä. Myös joissain ajoneuvoissa ei ole ketään sisällä. Ne ovat selvästi hurmoksessa. Hurmoksesta kertoo selvästi myös se että ihmisillä on hauskaa. Kertakaikkiaan. Kenties parhaat miekkarit kautta aikain.

    • Anonyymi

      Aluksi mielenosoittajat bilettivät sitten hulinoivat ja joivat ja häiritsevät. Porukka oli ihan hajallaan näkemyksineen, ei esittänyt konkreettista. Naapuri lähti 80 luvunn pickupillaan näyttämään mistä kana pussiin hallitukselle. On ent kylähullu. Toivottavasti saavat lunta, räntää, jäätä, kuraa, pakkasta vettä päälleen ettänknto vähenee.

      • Anonyymi

        Näinhän se on. Ole väritön mauton hajuton, muista aina puhua kirjakieltä, mutta älä avaa suutasi jos ei kysytä, ja ole aina hyvä hallintoalamainen pyydellen anteeksi olemassa olemistakin.


      • "Toivottavasti saavat lunta, räntää, jäätä, kuraa, pakkasta vettä päälleen"

        Toiveesi toteutui.
        Kaiken tuon he seivat niskaansa.
        Katkeran kalkinkin he joutuivat juomaan.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        "Toivottavasti saavat lunta, räntää, jäätä, kuraa, pakkasta vettä päälleen"

        Toiveesi toteutui.
        Kaiken tuon he seivat niskaansa.
        Katkeran kalkinkin he joutuivat juomaan.

        Ei suinkaan. Vain lunta ja räntää. Sen suomalainen kestää kyllä. Katkerat kalkit happamine juomineen jätetään peukaloiselle pekulaiselle. Ole hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suinkaan. Vain lunta ja räntää. Sen suomalainen kestää kyllä. Katkerat kalkit happamine juomineen jätetään peukaloiselle pekulaiselle. Ole hyvä.

        Yleensä pakkasilla sataakin vettä...


    • Anonyymi

      No Rakas Peku !
      Todisteet pöytään eikä panettele lähimmäisiä jotka ovat rakkaat Jumalalle . Ja vaikka et pelkää Jumala niin hänkään ei pelkää sua ja sitä saat kyllä tuta ennen tai myöhemmin..

      • Anonyymi

        Olematonta on täysin turha pelätä.

        Olemattomiin uskovia on välillä syytä pelätä, niistä kun ei koskaan tiedä, mistä raamatun narusta ne jotain nyhkäisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olematonta on täysin turha pelätä.

        Olemattomiin uskovia on välillä syytä pelätä, niistä kun ei koskaan tiedä, mistä raamatun narusta ne jotain nyhkäisee.

        Helluntailaista Sananvapautta . Kaikki kiinni ja koppiin . j Peku puhuu asiaaa .

        Sekös teitä vituttaa . Helluntailaisten masinoima väkivaltainen mielenilmaus .

        Ei lupia , pelkkiä laittomuuksia. POLIISI kertoi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaista Sananvapautta . Kaikki kiinni ja koppiin . j Peku puhuu asiaaa .

        Sekös teitä vituttaa . Helluntailaisten masinoima väkivaltainen mielenilmaus .

        Ei lupia , pelkkiä laittomuuksia. POLIISI kertoi .

        Kyllä luvat oli taaskin kunnossa, siellä taisi tosin olla enemmän muunmaalaasia kuin helluntaalaasia. Niin tai näin, hyvät meccalat.


    • Anonyymi

      Elokapiset tukkivat katuja vain kesäiseen aikaan...

    • Anonyymi

      Olipahan melkoinen tussahdus tuo convoy- hörhöjen miekkari.
      Jösses mitä sekopäitä . Mielisairaaloissaki terveempiä ihmisiä.

      • Anonyymi

        No, ehkä joillakin on nyt rinta rottingilla, kun saivat stagen vähäksi aikaa.


      • Anonyymi

        Mukavaa että itse vaikutat tervepäiseltä. Tämä oli sarkasmia, jos et itse ymmärtänyt.


    • Anonyymi

      Toivottavasti tälläinen lääkäri ei saa jatkaa työsään ja saa kunnon sakot minä en.kyllä.uskaltaisi mennä.hänen vastanotoleen.

      • Anonyymi

        Teen tästä kommentista rikosilmoituksen. Kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen tästä kommentista rikosilmoituksen. Kiitos

        Anonyymistä kommentista, jossa ei edes mainita nimiä, ei voi tehdä rikosilmoitusta.:D


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1812
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1297
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      66
      638
    Aihe