Rikkinäisyydestä

Anonyymi

voi selvitä vain sillä tavalla, että saa elää rauhassa ja tehdä töitä rauhassa. Ystäväksi ei haluta itseään paljon nuorempaa, vaan iän pitää alkaa samalla numerolla kuin oma ikä. Ihan sama vaikka joku voisi todella huonosti, koska niin voin minäkin. Järkyttäviä vuosia ei olisi koskaan haluttu kokea, mitään ei olisi koskaan saanut aloittaa ilman lupaa. Kaikki alkoi mennä pahasti pieleen samalla hetkellä, kun ns. projekti aloitettiin.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällä hetkellä ystäviä on jo riittävästi, eikä tunnu olevan tarvetta saada lisää. Aika näyttää milloin mieli muuttuu. Mutta ei ainakaan tänä vuonna!

      • Anonyymi

        Mun yks tuttu onkin jo heittänyt mut pois, kun on saanut uusia ja omalle tasolleen paremmin sopivia ystäviä, teki kyllä jo aiemminkin selväksi etten hänen ystäviin kuulunut, olin vaan se, johon purki pahaa oloaan ja myönsikin sen ettei muuksi kuin tukihenkilöksi mua tarvinnut. Ei mun jutut häntä ikinä kiinnostanut, joten lopetin itsestäni puhumisen, mikä tuntui miellyttäneen häntä, ei löytynyt empatiaa, oli tunnekylmäkin silloin, kun läheiseni menetin, pari kuukautta hautajaisten jälkeen, kun nähtiin, ensitöikseen haukkui mun ulkonäköni, järkytyin, olisin odottanut jotain inhimillisyyttä toisen surusta johtuvaan masennukseen ja monilla menetykset näkyy kasvoissa, ei jaksa huolehtia, ei näyttää freesiltä jne....
        Toivotan tuolle tutulle hyviä jatkoja, tuskin enää pitää yhteyttä mun suuntaan, kun on jo heittänyt sivuun, enkä odotakaan sitä, olin vaan hyödyksi aikani ja nyt ei tarvi mua siihen hommaan. Eipä mulla hauskaa ja mukavaa ollut hänen kanssaan kuin joskus alussa, tuon haukkumisjutun jälkeen ei ole tehnyt mieli edes naamatusten nähdä, en mä nyt jatkuvasti viitsi joutua kuulemaan mitä kaikkea mun ulkonäössä on vialla. Ei hän itse nyt niin täydellinen pretty woman ole, ett on oikeutettu muita haukkumaan, kyllä niitä vikoja löytyy hänestäkin, kun viitsisi itseään kunnolla peilistä katsella, ehkä saa joltakulta omantasoiselta tutulta kuulla muutamat totuudensanat hänkin, oppisi olemaan hiljaa muiden ulkonäöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun yks tuttu onkin jo heittänyt mut pois, kun on saanut uusia ja omalle tasolleen paremmin sopivia ystäviä, teki kyllä jo aiemminkin selväksi etten hänen ystäviin kuulunut, olin vaan se, johon purki pahaa oloaan ja myönsikin sen ettei muuksi kuin tukihenkilöksi mua tarvinnut. Ei mun jutut häntä ikinä kiinnostanut, joten lopetin itsestäni puhumisen, mikä tuntui miellyttäneen häntä, ei löytynyt empatiaa, oli tunnekylmäkin silloin, kun läheiseni menetin, pari kuukautta hautajaisten jälkeen, kun nähtiin, ensitöikseen haukkui mun ulkonäköni, järkytyin, olisin odottanut jotain inhimillisyyttä toisen surusta johtuvaan masennukseen ja monilla menetykset näkyy kasvoissa, ei jaksa huolehtia, ei näyttää freesiltä jne....
        Toivotan tuolle tutulle hyviä jatkoja, tuskin enää pitää yhteyttä mun suuntaan, kun on jo heittänyt sivuun, enkä odotakaan sitä, olin vaan hyödyksi aikani ja nyt ei tarvi mua siihen hommaan. Eipä mulla hauskaa ja mukavaa ollut hänen kanssaan kuin joskus alussa, tuon haukkumisjutun jälkeen ei ole tehnyt mieli edes naamatusten nähdä, en mä nyt jatkuvasti viitsi joutua kuulemaan mitä kaikkea mun ulkonäössä on vialla. Ei hän itse nyt niin täydellinen pretty woman ole, ett on oikeutettu muita haukkumaan, kyllä niitä vikoja löytyy hänestäkin, kun viitsisi itseään kunnolla peilistä katsella, ehkä saa joltakulta omantasoiselta tutulta kuulla muutamat totuudensanat hänkin, oppisi olemaan hiljaa muiden ulkonäöstä.

        Itsekin olen kohdannut elämäni aikana jonkun samanlaisen itseensä täynnä olevan. Nämä yrittävät nostaa omaa arvoaan arvostelemalla toisia. Taitavat kuitenkin olla jotenkin lapsen tasolle jääneitä tunnetasolla, kun eivät osaa olla hienotunteisia ja empatiataitoisia.


    • Anonyymi

      Kerro projektista. Liittyykö asumiseen, työhön? Sinut jyrättiin, sivuutettiin ilman, että mielipiteelläsi olisi ollut painoarvoa?

      • Anonyymi

        Joo, kyllä kannatti tentata..,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kyllä kannatti tentata..,

        Kerro lisää olen valmis diiliin.


    • Anonyymi

      Niin kun projekteja on niin monenlaisia.
      Oma rauha toimii hyvin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe