Lunta tulvillaan,,,

Anonyymi

Oletteko tyytyväisiä teiden aurauksiin? 🤔

41

1396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo ooksä?

    • Anonyymi

      olen tyytyväinen, jos joku ei ole niin voi mennä isompiin kaupunkeihin katsomaan

    • Anonyymi

      Ei täällä osaa muut aurata, kun Tiensuu!

      • Anonyymi

        Kylläpä tuli lunta,kiitos kaikille useille kymmenille auraajille lumikolineen/koneineen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä tuli lunta,kiitos kaikille useille kymmenille auraajille lumikolineen/koneineen!

        Todella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä tuli lunta,kiitos kaikille useille kymmenille auraajille lumikolineen/koneineen!

        Mistä sää niitä kiittelet?Taitaa auramies kiitellä itteensä😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sää niitä kiittelet?Taitaa auramies kiitellä itteensä😂

        No en ole alalla, enkä edes ole mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä tuli lunta,kiitos kaikille useille kymmenille auraajille lumikolineen/koneineen!

        Juu liikennevaloissakin oli jalankulkioiden kökkäre-esteet aurattu parin viikon väistelyn jälkeen.Kaupungilla on puistopuolella porukkaa töissä,muttei niitä näy kesällä sen paremmin kun talvellakaan missään.Paitsi välillä auran puikoissa terä ylhäällä talvella.


    • Anonyymi

      Kylläpähän noita terän säästelijöitä näyttää riittävän, urakat maksettu etukäteen ja pikkusen pinnasta riipastaan ja tää on totta.

      • Anonyymi

        Hiekkaan ei sitten ole rahaa enään yhtään.Peilijäällä pyörä- ja kävelytiet.


    • Anonyymi

      Auraamattomuuksiin olen tyytymätön.Juosten kustua hommaa se vähä mitä tehdään.Pääkatu kylän halki aivan kaameaa tärinäpeltoa ja uraa.Halvalla kun ei tunnetusti laatua saa.

      • Anonyymi

        Onneksi mun ainoo ongelma ei ole tuo lumi...muutakin mietittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi mun ainoo ongelma ei ole tuo lumi...muutakin mietittävää.

        Jaksamisia sulle, kun on niin paljon mietittävää... 🤦‍♂️🤦‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi mun ainoo ongelma ei ole tuo lumi...muutakin mietittävää.

        Onko monikin ongelma itse aiheutettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko monikin ongelma itse aiheutettu?

        Nyt oli hyvä heitto 👍😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko monikin ongelma itse aiheutettu?

        lue lehtiä ja katso uutisia, jos ymmärrät mitä tarkoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lue lehtiä ja katso uutisia, jos ymmärrät mitä tarkoitan.

        Uutisia on niin paljon huonosta säästä alkaen, etten voi tietää mikä sua ahdistaa.Toki kun ei omista autoa ja töissäkään ei käy niin mitäpä auraus liikuttaa.


    • Anonyymi

      Oulussa tehtiin muutama vuosi sitten kansalaisaloite siitä, että kaupungin ei pitäisi tehdä sopimusta sellaisten auraajien kanssa, jotka tukkivat pihatiet niin, että ne ovat vaaraksi taloissa asuville vanhuksille.
      Saisi tehdä täälläkin. Huono on kalusto ja huonot auraajat, jotka eivät yhdellä sormen liikkeellä saa estettyä teiden tukkimista.
      Helvetin idiootit!

      • Anonyymi

        tilatkaa erikseen lumi vallin auraaja, niin tein itsekkin. muutes, ei täällä kukaan yksistään lumenaurauksella elä, on tehtävä muutakin työtä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tilatkaa erikseen lumi vallin auraaja, niin tein itsekkin. muutes, ei täällä kukaan yksistään lumenaurauksella elä, on tehtävä muutakin työtä

        Kerrotko vielä mistä se lumivallin auraaja tilataan. Laita vielä hintatiedotkin, kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tilatkaa erikseen lumi vallin auraaja, niin tein itsekkin. muutes, ei täällä kukaan yksistään lumenaurauksella elä, on tehtävä muutakin työtä

        Ei kannata ottaa koko auraushommaa, jos siihen ei oo minkäänlaista motivaatiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata ottaa koko auraushommaa, jos siihen ei oo minkäänlaista motivaatiota.

        Totta.
        Vilppulassa ainakin auraajat ei osaa ollenkaan hommiaan.
        Tahallaan tukitaan sivukaduilla ihmisten pihaliittymätkin. Tahallaan tai sitten ei vaan osaa ja joillakin sellasia vanhoja traktorin rämiä, että ihmetyttää, miten nää on saaneet jonkun sopimuksen tehtyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta.
        Vilppulassa ainakin auraajat ei osaa ollenkaan hommiaan.
        Tahallaan tukitaan sivukaduilla ihmisten pihaliittymätkin. Tahallaan tai sitten ei vaan osaa ja joillakin sellasia vanhoja traktorin rämiä, että ihmetyttää, miten nää on saaneet jonkun sopimuksen tehtyä.

        Vilppulassa vuosikymmeniä ok-talossa asuneena tiedän että itse pitää liittymät hoitaa,itse olen kolalla ne tehnyt ja joskus tilaan traktorin" rämän" puskemaan ison mäskin sivuun.
        Onhan täällä aamulla jo kaikki melkein aurattu, hyvin pääsee kulkemaan. Kannattaako
        vinkua täällä palstalla tahallaan tehdyistä asioista ja traktorin rämistä? kun jotkut valvoo
        yönsä meidänkin parhaaksi lumia auraten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vilppulassa vuosikymmeniä ok-talossa asuneena tiedän että itse pitää liittymät hoitaa,itse olen kolalla ne tehnyt ja joskus tilaan traktorin" rämän" puskemaan ison mäskin sivuun.
        Onhan täällä aamulla jo kaikki melkein aurattu, hyvin pääsee kulkemaan. Kannattaako
        vinkua täällä palstalla tahallaan tehdyistä asioista ja traktorin rämistä? kun jotkut valvoo
        yönsä meidänkin parhaaksi lumia auraten.

        Meidän parhaaksi?
        Miten se on meidän parasta, että ihmisten kulkeminen estetään?
        Miten on meidän parasta, että edes sairasautot eivät pääse pihaan ennenkuin olet tehnyt lumitöitä tuntikausia ja pelkästään usein huonon auraajan takia. Sen huonouden ja v*ttumaisuuden huomaa siitä, että ihan kaikkien pihaliittymää ei tukita. Pitäiskö tällaselle idiootille auraajalle viedä kossupullo lahjaksi, ettei se tahallaan tuki liittymiä?
        Parempia sopimuksia kunnollisten auraajien kanssa. Niitäkin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän parhaaksi?
        Miten se on meidän parasta, että ihmisten kulkeminen estetään?
        Miten on meidän parasta, että edes sairasautot eivät pääse pihaan ennenkuin olet tehnyt lumitöitä tuntikausia ja pelkästään usein huonon auraajan takia. Sen huonouden ja v*ttumaisuuden huomaa siitä, että ihan kaikkien pihaliittymää ei tukita. Pitäiskö tällaselle idiootille auraajalle viedä kossupullo lahjaksi, ettei se tahallaan tuki liittymiä?
        Parempia sopimuksia kunnollisten auraajien kanssa. Niitäkin on.

        kirjoitit kivasti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kirjoitit kivasti...

        Kirjoitti täyttä asiaa.


    • Anonyymi

      En ole . Mänttässäki tänää iha päin peetä aurattu liikenneympyrästä semmosta pöperöö ja nimismiehen kiharaa

    • Anonyymi

      Olen ei mitään ongelmia.

      • Anonyymi

        afriikassa ei taida olla lunta,siellä ei tartte asiasta murehtia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        afriikassa ei taida olla lunta,siellä ei tartte asiasta murehtia..

        Juu oottelen loppujenkin alkuasukkaiden sieltä tulevan tänne niin Suomen voi siirtää sitten Afrikkaan.Saadaan kukoistava maa äkkiä...ja alkuasukkaat muuttaa kilvan takaisin🙊


    • Anonyymi

      Sielläkö asut

    • Anonyymi

      Keskustan pääväylä karmeassa kunnossa koko talven,aikoinaan kevät aurinko hoitaa. useat pikku tiet,ja laita kadut joilla itsellä tulee liikuttua,hoidettu kyllä vallan mainiosti,kiitos

      • Anonyymi

        Polttoaineiden hinnat kovat, kohta nähdään pystytäänkö tekemään yhtään mitään....


    • Anonyymi

      Tyytyväisyydellä pitää todeta, että Vilppulan kunnan aurausmiehet ja kalusto ovat tehneet loistavaa työtä pitäessään pyöräily- ja jalankulkutiet hyvin käytettävissä.

      On mukava huomata aamulla, kun herää, että kulkuväylät on aurattu.

      Tyytyväinen pyöräilijä

      Ohan se hyvät että pyörätiet aurataan hyvin... Vois noi muutkin nimismiehen kiharat höylätä

    • Anonyymi

      Yksisuuntaista.

      Voisi vuoroin ajaa reitin myös toisin päin, jolloin lumet kadulta puskeentuis myös toiselle puolelle.

      Tämä ei kuitenkaan käy, koska homma on sovittua.

      • Anonyymi

        kesä tulee, eiköhän palata tähän juttuun ens talvena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kesä tulee, eiköhän palata tähän juttuun ens talvena

        Näin on, aletaan valittaan monttusista teistä.


    • Anonyymi

      Hyvin täällä aurataan. Esim. Tampereella tilanne on paljon huonompi.

      • Anonyymi

        juurikin näin, osaan piha kohteista esim rivitalot, ehditään seuraavana päivänä.


    • Anonyymi

      miks kaupungin koneet tekee työt vain mäntässä vaikka vilppula säälistä otti mäntän velat kantaakseen

    • Anonyymi

      On pari toyota hiluxia jolla pojat koittaa työntää kerrostalojen pihoja,täysiä pellejä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe