Kävin treffeillä tosi mukavan naisen kanssa viikolla. Kaikki meni mukavasti ja jotenkin helposti. Ihastuin häneen heti. Kysyin treffien lopuksi miten tästä jatketaan, kuulemma tarvitsee laastarin. Olen nyt pari päivää pohtinut mitä tekisin. Hän on niin kuuma, että luultavasti joudun itsekin laastari kierteeseen kohta, jos sekaannun. Ikinä, ei kukaan ole saanut näin sekaisin.
Laastari treffeillä
14
857
Vastaukset
- Anonyymi
Välttist se sekaisin tunteen saaminen ei ole hyvä merkki. Ihminen helposti sekoittaa sen et kaiken pitäis tuntua niin extra vahvasti et voisi tulla jotain pysyvää. Yleensä se on toisinpäin. Missä tutustuitte alunperin?
Ehkäpä läpi käytte kuumaan pikaromanssin ja lähdette eriteille. Hän laastaroituna sinä haavoilla. Kukin tekee mitä tykkää.
Jos se on vaivan arvoista, go for it.- Anonyymi
Missä olitte treffeillä ja mistä juttu lähti liikkeelle?
- Anonyymi
Käytiin ulkoilemassa ja hän vei lopuksi kotiinsa kahville. Pyysi eräässä asiassa apua, josta oltiin puhuttu Herissä paljon.
- Anonyymi
Apulanta: 60 uutta ongelmaa !!!!
Mielenkiintoisesti 😂, tästäkin poistettiin kommentti et oli minulta ☺. Ehkä jollakin ei ole omat kakut balanssissa hiekkakaatikolla....älä tule paha kakku, tule hyvä kakku 😂😂😂😂😂😙
- Anonyymi
Ainakin rehellinen kertoessaan haluavan vain laastaria. En silti jaksa uskoa edes laastaria kaipaavan ihmisen valitsevan kenet tahansa.
Kysy vielä itseltäsi haluatko mennä satuttamaan tunteitasi pelkän pinnallisuuden ja huuman vuoksi jonkun takia, joka ei välttämättä halua sinusta mitään muuta? - Anonyymi
Te itsenäine päätös tai heitäydy suhteeseen. Parempi hetki hyvä suhde, kuin vuosi yksin tai vuosi kiduttavassa suhtessa.
Hm...yksin ? ! Niin, minä olen mieluummin yksin, kuin ihmisten hyväksikäyttevänä, heidän draamoihinsa.... sitä olen ollut ☺. Eikä noi vieläkään ymmärrä , et en ole käytettävissä, sit noi"reppanat" keksi et ,juuuuuuu se on mielisairas, ai no joo, ei mennytkään läpi. No nyt oon narkki 😂😂😂😂😂. "Vähän" kipeitä ?! 🤔😁. No minulla vieläkiiiiiin OMA elämä !!! Ja vieläkin oman elämäni asiantuntija !!!!😙😙😙😙❤
- Anonyymi
Laastareita voi käyttää kunhan laastari tietää olevansa laastari ja mihin ryhtyy. Muuten se on julmaa ja itsekästä toisen tunteilla leikkimistä. Deittiseurasi kuulosti rehelliseltä sanoessaan sinulle suoraan ettei ole käynyt loppuun eroprosessiaan eikä ole vielä täysin irti edellisestä suhteestaan. Arvostan moista. Se on nimittäin järkyttävää kun tajuaa vasta suhteessa ollessaan olevansa laastari toisen valehdeltua tuosta asiasta suhteen alussa.
- Anonyymi
Pelin henki selväksi rehellisesti. Sitten sinun on tehtävä valinta otatko selvää mitä tuo sinun "sekaisin olo" tarkoittaa vai jatkatko matkaa kohti lähtökohdiltaan turvallisempaa suhdetta.
- Anonyymi
Laastarisuhteisiin ei kannata ryhtyä.
- Anonyymi
No miksei? Voi olla vaikka kaksi juuri eronnutta, jotka saa tukea toisiltaan, läheisyyttäkin ja on joku jolle voi purkaa mieltään ja toinen ymmärtää, kun on itse samassa tilanteessa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592