HYBRIDI-HALLI JA KESKUSTAN SANEERAUS

Anonyymi

Raha ei sada taivaasta, mutta inflaatio tulee ja kaikki nousee.
Ajatelkaa positiivisesti velka on sijoitusta josta saa parhaan tuoton.
10 vuoden päästä kaikki on puolet kalliimpaa, parasta ostaa nyt eikä myöhemmin.
Kokkola on hyvä- ja kaunis kaupunki, mutta oikeilla toimenpiteillä siitä tulee vauras paratiisi johon kaikki haluavat muuttaa.
Minäkin eläkeläinen toivon nuoremmille parampaa kuin itse olen saanut.
En oli viitsinyt lukea sitä typeryyttä jolla vastustetaan kehitystä.

20

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tapereella SRV rakennus teki 20 miljoonaa tappiota Nokia Areenaa rakentaessa .Kokkola ei mitään areenoita tarvitse .Eikä ole varaa .

• Anonyymi

No tuohon juuri pitää tarjouskilpailussa pyrkiä että saadaan halvemmalla mitä todelliset kulut on! Tamperehan säästi tuossa sen 20 milj.€ SRV katteen joka pitäis olla ainakin 15 %.
        Eli joku muu kuin kaupunki maksoi nuo. Hyvä Tampere.

• Anonyymi

Tamperelaiset voittivat areenan, nyt sen rakentaminen tulisi 50 miljoonaa kalliimaksi.

• Anonyymi

Parasta lapsille, Hybridi-Areena, keskustan- ja torinseudun kehittäminen teollisuuskaupungin tarpeisiin. Päättäjillä on kierot silmät rautatientorille asuntoja, sieltä lähtö töihin ruuhkauttaa koko kokkolan.

• Anonyymi

Ilman rahaa ei tule toimeen edes kokkolassa, rahaa saa kun ottaa sitä lainaksi.
      Kaikki jotka rakensivat 10 vuotta sitten lainarahalla ovat nyt onnensa kukkuloilla.
      Kokkolassa raha liikkuu joka takaa kaupungin budjetin.
      Kokkolassa tarvitaan enemmän yrittämismieltä kuin säästöporsaitten röhkimistä.

• Anonyymi

Yllättävän vaikea oli silloinkin 10 sitten ennustaa tulevaa, verraten kuinka helppoa se on nyt katsoa taaksepäin ja todeta miten olisi ollut järkevää toimia.

• Anonyymi

Hybridi-areena on paras sijoitus tulevaisuuteen se maksaa itse itsensänsä, koska se on tulevaisuutta jota koko ajan halutaan.

Sunti voidaan peittää ja viemäröidä sen ylläpito ympäristöineen on kalliimpaa kuin Yksi AREENA.

• Anonyymi

Kokkola on konkurssi kypsä.Unohtakaa areenat ja rakentakaa urheilutalon taakse kaksi sulkapallo hallia .

• Anonyymi

Eikös meille valmistunut vuosi sitten jo 34 vuotta sitten suunnittelemani kiertoliittymä, ja sen oheen "touhupuisto - TOUHULA". Siinä on Hybridiareenaa riittävästi 30:ksi vuodeksi...
        Nyt siellä joku setä mersullaan ruokkii Kokkojoen sorsia lähes päivittäin. No "touhuahan" sekin on. Tosin, valtaosa sorsista lihoo, ja lentää merelle kuolemaan, vielä kun kykenevät lentämään. Pullamössö turpoaa suolistossa, aiheuttaen tukoksia, ja lopulta tuskallisen kuoleman, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös meille valmistunut vuosi sitten jo 34 vuotta sitten suunnittelemani kiertoliittymä, ja sen oheen "touhupuisto - TOUHULA". Siinä on Hybridiareenaa riittävästi 30:ksi vuodeksi...
        Nyt siellä joku setä mersullaan ruokkii Kokkojoen sorsia lähes päivittäin. No "touhuahan" sekin on. Tosin, valtaosa sorsista lihoo, ja lentää merelle kuolemaan, vielä kun kykenevät lentämään. Pullamössö turpoaa suolistossa, aiheuttaen tukoksia, ja lopulta tuskallisen kuoleman, hah hah haaa!!!...

Sä et ollu kiertoliittymästä 34 vuotta sitten kuullutkaan! Sitäpaitsi ei siitä kauaa ole kun olit suunnitellut kyseiseen risteykseen liikennevalot. Niitä sinä silloin siihen vinguit!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokkola on konkurssi kypsä.Unohtakaa areenat ja rakentakaa urheilutalon taakse kaksi sulkapallo hallia .

Mikäli kokkola tekee konkurssin niin silloinhan velat nollataan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et ollu kiertoliittymästä 34 vuotta sitten kuullutkaan! Sitäpaitsi ei siitä kauaa ole kun olit suunnitellut kyseiseen risteykseen liikennevalot. Niitä sinä silloin siihen vinguit!

Valoristeys, tai kiertoliittymä. Sama asia. Pääasia, että esitykseni toteutui, ja saimme Kokkolan vaarallisin, vilkkain ja ruuhkaisin risteys turvalliseksi, ja "vetäväksi"...
        Ja kaikki se jo vuonna 1988 tekemäni erinomaisen aloitteen ansiosta. Edesmennyt naapurin Hannukin olisi nyt kanssani samaa mieltä, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Velka sehän on hyvää silloin kun sillä saa tuottoa tulevaan nuorisoon, kaikki jotka käyttävät urheilualueita ovat poissa rikoksen teiltä.
      Halkokarilta on lyhyt matka hybridi-areenaan ei tarvitse katsoa säitä eikä kaivaa suntissa.

• Anonyymi

Kokkola on ollut liian kauan maaltatuleitten paratiisi niittyineen nyt kokkolasta pitää tehdä kaupunki jossa kaikilla on mahdollista toteuttaa liikuntaa ja hyvinvointia harrastuksinaan. Hybridi nousee kaikkialla missä halutaan parempaa elämänlaatua.

• Anonyymi

Ei täällä ole seuroilla varaa käyttää mitään hybridiä.Väestöpohja on pieni massa tapahtumiin .

• Anonyymi

Vene messut kokkolassa on floppi.Tämä järjestä organisaatio ei veneily asioita tunne.

• Anonyymi

Venemessuista tulee menestys, sanokaa minun sanoneen. Eivät ole mitään Kokkolalle tuottamaton juoppojen oluen- ja viininmaisteluriehakointi, eikä mikään kitaranrämpyttäjien karkelo. Orgasisaatio organisoi, ja asiantuntijat valmistelevat, esittelevät, myyvät jne.
        Hämmästelen vain, ettei tällaista tapahtumaa ole KOKKOLAssa aiemmin järjestetty, vaan on rahdattu satoja "purkkeja" näytille ympäri maailmaa. Nyt Mohammed tulee vuoren luokse, ja tuo Kokkolaan miljoonia euroja. Hyvä hyvä, eta brava, haraso, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venemessuista tulee menestys, sanokaa minun sanoneen. Eivät ole mitään Kokkolalle tuottamaton juoppojen oluen- ja viininmaisteluriehakointi, eikä mikään kitaranrämpyttäjien karkelo. Orgasisaatio organisoi, ja asiantuntijat valmistelevat, esittelevät, myyvät jne.
        Hämmästelen vain, ettei tällaista tapahtumaa ole KOKKOLAssa aiemmin järjestetty, vaan on rahdattu satoja "purkkeja" näytille ympäri maailmaa. Nyt Mohammed tulee vuoren luokse, ja tuo Kokkolaan miljoonia euroja. Hyvä hyvä, eta brava, haraso, hah hah haaa!!!...

Mikset oo järjestänyt? Vai aloitko ihmettelemään vasta sen jälkeen kun lehdessä kirjoitettiin ettei ennen oo järjestetty? Kohta koko tapahtuma onkin varmaan sinun ideoimasi ja toteuttamasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokkolalaisilla ei ole varaa veneisiin .

• Anonyymi

Veneitä esitellään siellä mistä ostajat löytyy. Turha niitä on täällä perholaisille näyttää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      5293
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      568
      2693
    3. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      20
      2493
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      151
      2250
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      24
      2137
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82