Nyt se on sanottu suoraan. Eikö mikään valtamedia julaise tätä tietoa?
Suomi on fasistinen natsien maa ollut aina.
Skinivalkoinen suomi tv-sarja:
https://www.youtube.com/watch?v=BI8HQnfTR4o
https://www.youtube.com/watch?v=AP7MOF-fEZo
Ko. mielenosoituksen åårioikeistolaisuutta ei ole voitu todistaa- mutta sitä olisi syytä epäillä ja mainita ja tutkia onko yhteyksiä uusnatseihin, ääriporvareihin , jne.
Totuus: Cowboy rekka-mielenosoitus on äärioikeistolaista liikehdintää Suomessa
20
85
Vastaukset
- Anonyymi
Vapaamuurarien ohjailema maa- jossa ne ohjailee jo ajatuksiakin-
ja pakotaa 5G-aivopesuun jne? - Anonyymi
Äärioikeisto on marginaalinen ilmiö. Muutama hassu juntti heiluttelee jotain hakaristilippua. Onhan vasureissakin näitä vasara ja sirppi lipun heiluttelijoita. Joka porukkaan mahtuu muutama idiootti, pätee joka paikassa.
- Anonyymi
Äärioikeisto uhkailee poliitikkoja ja vapaata mediaa. Minusta asia pitää ottaa vakavasti, ennen kuin tapahtuu mitään vakavaa.
- Anonyymi
jokaista avoimesti natsi-propagandaa julkituovaa uusnatsia kohden on suomessa 1000 ääri-oikeistolaista salassa toimivaa kaappi-natsia omakotitaloissaan ja pikkufirmoissaan jotka hallitsee ja sumplii asiat pikkupiireissään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jokaista avoimesti natsi-propagandaa julkituovaa uusnatsia kohden on suomessa 1000 ääri-oikeistolaista salassa toimivaa kaappi-natsia omakotitaloissaan ja pikkufirmoissaan jotka hallitsee ja sumplii asiat pikkupiireissään?
Niin onkin. Luuletko, että oikeistolaisuus on kiellettyä vai oletko sitä mieltä, että se pitäisi kieltää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jokaista avoimesti natsi-propagandaa julkituovaa uusnatsia kohden on suomessa 1000 ääri-oikeistolaista salassa toimivaa kaappi-natsia omakotitaloissaan ja pikkufirmoissaan jotka hallitsee ja sumplii asiat pikkupiireissään?
Natseja vastaavia olivat isis elukat. Ymmärrätköhän sä ollenkaan mistä kirjoitat. Taitaa olla vaan punikkiasenteessasi nielemistä itselläsi.
- Anonyymi
Näin on. Punikeissa niitä on. Kateellisia, loisivia ja sairaita ihmisiä.
Mutta kuten sanoit, niin näitä on jokunen hassu joten tämä woketus on näiden punikkien juttu. Keksivät valeita ja kauhistelevat niitä.
Tämä on woke kulttuuria jota harrastaa media ja vihervassarit. Aina pyrkivät selittämään mustan valoikseksi.
Rehellisiä ihmisiä he vihaavat. Ovat vihan sokaisemia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin onkin. Luuletko, että oikeistolaisuus on kiellettyä vai oletko sitä mieltä, että se pitäisi kieltää?
kyllä fasismi pitäs kieltää.
se on muuten
FREEDOM CONVOY FINLAND - Anonyymi
säälittävää räpeltämistä se on katsella tämä suom-tsuhnien touhu, kun ihanteina on tollaset lahtari-marskit vieläkin vuonna 2022-...
ei ihme että tää maa on putsattu rikkauksista maailmalle ja kansa ei edes ymmärrä mitään...
hyvin surullista... ja siis osa tätä koko mileenosoitustahan on vaan vastustaa vasemmistolaisena joidenkin pitämää halitusta, vaikka hallitus on toiminut paremmin kuin viimeiset 20 vuotta suomessa olleet.
jos jotain myönteistä pitäs yrittää nähdä, se on että osottaa mieltään - ja kansalaistottelemattomuus- sitäkin tarvitaan vapaassa maassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin onkin. Luuletko, että oikeistolaisuus on kiellettyä vai oletko sitä mieltä, että se pitäisi kieltää?
ei toi oo oikesitolaisuutta vaan fasismia- ja fasismi pitäs kieltää.
suomi-porvari on fasisti?
porvari- ja oikeistolainen on ihan eri asia kuin nämä suomalaiset oikeisto-äärimmäisyystyypit, joita suomi24kin vilisee-
ihan rikollisilta natseilta vaikuttaa- ja samaa näkee myös suomessa jokapuolella?
jotain tarttis tehdä että saatais vapaus ja tasa-arvo suomeen.
Hehheh 😂😂😂😂😅
Toihan on ihan vitsi toi sinivalkoinen Suomi.- Anonyymi
Ei ole vaan iltalehden&muut almamedia läskit eivät kerjenneet oikeisiin #WorldWideFreedomRally niin piti järjestää 3päivää myöhemmin keinotekoinen mielen osoitus läskiperseille, JOs olisivat vaan 20kiloo laihduttaneet niin ei olisi tarvinnut keksii höpöhöpöä,
- Anonyymi
onhan kuitenkin ihan ok osottaa mieltään rokotuksia - ja rokote-passeja vastaan jos niin ajattelee.
- Anonyymi
Eiks ne olekaan äärivasemmistolaisia. suoraan Venäjältä? Menään vauhdilla oikealta vasemmalle touhottamaan. Siinä välissä demarit pistää maan asiat EU pöydälle.
Ilmastonmuutoskin on menossa, tälläista talvea ei ole ikinä ollut Suomessa!- Anonyymi
iLLuminaatin ja muiden valtapiirien HAARP-sääkone ne säät ja ilmat säätää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
iLLuminaatin ja muiden valtapiirien HAARP-sääkone ne säät ja ilmat säätää.
oli miten oli- m utta suomessa on ihan liikaa natsiporvareita- ja se on vaara.
- Anonyymi
Höpöhöpö. Punikki vaan kiusaa itseään.
- Anonyymi
kuten huomaatte myös suomi24kin on persunatsien hallinnoima rupla-viesti keskustelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuten huomaatte myös suomi24kin on persunatsien hallinnoima rupla-viesti keskustelu.
Punakone kipinöi :)
- Anonyymi
Sisäministeri vielä kannattaa kansalaistottelemattomuutta... ettei lakeja tarvitsisi noudattaa... mikä häpeä...!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511