Totuus: Cowboy rekka-mielenosoitus on äärioikeistolaista liikehdintää Suomessa

Anonyymi

20

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vapaamuurarien ohjailema maa- jossa ne ohjailee jo ajatuksiakin-

      ja pakotaa 5G-aivopesuun jne?

    • Anonyymi

      Äärioikeisto on marginaalinen ilmiö. Muutama hassu juntti heiluttelee jotain hakaristilippua. Onhan vasureissakin näitä vasara ja sirppi lipun heiluttelijoita. Joka porukkaan mahtuu muutama idiootti, pätee joka paikassa.

      • Anonyymi

        Äärioikeisto uhkailee poliitikkoja ja vapaata mediaa. Minusta asia pitää ottaa vakavasti, ennen kuin tapahtuu mitään vakavaa.


      • Anonyymi

        jokaista avoimesti natsi-propagandaa julkituovaa uusnatsia kohden on suomessa 1000 ääri-oikeistolaista salassa toimivaa kaappi-natsia omakotitaloissaan ja pikkufirmoissaan jotka hallitsee ja sumplii asiat pikkupiireissään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jokaista avoimesti natsi-propagandaa julkituovaa uusnatsia kohden on suomessa 1000 ääri-oikeistolaista salassa toimivaa kaappi-natsia omakotitaloissaan ja pikkufirmoissaan jotka hallitsee ja sumplii asiat pikkupiireissään?

        Niin onkin. Luuletko, että oikeistolaisuus on kiellettyä vai oletko sitä mieltä, että se pitäisi kieltää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jokaista avoimesti natsi-propagandaa julkituovaa uusnatsia kohden on suomessa 1000 ääri-oikeistolaista salassa toimivaa kaappi-natsia omakotitaloissaan ja pikkufirmoissaan jotka hallitsee ja sumplii asiat pikkupiireissään?

        Natseja vastaavia olivat isis elukat. Ymmärrätköhän sä ollenkaan mistä kirjoitat. Taitaa olla vaan punikkiasenteessasi nielemistä itselläsi.


      • Anonyymi

        Näin on. Punikeissa niitä on. Kateellisia, loisivia ja sairaita ihmisiä.
        Mutta kuten sanoit, niin näitä on jokunen hassu joten tämä woketus on näiden punikkien juttu. Keksivät valeita ja kauhistelevat niitä.
        Tämä on woke kulttuuria jota harrastaa media ja vihervassarit. Aina pyrkivät selittämään mustan valoikseksi.
        Rehellisiä ihmisiä he vihaavat. Ovat vihan sokaisemia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onkin. Luuletko, että oikeistolaisuus on kiellettyä vai oletko sitä mieltä, että se pitäisi kieltää?

        kyllä fasismi pitäs kieltää.



        se on muuten

        FREEDOM CONVOY FINLAND


      • Anonyymi

        säälittävää räpeltämistä se on katsella tämä suom-tsuhnien touhu, kun ihanteina on tollaset lahtari-marskit vieläkin vuonna 2022-...

        ei ihme että tää maa on putsattu rikkauksista maailmalle ja kansa ei edes ymmärrä mitään...

        hyvin surullista... ja siis osa tätä koko mileenosoitustahan on vaan vastustaa vasemmistolaisena joidenkin pitämää halitusta, vaikka hallitus on toiminut paremmin kuin viimeiset 20 vuotta suomessa olleet.

        jos jotain myönteistä pitäs yrittää nähdä, se on että osottaa mieltään - ja kansalaistottelemattomuus- sitäkin tarvitaan vapaassa maassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onkin. Luuletko, että oikeistolaisuus on kiellettyä vai oletko sitä mieltä, että se pitäisi kieltää?

        ei toi oo oikesitolaisuutta vaan fasismia- ja fasismi pitäs kieltää.

        suomi-porvari on fasisti?

        porvari- ja oikeistolainen on ihan eri asia kuin nämä suomalaiset oikeisto-äärimmäisyystyypit, joita suomi24kin vilisee-

        ihan rikollisilta natseilta vaikuttaa- ja samaa näkee myös suomessa jokapuolella?

        jotain tarttis tehdä että saatais vapaus ja tasa-arvo suomeen.


    • Hehheh 😂😂😂😂😅
      Toihan on ihan vitsi toi sinivalkoinen Suomi.

    • Anonyymi

      Ei ole vaan iltalehden&muut almamedia läskit eivät kerjenneet oikeisiin #WorldWideFreedomRally niin piti järjestää 3päivää myöhemmin keinotekoinen mielen osoitus läskiperseille, JOs olisivat vaan 20kiloo laihduttaneet niin ei olisi tarvinnut keksii höpöhöpöä,

      • Anonyymi

        onhan kuitenkin ihan ok osottaa mieltään rokotuksia - ja rokote-passeja vastaan jos niin ajattelee.


    • Anonyymi

      Eiks ne olekaan äärivasemmistolaisia. suoraan Venäjältä? Menään vauhdilla oikealta vasemmalle touhottamaan. Siinä välissä demarit pistää maan asiat EU pöydälle.
      Ilmastonmuutoskin on menossa, tälläista talvea ei ole ikinä ollut Suomessa!

      • Anonyymi

        iLLuminaatin ja muiden valtapiirien HAARP-sääkone ne säät ja ilmat säätää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        iLLuminaatin ja muiden valtapiirien HAARP-sääkone ne säät ja ilmat säätää.

        oli miten oli- m utta suomessa on ihan liikaa natsiporvareita- ja se on vaara.


    • Anonyymi

      Höpöhöpö. Punikki vaan kiusaa itseään.

      • Anonyymi

        kuten huomaatte myös suomi24kin on persunatsien hallinnoima rupla-viesti keskustelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuten huomaatte myös suomi24kin on persunatsien hallinnoima rupla-viesti keskustelu.

        Punakone kipinöi :)


    • Anonyymi

      Sisäministeri vielä kannattaa kansalaistottelemattomuutta... ettei lakeja tarvitsisi noudattaa... mikä häpeä...!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe