Vieläkin ihmettelen

Miten helvet*tissä tollaset säälittävät ihailun tarpeessa olevat olennot , saavat luotua täys sekasorron, ja sit niihin viel uskotaan ??🤔🤔🤔🤔

13

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mut minä minä minä mulle mulle mulle heti kaikki !!! 😵😵😵😵ÄLLÖÖÖÖ !!!! Hitto ku ei löydy fuck sormee mu asetuksista ☺

• Kenet seuraavaks nussisit ? Äitis oot jo tyhjentänyt.... kuka seuraava?? Puolisosi ?? Mies ☺. Vaikka oletkin täydellinen lesbo 😂. Niiiiiiiin ja ikäsi oli ???? Huiiiiihhh , satuitko huomaamaan kun kauhistelit, et ootpas vanha, kun täytin 48, itse olit 45☺, et ilmeisesti tajunnut olevasi eri henkilö kuin tämä , mitähän hän oli silloin hm...36 . Mut kaik tavallaan 😵😵😵😵😵☺

• Sarai kirjoitti:

Kenet seuraavaks nussisit ? Äitis oot jo tyhjentänyt.... kuka seuraava?? Puolisosi ?? Mies ☺. Vaikka oletkin täydellinen lesbo 😂. Niiiiiiiin ja ikäsi oli ???? Huiiiiihhh , satuitko huomaamaan kun kauhistelit, et ootpas vanha, kun täytin 48, itse olit 45☺, et ilmeisesti tajunnut olevasi eri henkilö kuin tämä , mitähän hän oli silloin hm...36 . Mut kaik tavallaan 😵😵😵😵😵☺

Ai niin oon sut hakannut ????!!😂😂😂😂ja vielä uhannut hakata ja piestä jonkun toisen ???! Syystä että ???!!😂😂😂😂 hoidon tarvetta ,sulla ???!☺

• Sarai kirjoitti:

Ai niin oon sut hakannut ????!!😂😂😂😂ja vielä uhannut hakata ja piestä jonkun toisen ???! Syystä että ???!!😂😂😂😂 hoidon tarvetta ,sulla ???!☺

Voisin tatuoida sun ällöttävän tekohymysi perseeseeni ☺

• Sarai kirjoitti:

Voisin tatuoida sun ällöttävän tekohymysi perseeseeni ☺

Maistuuko kuitenkin kyr*pä paremmin täydelliselle lesbolle ???!!😙

• Sarai kirjoitti:

Maistuuko kuitenkin kyr*pä paremmin täydelliselle lesbolle ???!!😙

Saikohan hän upean tyydytyksen sinusta ??!! ☺. Ei jaksanut ees herätä, minäkin oisin mieluummin nukkunut tollase 🤑🤑🤑🤑 edessä, mut kaik tavallaan ☺😙

• Anonyymi

Anteeks et nauran näitä sun juttuja. 😅🙄

• Juu anteeks saat, mut miks naurat ? Kuvitteletko et keksin tän kaiken ? Ihan mun todellista elämääni.

• Ahaa kommentini poi stettiin saman tien ☺

• Anonyymi
        Sarai kirjoitti:

Juu anteeks saat, mut miks naurat ? Kuvitteletko et keksin tän kaiken ? Ihan mun todellista elämääni.

Ei kun uskon kaiken. En tosiaan kuvittele et joku jaksais vaan huvikseen kirjoitella tänne tuollaista

• Naurattaako sua ihan oikeesti ? Minua itkettää, itkisin jos pystyisin !!! Voin kertoa, et sit on ihmisellä rankkaa elämässä, kun ei pysty enää itkee !! Mut näillä mennään !!!

• Anonyymi
        Sarai kirjoitti:

Naurattaako sua ihan oikeesti ? Minua itkettää, itkisin jos pystyisin !!! Voin kertoa, et sit on ihmisellä rankkaa elämässä, kun ei pysty enää itkee !! Mut näillä mennään !!!

sun kirjoitustapa on värikäs ja hauska. . Ei se naurata jos toisella on paha olla.

• Anonyymi kirjoitti:

sun kirjoitustapa on värikäs ja hauska. . Ei se naurata jos toisella on paha olla.

Niin aika lailla nauru kaukana 😢 . Mut ilman omaa huumorin tajuani en ois enää täällä, mut viel elän 😁 ja edelleen OMAA elämääni ☺. Mut nyt siirryn tästä sairaitten kateellisten immeisten kaupungista toiseen kaupunkiin , helpottaa , huoh ☺

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      152
      2601
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1870
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1657
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1331
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1008
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      998
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      989
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      914
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe