Vieläkin ihmettelen

Miten helvet*tissä tollaset säälittävät ihailun tarpeessa olevat olennot , saavat luotua täys sekasorron, ja sit niihin viel uskotaan ??🤔🤔🤔🤔

13

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mut minä minä minä mulle mulle mulle heti kaikki !!! 😵😵😵😵ÄLLÖÖÖÖ !!!! Hitto ku ei löydy fuck sormee mu asetuksista ☺

      • Kenet seuraavaks nussisit ? Äitis oot jo tyhjentänyt.... kuka seuraava?? Puolisosi ?? Mies ☺. Vaikka oletkin täydellinen lesbo 😂. Niiiiiiiin ja ikäsi oli ???? Huiiiiihhh , satuitko huomaamaan kun kauhistelit, et ootpas vanha, kun täytin 48, itse olit 45☺, et ilmeisesti tajunnut olevasi eri henkilö kuin tämä , mitähän hän oli silloin hm...36 . Mut kaik tavallaan 😵😵😵😵😵☺


      • Sarai kirjoitti:

        Kenet seuraavaks nussisit ? Äitis oot jo tyhjentänyt.... kuka seuraava?? Puolisosi ?? Mies ☺. Vaikka oletkin täydellinen lesbo 😂. Niiiiiiiin ja ikäsi oli ???? Huiiiiihhh , satuitko huomaamaan kun kauhistelit, et ootpas vanha, kun täytin 48, itse olit 45☺, et ilmeisesti tajunnut olevasi eri henkilö kuin tämä , mitähän hän oli silloin hm...36 . Mut kaik tavallaan 😵😵😵😵😵☺

        Ai niin oon sut hakannut ????!!😂😂😂😂ja vielä uhannut hakata ja piestä jonkun toisen ???! Syystä että ???!!😂😂😂😂 hoidon tarvetta ,sulla ???!☺


      • Sarai kirjoitti:

        Ai niin oon sut hakannut ????!!😂😂😂😂ja vielä uhannut hakata ja piestä jonkun toisen ???! Syystä että ???!!😂😂😂😂 hoidon tarvetta ,sulla ???!☺

        Voisin tatuoida sun ällöttävän tekohymysi perseeseeni ☺


      • Sarai kirjoitti:

        Voisin tatuoida sun ällöttävän tekohymysi perseeseeni ☺

        Maistuuko kuitenkin kyr*pä paremmin täydelliselle lesbolle ???!!😙


      • Sarai kirjoitti:

        Maistuuko kuitenkin kyr*pä paremmin täydelliselle lesbolle ???!!😙

        Saikohan hän upean tyydytyksen sinusta ??!! ☺. Ei jaksanut ees herätä, minäkin oisin mieluummin nukkunut tollase 🤑🤑🤑🤑 edessä, mut kaik tavallaan ☺😙


    • Anonyymi

      Anteeks et nauran näitä sun juttuja. 😅🙄

      • Juu anteeks saat, mut miks naurat ? Kuvitteletko et keksin tän kaiken ? Ihan mun todellista elämääni.


      • Ahaa kommentini poi stettiin saman tien ☺


      • Anonyymi
        Sarai kirjoitti:

        Juu anteeks saat, mut miks naurat ? Kuvitteletko et keksin tän kaiken ? Ihan mun todellista elämääni.

        Ei kun uskon kaiken. En tosiaan kuvittele et joku jaksais vaan huvikseen kirjoitella tänne tuollaista


      • Naurattaako sua ihan oikeesti ? Minua itkettää, itkisin jos pystyisin !!! Voin kertoa, et sit on ihmisellä rankkaa elämässä, kun ei pysty enää itkee !! Mut näillä mennään !!!


      • Anonyymi
        Sarai kirjoitti:

        Naurattaako sua ihan oikeesti ? Minua itkettää, itkisin jos pystyisin !!! Voin kertoa, et sit on ihmisellä rankkaa elämässä, kun ei pysty enää itkee !! Mut näillä mennään !!!

        sun kirjoitustapa on värikäs ja hauska. . Ei se naurata jos toisella on paha olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sun kirjoitustapa on värikäs ja hauska. . Ei se naurata jos toisella on paha olla.

        Niin aika lailla nauru kaukana 😢 . Mut ilman omaa huumorin tajuani en ois enää täällä, mut viel elän 😁 ja edelleen OMAA elämääni ☺. Mut nyt siirryn tästä sairaitten kateellisten immeisten kaupungista toiseen kaupunkiin , helpottaa , huoh ☺


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe