Miten helvet*tissä tollaset säälittävät ihailun tarpeessa olevat olennot , saavat luotua täys sekasorron, ja sit niihin viel uskotaan ??🤔🤔🤔🤔
Vastaukset 13
Mut minä minä minä mulle mulle mulle heti kaikki !!! 😵😵😵😵ÄLLÖÖÖÖ !!!! Hitto ku ei löydy fuck sormee mu asetuksista ☺
Kenet seuraavaks nussisit ? Äitis oot jo tyhjentänyt.... kuka seuraava?? Puolisosi ?? Mies ☺. Vaikka oletkin täydellinen lesbo 😂. Niiiiiiiin ja ikäsi oli ???? Huiiiiihhh , satuitko huomaamaan kun kauhistelit, et ootpas vanha, kun täytin 48, itse olit 45☺, et ilmeisesti tajunnut olevasi eri henkilö kuin tämä , mitähän hän oli silloin hm...36 . Mut kaik tavallaan 😵😵😵😵😵☺
Sarai kirjoitti:
Kenet seuraavaks nussisit ? Äitis oot jo tyhjentänyt.... kuka seuraava?? Puolisosi ?? Mies ☺. Vaikka oletkin täydellinen lesbo 😂. Niiiiiiiin ja ikäsi oli ???? Huiiiiihhh , satuitko huomaamaan kun kauhistelit, et ootpas vanha, kun täytin 48, itse olit 45☺, et ilmeisesti tajunnut olevasi eri henkilö kuin tämä , mitähän hän oli silloin hm...36 . Mut kaik tavallaan 😵😵😵😵😵☺
Ai niin oon sut hakannut ????!!😂😂😂😂ja vielä uhannut hakata ja piestä jonkun toisen ???! Syystä että ???!!😂😂😂😂 hoidon tarvetta ,sulla ???!☺
Sarai kirjoitti:
Ai niin oon sut hakannut ????!!😂😂😂😂ja vielä uhannut hakata ja piestä jonkun toisen ???! Syystä että ???!!😂😂😂😂 hoidon tarvetta ,sulla ???!☺
Voisin tatuoida sun ällöttävän tekohymysi perseeseeni ☺
Sarai kirjoitti:
Voisin tatuoida sun ällöttävän tekohymysi perseeseeni ☺
Maistuuko kuitenkin kyr*pä paremmin täydelliselle lesbolle ???!!😙
Sarai kirjoitti:
Maistuuko kuitenkin kyr*pä paremmin täydelliselle lesbolle ???!!😙
Saikohan hän upean tyydytyksen sinusta ??!! ☺. Ei jaksanut ees herätä, minäkin oisin mieluummin nukkunut tollase 🤑🤑🤑🤑 edessä, mut kaik tavallaan ☺😙
- Anonyymi
Anteeks et nauran näitä sun juttuja. 😅🙄
Juu anteeks saat, mut miks naurat ? Kuvitteletko et keksin tän kaiken ? Ihan mun todellista elämääni.
- Anonyymi
Sarai kirjoitti:
Juu anteeks saat, mut miks naurat ? Kuvitteletko et keksin tän kaiken ? Ihan mun todellista elämääni.
Ei kun uskon kaiken. En tosiaan kuvittele et joku jaksais vaan huvikseen kirjoitella tänne tuollaista
Naurattaako sua ihan oikeesti ? Minua itkettää, itkisin jos pystyisin !!! Voin kertoa, et sit on ihmisellä rankkaa elämässä, kun ei pysty enää itkee !! Mut näillä mennään !!!
- Anonyymi
Sarai kirjoitti:
Naurattaako sua ihan oikeesti ? Minua itkettää, itkisin jos pystyisin !!! Voin kertoa, et sit on ihmisellä rankkaa elämässä, kun ei pysty enää itkee !! Mut näillä mennään !!!
sun kirjoitustapa on värikäs ja hauska. . Ei se naurata jos toisella on paha olla.
Anonyymi kirjoitti:
sun kirjoitustapa on värikäs ja hauska. . Ei se naurata jos toisella on paha olla.
Niin aika lailla nauru kaukana 😢 . Mut ilman omaa huumorin tajuani en ois enää täällä, mut viel elän 😁 ja edelleen OMAA elämääni ☺. Mut nyt siirryn tästä sairaitten kateellisten immeisten kaupungista toiseen kaupunkiin , helpottaa , huoh ☺
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013648Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721133- 501132
- 73919
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit95886Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi51737- 94717
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k32710- 53708
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.121686