Miten helvet*tissä tollaset säälittävät ihailun tarpeessa olevat olennot , saavat luotua täys sekasorron, ja sit niihin viel uskotaan ??🤔🤔🤔🤔
Vieläkin ihmettelen
13
129
Vastaukset
Mut minä minä minä mulle mulle mulle heti kaikki !!! 😵😵😵😵ÄLLÖÖÖÖ !!!! Hitto ku ei löydy fuck sormee mu asetuksista ☺
Kenet seuraavaks nussisit ? Äitis oot jo tyhjentänyt.... kuka seuraava?? Puolisosi ?? Mies ☺. Vaikka oletkin täydellinen lesbo 😂. Niiiiiiiin ja ikäsi oli ???? Huiiiiihhh , satuitko huomaamaan kun kauhistelit, et ootpas vanha, kun täytin 48, itse olit 45☺, et ilmeisesti tajunnut olevasi eri henkilö kuin tämä , mitähän hän oli silloin hm...36 . Mut kaik tavallaan 😵😵😵😵😵☺
Sarai kirjoitti:
Kenet seuraavaks nussisit ? Äitis oot jo tyhjentänyt.... kuka seuraava?? Puolisosi ?? Mies ☺. Vaikka oletkin täydellinen lesbo 😂. Niiiiiiiin ja ikäsi oli ???? Huiiiiihhh , satuitko huomaamaan kun kauhistelit, et ootpas vanha, kun täytin 48, itse olit 45☺, et ilmeisesti tajunnut olevasi eri henkilö kuin tämä , mitähän hän oli silloin hm...36 . Mut kaik tavallaan 😵😵😵😵😵☺
Ai niin oon sut hakannut ????!!😂😂😂😂ja vielä uhannut hakata ja piestä jonkun toisen ???! Syystä että ???!!😂😂😂😂 hoidon tarvetta ,sulla ???!☺
Sarai kirjoitti:
Ai niin oon sut hakannut ????!!😂😂😂😂ja vielä uhannut hakata ja piestä jonkun toisen ???! Syystä että ???!!😂😂😂😂 hoidon tarvetta ,sulla ???!☺
Voisin tatuoida sun ällöttävän tekohymysi perseeseeni ☺
Sarai kirjoitti:
Voisin tatuoida sun ällöttävän tekohymysi perseeseeni ☺
Maistuuko kuitenkin kyr*pä paremmin täydelliselle lesbolle ???!!😙
Sarai kirjoitti:
Maistuuko kuitenkin kyr*pä paremmin täydelliselle lesbolle ???!!😙
Saikohan hän upean tyydytyksen sinusta ??!! ☺. Ei jaksanut ees herätä, minäkin oisin mieluummin nukkunut tollase 🤑🤑🤑🤑 edessä, mut kaik tavallaan ☺😙
- Anonyymi
Anteeks et nauran näitä sun juttuja. 😅🙄
Juu anteeks saat, mut miks naurat ? Kuvitteletko et keksin tän kaiken ? Ihan mun todellista elämääni.
- Anonyymi
Sarai kirjoitti:
Juu anteeks saat, mut miks naurat ? Kuvitteletko et keksin tän kaiken ? Ihan mun todellista elämääni.
Ei kun uskon kaiken. En tosiaan kuvittele et joku jaksais vaan huvikseen kirjoitella tänne tuollaista
Naurattaako sua ihan oikeesti ? Minua itkettää, itkisin jos pystyisin !!! Voin kertoa, et sit on ihmisellä rankkaa elämässä, kun ei pysty enää itkee !! Mut näillä mennään !!!
- Anonyymi
Sarai kirjoitti:
Naurattaako sua ihan oikeesti ? Minua itkettää, itkisin jos pystyisin !!! Voin kertoa, et sit on ihmisellä rankkaa elämässä, kun ei pysty enää itkee !! Mut näillä mennään !!!
sun kirjoitustapa on värikäs ja hauska. . Ei se naurata jos toisella on paha olla.
Anonyymi kirjoitti:
sun kirjoitustapa on värikäs ja hauska. . Ei se naurata jos toisella on paha olla.
Niin aika lailla nauru kaukana 😢 . Mut ilman omaa huumorin tajuani en ois enää täällä, mut viel elän 😁 ja edelleen OMAA elämääni ☺. Mut nyt siirryn tästä sairaitten kateellisten immeisten kaupungista toiseen kaupunkiin , helpottaa , huoh ☺
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522601
- 1971870
- 701657
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91331- 721008
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190914- 67901