https://www.volvocars.com/fi/v/cars/c40-electric
Tästä linkistä. Olipas helppoa. Pakko oli päivittää auto. Päivitä sinäkin. Se käy helposti tuosta linkistä ja auto saapuu nopeasti suomeen. Välillä mietin miksei ihmiset osta näitä enempi kun ostaminen on näin helppoa.
Tilasin C40 volvon netistä äsken. Oli todella helppo päivittää auto
8
80
Vastaukset
- Anonyymi
Onko autokauppias hiffannut tämän saitin markkinointi kanavaksi?
- Anonyymi
Haaveile poju haaveile. Ehkä sullakin on joskus varaa uuteen volvoon. Ehkä.
- Anonyymi
On se tietysti nuoremmalle nettiriippuvaiselle vaikeaa mennä kasvotusten tekemään kauppaa. Kasvotusten asioista voi neuvotella helposti ja saa varmasti paremman tarjouksenkin ja eri liikkeissä tarjouksissa voi olla monien tuhansien eroja.
No provohan tuo aloitus oli, mutta kyllä noita nettireppanoita varmasti löytyy ja tulevaisuudessa entistä enemmän.- Anonyymi
Volvo C40 myydään netissä ensimäisenä volvona. Siihen autokaupat menevät muutenkin pikkuhiljaa.
- Anonyymi
Et siis tilannut mitään mistään. Paljastit itsesi kun mainitsit että saat auton nopeasti.
- Anonyymi
Tuovat sen kotiovelle kun tilaa netistä. Toimitus noin viikossa postilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin pilaat provosi. Toimitusaika uudelle on 8-12kk.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, vai Postilla. Melkoinen koomikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882