Miten lestadiolaiset on kusettaneet juuri sinua?

Anonyymi

Tähän ketjuun voimme kerätä kielteisiä vl-kokemuksia,

25

1401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eräs uskovainen veli tartui pissivehkeeseeni. Oli vieläpä ukkomies.

      • Anonyymi

        Veikö mennessään?


      • Anonyymi

        Tuntuiko hyvältä? Vanhat sedät tykkäävät runkata nuorempia miehiä, kokemusta on.


    • Anonyymi

      Sanotaan, ettei muka muista jotain asiaa. Vaikka pitäisi sanoa, ettei haluaisi muistella jotain, koska on saatu kaikki synnit anteeksi.

      Vl:t opettavat, ettei anteeksi annettuja asioita saa eikä niitä haluakaan enää muistella. Jos muistelee, se voi olla merkki siitä, ettei ole saanutkaan Jumalalta asti anteeksi. Tai muistamisella saa Jumalan vihan päälle.

    • Anonyymi

      No silloin kun olen yrittänyt asiallisesti naamatusten keskustella hoitokokouksista, vastaus no ollut heti " jaa jaa, sinä olet vikoilevalla mielellä". Ja keskustelusta ei tullut mitään.

      • Anonyymi

        Silti ne itse syyttää syyttömiä. Hellarit myös. Jehovat. Ei kukaan jaksa opiskella tehdä työtä kun toiset vaan syyttää syyttää syyttää .....


    • Anonyymi

      Suvut missä lestatiolaisuus kulkee vielä rasitteena voisivat kertoa paljon lestatiolaisesta ahneudesta ja härskistä häpeilemättömyydestä.

      • Anonyymi

        Olen pannut saman merkille, vanhat vl-suvut ovat härskeimpiä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        ja hyväntahtoisia vanhuksia pelottelemalla.


    • Anonyymi

      Ihan normaalista potalla pienenä. Ei siinä mitään kummallista. Kun pissa lirahti, niin äiti kehu, että onpa sievä pissa.

    • Anonyymi

      Käytti hyväkseen tukalaa tilannetta, sai halvalla talon, puoleen hintaan.

    • Anonyymi

      Oululaiset kattofirmat tekee paskaa laatua. Ei maalit edes pysy 2 vuotta katossa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kusettivat laittamalla katttotyömaalleni ammattitaidottomat pojat.

    • Anonyymi

      Vuokranantajani on vanhoillislestadiolainen, ainakin entinen sellainen. Esittää aivan uskomattomia vaatimuksia sen suhteen, miten minun on häntä palveltava, vaikka minä tässä olen se maksava asiakas.

    • Anonyymi

      Hellarivaparit samaa jahvejehovaa muuta tee kun syyttää muita .

    • Anonyymi

      Käyttäytyy syyllistävästi muita kohtaan .

    • Anonyymi

      Muuttivat naapuriin ja aloittivat taloremontin. Kaikki paikat heti auki. Ihme nyppimistä, mitään ei saada valmiiksi!?
      Romua ja roinaa koko tienoo täynnä. Valtasivat jopa tonttiinsa kuulumattoman puiston romuillaan. Kaupunki ei tee mitään valituksista huolimatta!
      Talossaan saavat rakennuslupia, joita muut ei saa. Verkosto ulottuu rakennusvalvontaankin.
      Kiusaavat teoillaan ja sanoillaan naapureita.
      Touhu tekopyhää. TV:tä ei ole, mutta netistähän voi salaa katsella vaikka mitä!!!???
      On se kumma, että uskovat voivansa tehdä jatkuvaa pahaa ja syntiä ja luulevat saavansa joka viikko anteeksi ja että taivaspaikka on heidänlaisilleen vain avoin.
      Lääkitys ei ole tällä sakilla kohdallaan.

      • Anonyymi

        Muista sinä kuitenkin ottaa lääkkeesi.


    • Anonyymi

      Eräskin VL-mies tarttui pissivehkeeseeni, vaikka minulla ei edes ollut tarvetta virtsaamiselle.
      Luen tämän kusetukseksi.

    • Anonyymi

      tekemällä petoksen

    • Anonyymi

      AIKA vähän oli jaksettu kirjoitella, helmikuusta aloitettu !!
      Joku "postaus" poistettu, lienee ollut liian "makea" kokemus !?
      Pissalla on pitänyt ihan itse käydä, vaikka aivan ensi kertoja en muista, kun on n. 70 v. aikaa, ehkä melko varhain laittoivat potalle, kun olin perheen nuorimmasta päästä, niin sisarusten neuvoin kait matkien opin senkin taidon !?
      Nämä aloitukset ovat niin hauskoja, mutta joskus ihan myötähäpeää tuntien näitä lukee, että ihmiset kehtaavat !! Voi, voi, jospa tulisi joskus muutos näihin viesteihin !?
      Olevinaan ollaan niin suvaitsevaisia, mutta sitten "repeää" jutun aiheet, eikö arvostelijat huomaa mitä tekevät !???

    • Anonyymi

      Lestat on pahoja kusettajia. Jos osoitat yhdenkin rehellisen lestan niin hyvä olisi

    • Anonyymi

      On kusetettu niin pahasti että en kehtaa tässä edes sanoa ko asiaa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe