Mikihän op ei siirrä rahaa

Anonyymi

Vein op:hen laskut, joilla oli tarkoitus siirtää perintö rahat jokaiselle osakkaalle. Vein pankkiin kuoressa, koska posti on hidas. 20.1 2022 vein ja eräpäivä oli 27.1.2022, eli aikaa oli se vaadittu 5pv, ja kun viikonlopun vähensin. Pankin virkailijalle tämä sopi. Rahat eivät ole siirtyneet vieläkään, olen eri pankin asiakas, ja olen yrittänyt ottaa yhteyttä pankkiin, mutta sieltä ei vastata. En tiedä onko rahat siirretty jonnekin, vai onkohan net vielä kuolinpesän tilillä. Ilmeisesti op ei toimi muuten kuin digitaalisesti, meillä ei ole kuolinpesällä pankkitunnuksia. Käyköhän tässä sillai
nyt, että rahaa ei saa ulos pankista, omaltakaan tililtä, vaikka olisi asiakas, kun äitilleni kävi.

2

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osuuspankki on todella vaikea pankki. Itsellä juuri perintöjuttuja menossa ja pankki aloitti melkoisen kyykytyksen. Vaikka kaikki paperit ovat selvät, niin aina löytyy uusi kommervenkki, jota täytyy selvittää ja etsiä uusia papereita. Rahat tuntuu olevan " kiven takana" ja olen alkanut epäillä, että pankki mielii sulauttaa ne omaan taseeseensa. Ja luottaa, että kun tarpeeksi kauan viivyttää niin asiakas luovuttaa. Konttoritkin ovat niin kaukana, että koko päivä menee reissuunsa. Ja näitä ei voi hoitaa netissä.

    • Anonyymi

      Osuuspankki on todella vaikea pankki asioida tälläisen asian kanssa..ihan raivostuttava. Luulen, että sinun täytyy varata aika ja mennä paikan päälle asia hoitamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      245
      5613
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      126
      4515
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2142
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1472
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      180
      1091
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      847
    10. 46
      813
    Aihe