Vein op:hen laskut, joilla oli tarkoitus siirtää perintö rahat jokaiselle osakkaalle. Vein pankkiin kuoressa, koska posti on hidas. 20.1 2022 vein ja eräpäivä oli 27.1.2022, eli aikaa oli se vaadittu 5pv, ja kun viikonlopun vähensin. Pankin virkailijalle tämä sopi. Rahat eivät ole siirtyneet vieläkään, olen eri pankin asiakas, ja olen yrittänyt ottaa yhteyttä pankkiin, mutta sieltä ei vastata. En tiedä onko rahat siirretty jonnekin, vai onkohan net vielä kuolinpesän tilillä. Ilmeisesti op ei toimi muuten kuin digitaalisesti, meillä ei ole kuolinpesällä pankkitunnuksia. Käyköhän tässä sillai
nyt, että rahaa ei saa ulos pankista, omaltakaan tililtä, vaikka olisi asiakas, kun äitilleni kävi.
Mikihän op ei siirrä rahaa
2
529
Vastaukset 2
- Anonyymi
Osuuspankki on todella vaikea pankki. Itsellä juuri perintöjuttuja menossa ja pankki aloitti melkoisen kyykytyksen. Vaikka kaikki paperit ovat selvät, niin aina löytyy uusi kommervenkki, jota täytyy selvittää ja etsiä uusia papereita. Rahat tuntuu olevan " kiven takana" ja olen alkanut epäillä, että pankki mielii sulauttaa ne omaan taseeseensa. Ja luottaa, että kun tarpeeksi kauan viivyttää niin asiakas luovuttaa. Konttoritkin ovat niin kaukana, että koko päivä menee reissuunsa. Ja näitä ei voi hoitaa netissä.
- Anonyymi
Osuuspankki on todella vaikea pankki asioida tälläisen asian kanssa..ihan raivostuttava. Luulen, että sinun täytyy varata aika ja mennä paikan päälle asia hoitamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251758Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️651325- 1191128
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105974Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet372947Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21827Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k228775- 120765
- 61695
- 103676
- 13644
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html307625Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.114596- 41561
- 53555
- 65511
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv88508Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan85508Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73501- 40500