Vein op:hen laskut, joilla oli tarkoitus siirtää perintö rahat jokaiselle osakkaalle. Vein pankkiin kuoressa, koska posti on hidas. 20.1 2022 vein ja eräpäivä oli 27.1.2022, eli aikaa oli se vaadittu 5pv, ja kun viikonlopun vähensin. Pankin virkailijalle tämä sopi. Rahat eivät ole siirtyneet vieläkään, olen eri pankin asiakas, ja olen yrittänyt ottaa yhteyttä pankkiin, mutta sieltä ei vastata. En tiedä onko rahat siirretty jonnekin, vai onkohan net vielä kuolinpesän tilillä. Ilmeisesti op ei toimi muuten kuin digitaalisesti, meillä ei ole kuolinpesällä pankkitunnuksia. Käyköhän tässä sillai
nyt, että rahaa ei saa ulos pankista, omaltakaan tililtä, vaikka olisi asiakas, kun äitilleni kävi.
Mikihän op ei siirrä rahaa
2
325
Vastaukset
- Anonyymi
Osuuspankki on todella vaikea pankki. Itsellä juuri perintöjuttuja menossa ja pankki aloitti melkoisen kyykytyksen. Vaikka kaikki paperit ovat selvät, niin aina löytyy uusi kommervenkki, jota täytyy selvittää ja etsiä uusia papereita. Rahat tuntuu olevan " kiven takana" ja olen alkanut epäillä, että pankki mielii sulauttaa ne omaan taseeseensa. Ja luottaa, että kun tarpeeksi kauan viivyttää niin asiakas luovuttaa. Konttoritkin ovat niin kaukana, että koko päivä menee reissuunsa. Ja näitä ei voi hoitaa netissä.
- Anonyymi
Osuuspankki on todella vaikea pankki asioida tälläisen asian kanssa..ihan raivostuttava. Luulen, että sinun täytyy varata aika ja mennä paikan päälle asia hoitamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818