Vein op:hen laskut, joilla oli tarkoitus siirtää perintö rahat jokaiselle osakkaalle. Vein pankkiin kuoressa, koska posti on hidas. 20.1 2022 vein ja eräpäivä oli 27.1.2022, eli aikaa oli se vaadittu 5pv, ja kun viikonlopun vähensin. Pankin virkailijalle tämä sopi. Rahat eivät ole siirtyneet vieläkään, olen eri pankin asiakas, ja olen yrittänyt ottaa yhteyttä pankkiin, mutta sieltä ei vastata. En tiedä onko rahat siirretty jonnekin, vai onkohan net vielä kuolinpesän tilillä. Ilmeisesti op ei toimi muuten kuin digitaalisesti, meillä ei ole kuolinpesällä pankkitunnuksia. Käyköhän tässä sillai
nyt, että rahaa ei saa ulos pankista, omaltakaan tililtä, vaikka olisi asiakas, kun äitilleni kävi.
Mikihän op ei siirrä rahaa
2
250
Vastaukset
- Anonyymi
Osuuspankki on todella vaikea pankki. Itsellä juuri perintöjuttuja menossa ja pankki aloitti melkoisen kyykytyksen. Vaikka kaikki paperit ovat selvät, niin aina löytyy uusi kommervenkki, jota täytyy selvittää ja etsiä uusia papereita. Rahat tuntuu olevan " kiven takana" ja olen alkanut epäillä, että pankki mielii sulauttaa ne omaan taseeseensa. Ja luottaa, että kun tarpeeksi kauan viivyttää niin asiakas luovuttaa. Konttoritkin ovat niin kaukana, että koko päivä menee reissuunsa. Ja näitä ei voi hoitaa netissä.
- Anonyymi
Osuuspankki on todella vaikea pankki asioida tälläisen asian kanssa..ihan raivostuttava. Luulen, että sinun täytyy varata aika ja mennä paikan päälle asia hoitamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1591394Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241159Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73879