Moro
Oon 16v poika ja oon nyt about kuukauden stressannut ja pelännyt mun imusolmukkeista aivan hulluna! Noin kuukaus sit huomasin ne patit tossa nivusessa sillon ne suureni semmoseks about mantelin kokoseks (niitä on siis 2) sitten tulin kipeeks noin viikon ajaksi ja sen jälkeen ne laski huomattavasti mutta ei kokonaan. Tammikuussa sairastin koronan en huomannut mitään vaikutusta sillä niihin imusolmukkeisiin. Aloin lueskella netistä kaikkea ja tietysti ensimmäisenä silmille pamahti syöpä. Noh luin sitten oireita sun muuta mutta en osaa yhdistää syöpään mitään muuta kun ne suurentuneet välillä vähän kipeät imusolmukkeet! Painoa on tullut tsekkailtua joka päivä varmaan 2 viikkoa ja muutenkin yrittänyt tulkita itteeni että onko mitään oireita mutta en huomaa mitään normaalista poikkeavaa. Tässä nyt aivan stressaantuneena kohonneista imusolmukkeista että voisko joku kertoa omaa tarinaa tai kokemuksia samankaltasesta tilanteesta oliko syöpä vai vaan hetken kohonneet imusolmukkeet.
Arvostaisin jos jakaisitte vähän kokemuksia.
Imusolmukkeet!!!
Anonyymi
2
150
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata vielä noin huolestua.
Tulehduksen seurauksena voi turvota ja myös koronarokotteen seurauksen tulla hetkeksi se vaiva.
Jos ei ala pienenemään muutamaan viikkoon, näytä terkkarille niin varmaankin saisit lääkärin arvion asiasta tai miks et vois jo aiemminkin käydä terkkarin luona kerran asia mieltäsi paljon vaivaa. Elä murehdi.
Hyvä kun huolehdit terveydestäsi.- Anonyymi
Kiitos paljon vastauksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797