Moro
Oon 16v poika ja oon nyt about kuukauden stressannut ja pelännyt mun imusolmukkeista aivan hulluna! Noin kuukaus sit huomasin ne patit tossa nivusessa sillon ne suureni semmoseks about mantelin kokoseks (niitä on siis 2) sitten tulin kipeeks noin viikon ajaksi ja sen jälkeen ne laski huomattavasti mutta ei kokonaan. Tammikuussa sairastin koronan en huomannut mitään vaikutusta sillä niihin imusolmukkeisiin. Aloin lueskella netistä kaikkea ja tietysti ensimmäisenä silmille pamahti syöpä. Noh luin sitten oireita sun muuta mutta en osaa yhdistää syöpään mitään muuta kun ne suurentuneet välillä vähän kipeät imusolmukkeet! Painoa on tullut tsekkailtua joka päivä varmaan 2 viikkoa ja muutenkin yrittänyt tulkita itteeni että onko mitään oireita mutta en huomaa mitään normaalista poikkeavaa. Tässä nyt aivan stressaantuneena kohonneista imusolmukkeista että voisko joku kertoa omaa tarinaa tai kokemuksia samankaltasesta tilanteesta oliko syöpä vai vaan hetken kohonneet imusolmukkeet.
Arvostaisin jos jakaisitte vähän kokemuksia.
Imusolmukkeet!!!
Anonyymi
2
206
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata vielä noin huolestua.
Tulehduksen seurauksena voi turvota ja myös koronarokotteen seurauksen tulla hetkeksi se vaiva.
Jos ei ala pienenemään muutamaan viikkoon, näytä terkkarille niin varmaankin saisit lääkärin arvion asiasta tai miks et vois jo aiemminkin käydä terkkarin luona kerran asia mieltäsi paljon vaivaa. Elä murehdi.
Hyvä kun huolehdit terveydestäsi.- Anonyymi
Kiitos paljon vastauksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721445
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411029Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38735- 14650
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21640- 37637
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17583Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577