Onko jollakulla kokemusta pehmenneen kullin imemisestä? Multa tulee suihinotossa yleensä aika nopeesti ja siksi olis kiva saada suuta joskus pidempäänkin mutta laukeamisen jälkeen ei kukaan enää jatka imuja. Pehmeä kullinnuppi on kuiteski paljon herkempi ja sitä vois vaan pitää suussa ja lipoa kielellä terskaa ympäri, kunnes pikkuhiljaa kulli alkais taas seisomaan.
Nonstop eli pehmeän kullin imeminen
20
2876
Vastaukset
- Anonyymi
On kokemusta. Kiva tuntea miten pehmennyt kulli alkaa taas kovettua ja kasvaa suussa. Ei siihen yleensä kauan mene.
- Anonyymi
Löysän kullin pitäminen suussa on ihanaa. Varmasti saisit tuollaista käsittelyä, jos vaan pyytäisit.
- Anonyymi
Olis kiva nukahtaa kulli toisen suussa ja herätä aamulla samaan!
- Anonyymi
Oli hieno tunne kun luokkakaverini kulli oli suussani illalla viimeiseksi ja aamulla ensimmäiseksi.
Hannu tyhjensi spermansa suuhuni ja olen saanut niellä luokkakaverini spermaa vuosien ajan.
raimo, olet sperman-tyhjennys-astia ja kyrpäni jatke.
Mökkiviikon jälkeen anoin usein, että saan mennä luokkakaverille yökylään, koska tulin riippuvaiseksi Hannun kikkelistä suussani ja olen edelleen. - Anonyymi
pehmeää juuri lauennutta kullia ihana liuttaa suussa spermassa ja se mahtuu koknaan suuhun ihana uusi syke kovettaa kalun oon tehnyt jotain oikein nyt kontalleen äkkiä
- Anonyymi
Joskus on saanut. Velton kullin imeskely tuntuu myös kivalta. Molemmille rento ja hyvä asento, eikä sitä tarvi hulluna imuttaa. Kiva kun tuntee, että se alkaa pikkuhiljaa kovenemaan ja on taas pelikunnossa.
On myös tosi Kiva kun laukeaa suuhun ja saa loppuun asti huolellisen imuroinnin ja puhdistuksen ja viimeisenkin tipan imaisun. Sinne ne mällit kuuluu laskea.... - Anonyymi
Haluan kullin suuhun
- Anonyymi
Moikka Haluaisin imeä
- Anonyymi
Pehmeän kullin imeskely on ihanaa
Jahve - Anonyymi
se just on ihanaa pitää kulli spermasessa suussa kieli liikkeelle ja imu kyllä tietää tekevänsä oikein jos kovenee uusiks
- Anonyymi
juuri lauenneen kullin imuttelu ja nuoleminen uudestaan kovaks ihanaa puuhaa kohta peppuun ja kestää kauan
- Anonyymi
Parasta ikkinä.
Vielä jos tuon kirjoittaja olisi nainen niin ❤️❤️ oma maku kun suuntautuu vain sinne, mutta asia on sama. Harvoin saanut tuollaista herkkua mutta kyllä ja eritoten se kullin kovaksi saaminen uudelleen imuttamalla. Ihanaa.
- Anonyymi
just eka laakin jälkeen on ihana imeskellä ja tuntee kuinka hiljaa värähtelee ja kovenee
- Anonyymi
Se vähän riippuu siitä, miten pehmeä se jänis on...
- Anonyymi
Tosi kova on mukava. Yleensä on pienempi mutta eipä tule leuka kipeeksi
- Anonyymi
Kovan imu kiinnostaa
- Anonyymi
Mielelläni imen velttoja, jäykistyvät tai eivät, lopulta kuitenkin laukeavat ja saan niellä lastin.
- Anonyymi
suihin-ottajana tiedän että pehmenneestä kullista tulee entistä kovempi kun sitä hetken imeskelee ja nuolee sitten sen voi upottaa kurkkuun ei tuu heti ja pepussakin kestää kauemmin mukavaa
- Anonyymi
Pitkänä roikkuva puoliveltto kyrpä on kiihottava, sen saa syvälle nieluun ja tuntuu hyvälle. Parasta on imemisen päätteeksi, kun vieraan kyrpä räkii silmille kuuman lastin. Lopuksi jos vielä kustaan päälle, niin tulee huoramainen olo.
Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984