Mikä on mielestäsi surkein vakuutusyhtiö?

Anonyymi

mihin ei ainakaan kannata vakuutuksia laittaa?

7

115

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan hyviä ne kaikki on. Valitset itselle sopivan hibta - sisältösuhteen. Kaikkien kanssa tulee ongelma, jos et ymmäreä mikä on vakuutus tai oletat sisällön tarkistamatta sitä.
      ”Kyllä ne nyt vois tän korvata / maksaa enemmän.”
      -ei voi

      Jos tonnin kännykkä on tarjouksessa 399€, niin sen korvaus on maksimissaan 399€- omavastuu. Et siis saa summaa, jolla saat tilalle 2,5 vastaavaa tuotetta uutena, kuin hajonnut

    • Anonyymi

      Pohjola on pahin

    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla MUEMSE

      www.popvakuutus.fi/ref/MUEMSE

    • Anonyymi

      Kaikki vakuutusyhtiöt on samanlaisia huijareita. Turvassa oli oikeusturva vakuutus joka korvaa asianajajan kulut ym käräjäoikeuden kulut. Mutta jostain kaivoivat paperin että tällä kertaa valitettavasti ei korvata. Miten röyhkeätä

    • Anonyymi

      Lähi-Tapiolaan. Toki myyjät vaikuttavat mukavilta ja tekevät tarjoukset turvaviestein joka lakkaa näkymästä viimeistään siinä vaiheessa kun saat laskun. Kun yrität sitten reklamoida, kukaan ei vastaa. Laskut viedään perintään ja myöhemmin ulosottoon. Viranomaisille annetaan "dokumenttejä" joita asiakas ei ole koskaan edes nähnyt. Asiakkaalla on todistelu velvollisuus mutta vakuutusyhtiöltä riittää pelkkä väite niin poliisi kuin myös ulosottoviranomainen syö kädestä ja on asiakasta vastaan.

      • Anonyymi

        Lähi-Tapiola on alkanut "Irtisanoa" vanhoja Kotivakuutuksia.
        Yksipuolisella irtisanomisella:Syy irti sanomiselle on. Puolisot ovat ottaneet molempien nimiin
        kotivakuutuksen. Lähi-Tapiolan uusien ehtojen mukaan kotivakuutus saa olla vain toisen aviopuolison nimissä. Kerkisimme jo 40 vuotta maksamaan yhteisissä nimissä olevaa kotivakuutusta,kun irti sanominen tapahtui Lähi-Tapiolan toimesta.
        Meilläkin on näitä suvun jatkajia ja vakuutuksien maksajia "avioliitossa olevia" jote
        Lähi-Tapiolle :Kiitos kuluneista vuosista, Ei tarvita poonusta S-pankille lähettää.
        Olikohan ihan viisasta 40 vuoden kotivakuutus irtisanoa.?


    • Anonyymi

      OP-Pohjola, kiertäkää kaukaa, paska palvelu, kalliit hinnat ja korvaukset, niitä ei makseta jos suinkin voidaan jättää maksamatta.
      Syy kyllä keksitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe