Kiitos verkkokauppa.com

Anonyymi

Teidän asiakaspalvelunne on aina asiakkaan puolella. Siitä hyvästä tilaan aina tuotteen teiltä, jos se vaan teiltä löytyy. Olen vuosien varrella ollut niin tyytyväinen ja tänään taas.. Teillä oikeasti palvelu pelaa. Iso kiitos tälle firmalle. 🧡💛💚💙💜

5

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mieltä

• Anonyymi

Samaa mieltä! 👍 Ostin Verkkokaupasta Sony-television joulukuussa 2015. Siinä oli lukematon määrä vikoja, joita korjailtiin hissukseen päivityksillä, ja jotkut viat ovat muuten yhä jäljellä.

Yksi vioista oli, että kaukosäätimen navigointinäppäin toimi erittäin huonosti. Epäilin, että vika oli itse säätimessä, ei televisiossa, ja menin Verkkokauppaan, jossa kaukosäädin vaihdettiin heti mukisematta uuteen.

Osoittautui kuitenkin, että viko oli kuin olikin televisiossa. Säätimen vaihto ei auttanut yhtään. Sonyn huolto kertoi vastauksena sähköpostiini, että vika oli tiedossa, mutta sen korjaaminen kestäisi kauan. Näin myös kävi. Noin vuotta myöhemmin vika lähes korjattiin. Vieläkin nimittäin navigointi vasemmalle saattaa joskus hieman nikotella.

Verkkokauppa.com ei varmaankaan ole aina halvin, mutta harvoin se on kalleinkaan. Hankin pari kuukautta sitten maksukortinlukijan televisiooni. DNA pyysi tuosta lukijasta 30 euroa kalliimpaa hintaa kuin Verkkokauppa.

Lisäksi DNA valehteli minulle, että heidän tuputtamansa hubi parantaisi kuvanlaatua, television katseleminen ilman hubia oli vanhanaikaista ja hubi mahdollistaisi Ylen Areenan ja Netflixin katselun. Valistin myyjätyttöä, että niitä oli mahdollista katsella ilman hubiakin.

En osta mitään DNA:sta, ellei ole aivan pakko! 😒

• Anonyymi

Ei koskaan enään verkkokauppa.com:sta. Mikään ei pelaa. Lähetys piti olla perillä 2-5 päivässä, mutta eipä ole vielä edes lähtenyt. Ketään ei saa kiinni asiakaspalvelussa ja botti ei osaa vastata. Olen ennenkin tilannut, mutta eipä enään näytä toimivan, täytyy vaihtaa ostospaikkaa.

• Anonyymi

Onni on kohdannut sentään jotakuta. Itse en enää asioi verkkokaupassa.

• Anonyymi

Asiointisi ei varmasti ole toivottu tapahtuma missään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3481
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1548
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1473
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1255
    5. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      893
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      242
      883
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      869
    8. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      858
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      844
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      819
    Aihe