Ja se on ikävä totuus. Seisomaan jää myös ferrarit F430..360 jne. Seisomaan jää myös bmw muut M mallit. Seisomaan jää myös vanhemmat nelivetoiset audin RS mallit lähes järjestäen.
Nämä edellämainitut vaativat myös lähtöjärjestelmän käytön jotta edes ihanneolosuhteissa päästäisiin paperilla oleviin kiihtyvyyksiin. Kadulla näiden käyttö on hyvin hankalaa ja kadullahan sitä lähinä otetaan miehestä mittaa.
Volvon C40 voima on käytössä heti ja kuten testi osoitti 4,2sekuntia 0-100kmh on tosiasia ja vielä ilman lähtöjärjestelmää..korkeampi XC40 kiihtyi 4,5 sekunnissa 0-100kmh joten sekin meni paremmin kuin paperilla.
Tulee olemaan kovat ajat kevään tulle monella C63 ja M bmw kuskilla kun perheauto C40 tulee ja jättää seisomaan valtaosan tilanteessa kuin tilanteessa.
Todellisuudessa C40 jättää seisomaan lähes jokaisen bensa auton sillä se bensa kuski ei kerkeä lopulta todellisuudessa edes reagoimaan siihen sähkön välittömään ylitsevuotavaan vyöryyn joka jättää seisomaan jokaisen jolla seisoo tai saattaa alkaa seisomaan tai jotain nii…
Volvo C40 jättää C63amg ja M5 takavetomallit kuin seisomaan
Anonyymi
2
97
Vastaukset
- Anonyymi
Nää on tärkeitä asioita. Erit-täin tär-kei-tä.
- Anonyymi
"...kadullahan sitä lähinä otetaan miehestä mittaa."
Jos auton suorituskykyä tai kuskin ajotaitoa pitää demonstroida yleisessä liikenteessä, se on varma osoitus siitä, että kumpaakin on aivan liian vähän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856