Ja se on ikävä totuus. Seisomaan jää myös ferrarit F430..360 jne. Seisomaan jää myös bmw muut M mallit. Seisomaan jää myös vanhemmat nelivetoiset audin RS mallit lähes järjestäen.
Nämä edellämainitut vaativat myös lähtöjärjestelmän käytön jotta edes ihanneolosuhteissa päästäisiin paperilla oleviin kiihtyvyyksiin. Kadulla näiden käyttö on hyvin hankalaa ja kadullahan sitä lähinä otetaan miehestä mittaa.
Volvon C40 voima on käytössä heti ja kuten testi osoitti 4,2sekuntia 0-100kmh on tosiasia ja vielä ilman lähtöjärjestelmää..korkeampi XC40 kiihtyi 4,5 sekunnissa 0-100kmh joten sekin meni paremmin kuin paperilla.
Tulee olemaan kovat ajat kevään tulle monella C63 ja M bmw kuskilla kun perheauto C40 tulee ja jättää seisomaan valtaosan tilanteessa kuin tilanteessa.
Todellisuudessa C40 jättää seisomaan lähes jokaisen bensa auton sillä se bensa kuski ei kerkeä lopulta todellisuudessa edes reagoimaan siihen sähkön välittömään ylitsevuotavaan vyöryyn joka jättää seisomaan jokaisen jolla seisoo tai saattaa alkaa seisomaan tai jotain nii…
Volvo C40 jättää C63amg ja M5 takavetomallit kuin seisomaan
Anonyymi
2
141
Vastaukset
- Anonyymi
Nää on tärkeitä asioita. Erit-täin tär-kei-tä.
- Anonyymi
"...kadullahan sitä lähinä otetaan miehestä mittaa."
Jos auton suorituskykyä tai kuskin ajotaitoa pitää demonstroida yleisessä liikenteessä, se on varma osoitus siitä, että kumpaakin on aivan liian vähän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651473Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113951- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48774- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72697Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026689Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662