Voimakas uni vaatii tulkintaa!

Anonyymi

Näin poikkeuksellisen voimakkaan unen. Se meni näin:

Olin aavikonkeskellä olevassa pienessä kaupungissa. Kaupunki vaikutti antiikinaikaiselta, talot vanhoja, tehty ruskeasta kivestä. Kaupungin keskellä oli suuri torni. Oli yö. Kaupunki valaistu palavilla soihduilla. Ihmiset pukeutuneet kaapuihin, minäkin pukeuduin. Oli suuri juhla, vaikutti sellaiselta seremonialta.

Kertokaa mitä tarkoittaa. Uni ei ollut ahdistava mutta erikoinen ja poikkeuksellisen voimakas.

11

1414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö kukaan osaa tulkita?

    • Anonyymi

      Tutustu unientulkintaa käsitteleviin kirjoihin, mieti miksi aivosi tuottavat mielikuvia juuri tuoklaisesta ympäristöstä, tutki esim.raamatun ilmestyskirjoja,danielia,apokryfikirjoja mm.pietarin ilmestyskirja/esran ilmestys jne-wikistä lisää tietoa-ehkäpä näit enneunen siitä mitä tulevaisuus tuo tullessaan tai vertauskuvallisen unen siitä mitä juuri nyt tai pian tulee tapahtumaan. Vain sinä itse tunnet itsesi mahdollisen jumalan lisäksi.

      • Anonyymi

        Pitää tutustua! Kunpa vaan joku osaisi selittää tämän unen. Jos enneuni niin en ymmärrä? Jos vertauskuvallinen enneuni niin mitä millaisesta tilanteesta tämä vertauskuva kertoo?


    • Anonyymi

      Heivaa äkkiä se muslimi mieskokelaasi. Uni varoittaa sinua. Ne kiviset rakennukset kertovat sinun elämäsi muutumisen kivikautiselle tasolle jos polkaset itsesi siihen miinaan.

    • Anonyymi

      Olen mies

    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen uni kyllä...

    • Anonyymi

      Löytyisikö kykenevää unientulkitsijaa kyseiselle unelle?

    • Anonyymi

      Vaikuttaa enemminkin etiäiseltä ehkä entisestä elämästä.

    • Anonyymi

      Uni oli varmastikin tuota pidempi, mutta ehkä arabi-invaasioon voi liittyä, sillä katukuvasta näkee muina, kuin pakolaisina noita kyseisiä...

    • Anonyymi

      Hieno uni. Unet voivat olla joskus vain ikään kuin pieniä tarinatuokioita. Olet ehkä katsonut antiikista kertovia elokuvia, fantasioita tai lukenut vanhasta ajasta. Aivot suodattavat kaikkea käsittelemäämme informaatiota ja silloin voi unessa jopa nähdä hienoja tarinoita.

      Tuo uni ei todellakaan tuntunut olevankaan millään tavalla ahdistava, ennemminkin jännittävä. Jos siitä jotakin merkitystä haluaa itselleen saada, niin ei ainakaan mitään negatiivista siinä näyttänyt olevan. Olit siinä osa yhteisöä, joka juhli ehkä jonkun jäsenensä kohdalla tapahtuvaa siirtymäriittiä. Olit osa juhlijoista, joten ehkä juhlittu ihminen oli joku muu. Ehkä olet ollutkin tänä kesänä rippijuhlissa tai häissä tai niitä on vielä tulossa.

      Ehkä oli sinulle myös rohkaisua. Olet tärkeä osa yhteisöä. Sinun ei tarvitse hävetä itseäsi tai vetäytyä syrjään. Saat olla rohkeasti mukana. Ehkä sinulla tulee elämässäsi eteen jotakin uutta, hyvää ja jännittävää. Voi hyvin!

    • Anonyymi

      Olen eri henkilö kuin aloittaja, mutta voimakkaasti jäi mieleen viime yön painajaisuni, ensin olin jossain pimeässä rakennuksessa, sitten näkyi jokin "paha" pinkkinä hehkuva yliluonnollisen nopeasti paikkoja skannaava noin nyrkin kokoinen "valo", jota piti varoa. Tämä näky herätti kauhua.
      Rakennuksessa oli muitakin ja meidän piti yöpyä joka yö eri huoneessa, sattumanvaraisissa paikoissa, ja jotkut toiset huolehtivat mahdollisesta puolustuksesta. Rakennuksesta ei saanut poistua, meidän piti olla kuin ei oltaisikaan ettei meitä lödettäisi.
      Sitten herätyskello soi ja heräsin hikisenä pulssi nopealla tikittäen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      140
      2046
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1672
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      87
      1374
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1354
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      134
      1188
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1182
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      903
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      871
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      803
    Aihe