Kehitysvammaisten tulkinta käytöhäiriöt

Anonyymi

Jos minä ymmärrän, että kehitysvamma sana ei ole haukkuma sana vaan se lukee lääkäri lausunnoissa ja kehitysvamma sana on yksi sana muiden sanojen joukossa. Ja ohjaajat muokaa jatkuvasti minua miksi ohjaajat eivät voi saada muita Lievän älyllisen kehitysvamman saaneita ryhmissä ymmärtää, että kehitysvamma sana ei ole haukkuma sana ,jos Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset ovat vahvasti oikeuden tajuisia ja eivät ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa ja omaiset eivät ole koskaan hoitanut Lievän älyllisen kehitysvamman saaneen käyttö tilejä niin tästä syystä huomaa, että kehitysvamma Diagnoosi onko laitettu väärin ja jos joku haluaa oikeutta saada käyttää kehitysvamma sanaa ja ymmärtää Kehitysvamma sanan, että kehitysvamma sana ei ole haukkuma sana siksi meillä tulee Kehitysvamma puolella ryhmissä käytös häiriöt ja minulla se näkyy yritän saada muita Lievän älyllisen kehitysvamman saaneista ostaa kirjeenvaihdon kautta minulta lääkkeitä niin että kiristän lähettää kirjeessä tietyn summan minulle käteistä ja nyt korona virus aikana on netirikollisuus minulla tullut ohjaajat ja vammaissosiaali työntekijät ovat sitä mieltä, että Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi on laitettu minulle väärin, koska tiedän että se mitä teen on rikollista ja ongelma on kukaan Kehitysvamma diagnoosi työntekijät eivät usko vanhempia, ohjaajia ja vammaissosiaali työntekijää. Ja tänään kun kerroin puhelimessa Kehitysvammaisten tukiliiton johtajalle sanoi, että ei ole kyllä normaalia, että kehitysvammmaisten puolella kaikki repaleinen ja sanoi, että oikein tiedostan Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena sen, että Eteva kuntayhtymä joka vaati minun käytökseen vedoten asiakkuuden lopetusta Etevan kehitysvamma puolella olisi niiden täytynyt vaatii minulla laajat Lievän älyllisen kehitysvamman ja Autismin kirjon testit eikä lopettaa asiakkuutta terveyskeskus lääkäri laittoi Etevaan kehitysvamma poliklinikka puolelle lähetteen hylkäsi. Koska itselläni Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena ei ole koskaan edunvalvontaa ollut kirjoitin Etevaan kirjaamoon viestin, että vaadin kirjallisesti tiedon miksi eivät hyväksy minua Kehitysvammaisten poliklinikka puolelle asiakkaaksi kirjoitin, että itsellä ei ole ollut edunvalvontaa kirjoitin, että jos en saa kirjallisena vastausta sitten lähden oikeuden kautta, koska minulla on vahva oikeuden taju Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena josta ei ole meidän kehitysvammmaisten kohdalla kirjoitettu eli meidän Lievän älyllisen kehitysvamman saaneiden asiakkaiden vanhemmat saavat käsityksen jos joku toinen Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena oikeuden tajuinen ja kaikki on Autismin kirjon suhteen kirjoitettu. Jos jonkun minun kaltaisilla omaiset vaatii uusia diagnoosi testejä niin silloin Lievän älyllisen kehitysvamman Diagnoosi testit täytyy saada laajemmin, jos kerran Kehitysvammaisten kohdalla on todettu, että ei pitäisi selvitä ilman terveiden ihmisten apua rahan hoidossa eli jos joku minun kaltainen asiakas ei ole koskaan tarvinnut omaisia hoitaa rahoja tästä syystä pitäisi jo Kehitysvamma diagnoosi työntekijöiden myöntää, että Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi laitettu väärin, eikä pitää Lievän älyllisen kehitysvamman diagnoosilla vaan se täytyy selvittää Autismi diagnoosi ja laitaa Autismi vaikka Ekkoa ei ole koskaan tullut. Eli jos minä koen että kehitysvamma ei ole haukkuma sana ja olen niiden Kehitysvammaisten ryhmissä jossa muut sanoo jatkuvasti, että en saa käyttää kehitysvamma sanaa niin siitä on jatkuva riita ja kehitysvammmaisten puolella ohjaajat ovat tämän todenneet että meidän kehitysvammmaisten kohdalla ryhmät muodostetaan aivan väärin eli jos me joilla on ADHD vaikea erottaa lievästä älyllisestä kehitysvammasta niin meidät Kehitysvamma puolella pitää terveiden työntekijöiden puhua, että meidät täytyy jakaa tulkinnan perusteella eli ne jotka eivät vihaa Kehitysvamma sanaa ne kuluvat omiin ryhmiin koska niillä on vahva oikeuden taju Lievän älyllisen kehitysvamman saaneilla ja ovat ikuisesti selvittämättä Autismin kirjon ihmisiä joiden kohdalla tänä päivänä ei diagnoosi työntekijät myönnä että Autismi voi olla ilman Ekkoa

2

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli onko oikein teidän mielestä että meitä joilla ei Kehitysvamma diagnoosia osata erottaa ADHD jutusta onko oikein, että joku vaikean ADHD takia saa Lievän älyllisen kehitysvamman äitini sanonu se on painotettu hyväksymään Lievä älyllinen kehitysvamma koska MBD oireyhtymää ei ole osattu erottaa Lievästä älyllisestä kehitysvammasta selkeästi ja nyt entinen luokka kaveri samassa tilanteessa sen vaikean ADHD pojan suhteen sille lääkärit sano, että vaikean ADHD takia sen lapselle täytyy laittaa Kehitysvamma vaikka se vaikea erottaa Lievästä älyllisestä kehitysvammasta jos ADHD on loppu peleissä minun kohdallani selkeä oikea diagnoosi totuus on että Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi ei auta meitä joilla on Vaikea ADHD eli meillä on Kehitysvammaiset ryhmissä ongelmia paljon ja käytös häiriöt on jos emme saa asua niiden kanssa joilla on myös vahvin oireinen Vaikea ADHD jos minun kohdallani muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet tiuskii, heti kun ohjaajat eivät ole vahtimassa niin oli me ADHD saaneet osataan käyttää hyväksi niitä joilla on selkeä Lievän älyllisen kehitysvamman ymmärrys eli jos jonkun Lievän älyllisen kehitysvamman saaneiden omaiset huomaa, että teidän aikuinen lapsi saa uusia kavereita Kehitysvamma ryhmässä vaatikaa, että saatte nähdä teidän lasten kaverit ne Lievän älyllisen kehitysvamman saaneiden asiakkaiden omaiset jotka vaatineet, että haluaa nähdä minut on sanonu että huomaa että minulla on korkeampi älykkyys kuin heidän lievän älyllisen kehitysvamma saaneella aikuisella lapsella ja sitten ei ole antanut minun olla Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena heidän aikuisen lapsen kanssa samassa ryhmässä

• Anonyymi

Juttu oli nin pitkä en jaksanut lukea.Luin 3 ensimäistä riviä.Enkä ymmärrä mitä hait tekstillä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe