Ruiskutussuuttimet vuotaa 4-sarjalaisessa

Anonyymi

Auttakees naista mäessä. Nelossarjalaisessa vuosimallia 2018 vuotaa polttoainesylintereiden 1&4 ruiskutussuuttimet ja remppa maksaa pari tonnia. Autolla ajettu 30 tkm. Maahantuoja ei tule vastaan kuluissa, koska autoliike ei tule vastaan kuluissa. Mistä tuollainen vika johtuu ja kuinka se voi tulla näin vähän ajettuun autoon, jota on käytetty huolloissa tämän tästä. Aiemmin autoon vaihdettiin vanoksen solenoidit, prkl...

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei siis kannattanut kertoa että mistä moottorista on kysymys, bensa vaiko diesel ja mikä versio.

      No, arvaus osuu bensakoneeseen, sillä dieselissä ei ole vanos järjestelmää.

      Ilmeisesti tuo 2000 euron hinta korjaukselle, on merkkiliikkeen hinta. Noita autoon tarkoitettuja suuttimia on myynnissä kuitenkin internetissä 250 euron hintaan.

      Kun näen tuon osan niin vaikea on uskoa että kahta tuntia saisi kulumaan kahden suuttimen vaihtamisessa.

      Eli osaavalla pajalla, vaihtokustannus 200 euroa suuttimet netistä 500 euroa = 700 euroa yhteensä.

      Mitä sitten tulee tuohon autovalintaasi, niin onhan 4-sarjan BMW varmasti tyylikäs auto, mutta valitettavasti kallissa autossa on yleensä kalliit ylläpitokulut.

      Kun vielä elämme aikoja, että päästöt pitää saada pieniksi, on valmistajat joutuneet kikkailemaan eksoottisilla "vanos" ratkaisulla ym ym joilla sitten noita päästöjä saadaan alemmasta. Valitettavasti mitä enemmän laitetaan lisäjärjestelmiä ja kikkailuja, sitä enemmän on vikaantuvia paikkoja.

      Syy miksi autosi suuttimet vuotaa, voi olla monia, mutta ainakin niissä suuttimissa mitä olen nähnyt, on vuoto johtunut useimmiten polttoaineen seassa olevista epäpuhtauksista. Onko tuohon autoon tankattu "likaista" polttoainetta, eikö polttoainesuodattimet toimi halutulla tavalla vai mureneeko polttoaineletkujen sisäpinnasta materiaalia. Voihan toki suuttimissa olla valmistusvikakin.

      Jos edullista ratkaisua etsit, niin se on se, että vaihdat tuon kyseisen BMW:n tavalliseen harmaaseen perheautoon, jossa ei ole noin eksoottista tekniikkaa kuin mitä BMW käyttää.

      Varmasti teinipojat tulee nyt huutelemaan että ei pidä paikkaansa, mutta elämä opettaa ja on minuakin opettanut. Joskus otettu riski tulee maksettavaksi ja jos sen jättää alunperinkin ottamatta, niin selviää pienemmillä ongelmilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe