Yleismaailmallisesti käytettävä poliiseille sallittu vammauttamisen keino.

Jokainen on varmasti nähnyt kuinka mielenosoituksissa kiinniotetut painetaan maahan ja 3- 4:n poliisin voimin ruhjovat polvillaan uhriaan.
Muut poliisit kerääntyvät suojaympyrään estääkseen tai hankaloittaakseen kuvaamista.

Polviruhjonnalla voidaan aiheuttaa kiinniotetuille merkittäviä vammoja. Näistä ei kuitenkaan saada poliiseille syytteitä koska voivat yksinkertaisesti väittää vammojen aiheutuneen kiinniotetun sätkimisestä.

Näin ei kuitenkaan toimita jos kyseessä on Elokapinan tai muiden kommunistien mielenosoitus vaan ainoastaan eliittiä vastaan suunnattujen mielenosoituksien osallistujia ruhjotaan. Näin somasti poliisit silloin toimivat kun kyseessä ovat sosialistit:
https://laitonlehti.net/2022/02/09/valtamedia-ja-poliisi-eivat-ole-mielenosoituksen-osapuolia-ai-ei-vai-entas-tama-video/

14

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksi mielenosoituksiin ei tarvitse mennä. Olen edelleen poliittiselta kannaltani puolueeton, joka ei kuitenkaan kannata ääriajattelua. 😂

    • Anonyymi

      Viktor, oletko poliitikko vai miksi jaat jatkuvasti poliittisia aiheita?

      • Muistanemme hyvin sen yhden mustan miehen USA:sta jonka poliisit tappoivat polviruhjonnalla.
        Siitä tapauksesta tulikin oikein maailman valloittaja ja miljoonat ihmiset marssivat; eivät poliiseja vastaan vaan mustien ihmisten puolesta mikä on sinänsä oikein hauskaa....


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        Muistanemme hyvin sen yhden mustan miehen USA:sta jonka poliisit tappoivat polviruhjonnalla.
        Siitä tapauksesta tulikin oikein maailman valloittaja ja miljoonat ihmiset marssivat; eivät poliiseja vastaan vaan mustien ihmisten puolesta mikä on sinänsä oikein hauskaa....

        jatkoa.....
        Kukaan ei marssi valkoisten ihmisten puolesta vaikka mustat teurastavat heitä tuhansittain Etelä- Afrikassa eikä yksikään maa anna köyhille turvapaikkaa.

        Mutta yhden mustan kriminaalinarkin kuolo järisyttää koko läntistä maailmaa.....


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        jatkoa.....
        Kukaan ei marssi valkoisten ihmisten puolesta vaikka mustat teurastavat heitä tuhansittain Etelä- Afrikassa eikä yksikään maa anna köyhille turvapaikkaa.

        Mutta yhden mustan kriminaalinarkin kuolo järisyttää koko läntistä maailmaa.....

        Vaarallista yleistää. Kyllä Afrikkalaiset tappaa ja raiskaa omiaan ihan joka päivä. Afrikassa on koko ajan joku sisällissota käynnissä. On noitavainoja ja ties mitä hoodoo-sekopäitä.
        Sitten siellä murhataan kansaa hirvittäviä määriä, milloin mistäkin syystä esim. Somalia, Ruanda, Norsunluurannikko ja Etelä-Afrikka.
        Afrikassa osataan vuodattaa verta ihan kiitettävästi.

        Toisaalta, ei taida olla harvinaista että oman maannkansalaiset tappaa omiaan? Itä-ja Länsi-Saksa, Pohjois- ja Etelä-Korea, Suomessa Punaiset vastaan Valkoiset, Espania ja Portugali, Venäjä/Ukraina, Kiina ja Nepali jne.

        Kaikki ovat toisiaan vastaan vaikka ovat keskenään samanlaisia. Sota on surullista.


      • Perhosvaikutus kirjoitti:

        Vaarallista yleistää. Kyllä Afrikkalaiset tappaa ja raiskaa omiaan ihan joka päivä. Afrikassa on koko ajan joku sisällissota käynnissä. On noitavainoja ja ties mitä hoodoo-sekopäitä.
        Sitten siellä murhataan kansaa hirvittäviä määriä, milloin mistäkin syystä esim. Somalia, Ruanda, Norsunluurannikko ja Etelä-Afrikka.
        Afrikassa osataan vuodattaa verta ihan kiitettävästi.

        Toisaalta, ei taida olla harvinaista että oman maannkansalaiset tappaa omiaan? Itä-ja Länsi-Saksa, Pohjois- ja Etelä-Korea, Suomessa Punaiset vastaan Valkoiset, Espania ja Portugali, Venäjä/Ukraina, Kiina ja Nepali jne.

        Kaikki ovat toisiaan vastaan vaikka ovat keskenään samanlaisia. Sota on surullista.

        Viisaita sanoja veli hyvä.

        Ihmiskunnan historia on todellakin surullista luettavaa emmekä edes ole oppineet menneistä yhtään mitään.
        Minuakin koulutettiin tappamaan ihmisiä ja vakuudeksi siitä piti vannoa sotilasvala.

        Sotilaan duuni on toisaalta oikeinkin mukava; ei ole koskaan työtöntä päivää eikä lomautuksia....


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        Viisaita sanoja veli hyvä.

        Ihmiskunnan historia on todellakin surullista luettavaa emmekä edes ole oppineet menneistä yhtään mitään.
        Minuakin koulutettiin tappamaan ihmisiä ja vakuudeksi siitä piti vannoa sotilasvala.

        Sotilaan duuni on toisaalta oikeinkin mukava; ei ole koskaan työtöntä päivää eikä lomautuksia....

        Minkä ihmeen takia pitää vannoa vala? Viattomat sivulliset kärsii sodissa aina eniten. Olisi hyvä, jos nämä maiden johtajat taistelisivat keskenään asiat selviksi vaikkapa miekkaillen. 😅😂


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        jatkoa.....
        Kukaan ei marssi valkoisten ihmisten puolesta vaikka mustat teurastavat heitä tuhansittain Etelä- Afrikassa eikä yksikään maa anna köyhille turvapaikkaa.

        Mutta yhden mustan kriminaalinarkin kuolo järisyttää koko läntistä maailmaa.....

        Ja sitten olikin huumeiden käyttäjät


    • Anonyymi

      Polvi on tosiaan loistava apuväline paskasakin kouluttamisessa. Poliisi voisi enemmänkin käyttää polvea nimenomaan juoppoihin, anarkisteihin, mielenosoittajiin, ym. Pride, BLM, antifa, 612, Convoy, elokapina, ym. kapinoitseviin lakia rikkoviin häiriköihin. Itse varustaisin poliisit sähköpampuilla ja antaisin tuntuvan bonuksen jokaiselle poliisille joka käyttää ko. pamppua näihin mieltään osoittaviin narrehin.

    • Anonyymi

      Hassu juttu että en ole vieläkään, jo 6 vuosikymmennelle edenneessä elämässäni, joutunut tuollaista kokemaan.

      Johtuisiko kenties siitä etten kaiva verta nenästäni ja vastusta yhteiskuntaa ja noudatan virkavallan käskyjä tilanteen niin vaatiessa?

      Jos alkaa anarkistiksi, eikä noudata virkavallan käskyjä hyväksyy saamansa kohtelun.

      Olisiko lisää mukavia videoita joissa jaetaan virkavallan kunnioitusta? Parhaita on ne missä käytetään taseria ja kohde sätkii.

    • Anonyymi

      Murhaaja on murhaaja riippumatta virkamerkistä ja tuomio tulee jokaiselle yksilöllisesti taivaasta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe