Jokainen on varmasti nähnyt kuinka mielenosoituksissa kiinniotetut painetaan maahan ja 3- 4:n poliisin voimin ruhjovat polvillaan uhriaan.
Muut poliisit kerääntyvät suojaympyrään estääkseen tai hankaloittaakseen kuvaamista.
Polviruhjonnalla voidaan aiheuttaa kiinniotetuille merkittäviä vammoja. Näistä ei kuitenkaan saada poliiseille syytteitä koska voivat yksinkertaisesti väittää vammojen aiheutuneen kiinniotetun sätkimisestä.
Näin ei kuitenkaan toimita jos kyseessä on Elokapinan tai muiden kommunistien mielenosoitus vaan ainoastaan eliittiä vastaan suunnattujen mielenosoituksien osallistujia ruhjotaan. Näin somasti poliisit silloin toimivat kun kyseessä ovat sosialistit:
https://laitonlehti.net/2022/02/09/valtamedia-ja-poliisi-eivat-ole-mielenosoituksen-osapuolia-ai-ei-vai-entas-tama-video/
Yleismaailmallisesti käytettävä poliiseille sallittu vammauttamisen keino.
14
74
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi mielenosoituksiin ei tarvitse mennä. Olen edelleen poliittiselta kannaltani puolueeton, joka ei kuitenkaan kannata ääriajattelua. 😂
- Anonyymi
Viktor, oletko poliitikko vai miksi jaat jatkuvasti poliittisia aiheita?
Muistanemme hyvin sen yhden mustan miehen USA:sta jonka poliisit tappoivat polviruhjonnalla.
Siitä tapauksesta tulikin oikein maailman valloittaja ja miljoonat ihmiset marssivat; eivät poliiseja vastaan vaan mustien ihmisten puolesta mikä on sinänsä oikein hauskaa....ViktorAtaman kirjoitti:
Muistanemme hyvin sen yhden mustan miehen USA:sta jonka poliisit tappoivat polviruhjonnalla.
Siitä tapauksesta tulikin oikein maailman valloittaja ja miljoonat ihmiset marssivat; eivät poliiseja vastaan vaan mustien ihmisten puolesta mikä on sinänsä oikein hauskaa....jatkoa.....
Kukaan ei marssi valkoisten ihmisten puolesta vaikka mustat teurastavat heitä tuhansittain Etelä- Afrikassa eikä yksikään maa anna köyhille turvapaikkaa.
Mutta yhden mustan kriminaalinarkin kuolo järisyttää koko läntistä maailmaa.....ViktorAtaman kirjoitti:
jatkoa.....
Kukaan ei marssi valkoisten ihmisten puolesta vaikka mustat teurastavat heitä tuhansittain Etelä- Afrikassa eikä yksikään maa anna köyhille turvapaikkaa.
Mutta yhden mustan kriminaalinarkin kuolo järisyttää koko läntistä maailmaa.....Vaarallista yleistää. Kyllä Afrikkalaiset tappaa ja raiskaa omiaan ihan joka päivä. Afrikassa on koko ajan joku sisällissota käynnissä. On noitavainoja ja ties mitä hoodoo-sekopäitä.
Sitten siellä murhataan kansaa hirvittäviä määriä, milloin mistäkin syystä esim. Somalia, Ruanda, Norsunluurannikko ja Etelä-Afrikka.
Afrikassa osataan vuodattaa verta ihan kiitettävästi.
Toisaalta, ei taida olla harvinaista että oman maannkansalaiset tappaa omiaan? Itä-ja Länsi-Saksa, Pohjois- ja Etelä-Korea, Suomessa Punaiset vastaan Valkoiset, Espania ja Portugali, Venäjä/Ukraina, Kiina ja Nepali jne.
Kaikki ovat toisiaan vastaan vaikka ovat keskenään samanlaisia. Sota on surullista.Perhosvaikutus kirjoitti:
Vaarallista yleistää. Kyllä Afrikkalaiset tappaa ja raiskaa omiaan ihan joka päivä. Afrikassa on koko ajan joku sisällissota käynnissä. On noitavainoja ja ties mitä hoodoo-sekopäitä.
Sitten siellä murhataan kansaa hirvittäviä määriä, milloin mistäkin syystä esim. Somalia, Ruanda, Norsunluurannikko ja Etelä-Afrikka.
Afrikassa osataan vuodattaa verta ihan kiitettävästi.
Toisaalta, ei taida olla harvinaista että oman maannkansalaiset tappaa omiaan? Itä-ja Länsi-Saksa, Pohjois- ja Etelä-Korea, Suomessa Punaiset vastaan Valkoiset, Espania ja Portugali, Venäjä/Ukraina, Kiina ja Nepali jne.
Kaikki ovat toisiaan vastaan vaikka ovat keskenään samanlaisia. Sota on surullista.Viisaita sanoja veli hyvä.
Ihmiskunnan historia on todellakin surullista luettavaa emmekä edes ole oppineet menneistä yhtään mitään.
Minuakin koulutettiin tappamaan ihmisiä ja vakuudeksi siitä piti vannoa sotilasvala.
Sotilaan duuni on toisaalta oikeinkin mukava; ei ole koskaan työtöntä päivää eikä lomautuksia....ViktorAtaman kirjoitti:
Viisaita sanoja veli hyvä.
Ihmiskunnan historia on todellakin surullista luettavaa emmekä edes ole oppineet menneistä yhtään mitään.
Minuakin koulutettiin tappamaan ihmisiä ja vakuudeksi siitä piti vannoa sotilasvala.
Sotilaan duuni on toisaalta oikeinkin mukava; ei ole koskaan työtöntä päivää eikä lomautuksia....Minkä ihmeen takia pitää vannoa vala? Viattomat sivulliset kärsii sodissa aina eniten. Olisi hyvä, jos nämä maiden johtajat taistelisivat keskenään asiat selviksi vaikkapa miekkaillen. 😅😂
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
jatkoa.....
Kukaan ei marssi valkoisten ihmisten puolesta vaikka mustat teurastavat heitä tuhansittain Etelä- Afrikassa eikä yksikään maa anna köyhille turvapaikkaa.
Mutta yhden mustan kriminaalinarkin kuolo järisyttää koko läntistä maailmaa.....Ja sitten olikin huumeiden käyttäjät
- Anonyymi
Polvi on tosiaan loistava apuväline paskasakin kouluttamisessa. Poliisi voisi enemmänkin käyttää polvea nimenomaan juoppoihin, anarkisteihin, mielenosoittajiin, ym. Pride, BLM, antifa, 612, Convoy, elokapina, ym. kapinoitseviin lakia rikkoviin häiriköihin. Itse varustaisin poliisit sähköpampuilla ja antaisin tuntuvan bonuksen jokaiselle poliisille joka käyttää ko. pamppua näihin mieltään osoittaviin narrehin.
- Anonyymi
Hassu juttu että en ole vieläkään, jo 6 vuosikymmennelle edenneessä elämässäni, joutunut tuollaista kokemaan.
Johtuisiko kenties siitä etten kaiva verta nenästäni ja vastusta yhteiskuntaa ja noudatan virkavallan käskyjä tilanteen niin vaatiessa?
Jos alkaa anarkistiksi, eikä noudata virkavallan käskyjä hyväksyy saamansa kohtelun.
Olisiko lisää mukavia videoita joissa jaetaan virkavallan kunnioitusta? Parhaita on ne missä käytetään taseria ja kohde sätkii. - Anonyymi
Murhaaja on murhaaja riippumatta virkamerkistä ja tuomio tulee jokaiselle yksilöllisesti taivaasta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
