Tämä uusi kerrostalo sisältää kaiken tarvittavan, kuten viinikellarin, elokuvateatterin ja joogasalin. Lasitettu terassi kiertää koko komeuden, eikä ulospääsy sisään muutettuasi ole enää tarpeellista lue mahdollista. 😂 Nyt heti asuntohakemusta täyttelemään!
Helsinkiin rakennetaan erikoislaatuinen kerrostalo – kotoa poistumisesta tehdään turhaa https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/1eaaa33b-d8d6-4368-ba54-75021af3fafa
Enää sinun ei tarvitse poistua kodistasi mihinkään
7
106
Vastaukset
Jep..., onhan tuo hienoa. Eliitin ei enää tarvitse astua haisevan rahvaan sekaan maan tasalle missä piilevät monet vaarat.
Kun lämiskä on riittävän tukeva voi siirtyä kokonaan seuraavalle tasolle:
https://laitonlehti.net/2022/02/08/sivilisaatio-megajahdit/Kuten merenpinnan nousu? Aika sopivasti tämäkin kerrostalo sijaitsee kohtalaisen lähellä merta. Teräsbetoni-rakenne on tunnetusti huonosti aikaa ja kovaa kulutusta kestävä. Kuulemma teräsbetoni haurastuu ajan kanssa, kun teräs ruostuu.
Perhosvaikutus kirjoitti:
Kuten merenpinnan nousu? Aika sopivasti tämäkin kerrostalo sijaitsee kohtalaisen lähellä merta. Teräsbetoni-rakenne on tunnetusti huonosti aikaa ja kovaa kulutusta kestävä. Kuulemma teräsbetoni haurastuu ajan kanssa, kun teräs ruostuu.
Toimin rakennusalan johtotehtävissä yli 30 vuotta.
Yrityksemme teki paljon betonirakenteiden korjaustöitä. Pääasialliset suunnittelu / rakennusvirheet koostuivat terästen liian pienistä suoja- etäisyyksista.
Niiden korjaaminen on äärettömän kallista mutta toki ne olivat meille tuottoisaa toimintaa.
Monesti rakenteen purku ja uudelleen rakentaminen on halvempaa.
Betonitalojen elinkaari on haarukassa 50- 70 vuotta. Tosin nyt laskevat että päästäisiin jo yli 100:n vuoden, tiedä sitten...., helppoa on luvata koska suunnittelijat ovat jo silloin muilla rakennuksilla.
Muinaisten roomalaisten betonirakenteita on säilynyt niiltä osin kuin niitä ei olla purettu ja asiantuntijatkin ovat hieman ihmeissään sen kestävyydestä koska edes teräsvahvistuksia ei silloin käytetty.
Olen käynyt kahdesti tutkimassa Kheopsin pyramidien pintakivien rakennetta ja väitän etteivät ne mitään kalkkikiveä ole vaan paikalla valettuja betonikuutiota. Tämä selittäisi myös rakennustavan.
Mysteeriksi silti jää pyramidien sisäisten valtavien graniittipaasien työstöt- ja logistiikat....- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Toimin rakennusalan johtotehtävissä yli 30 vuotta.
Yrityksemme teki paljon betonirakenteiden korjaustöitä. Pääasialliset suunnittelu / rakennusvirheet koostuivat terästen liian pienistä suoja- etäisyyksista.
Niiden korjaaminen on äärettömän kallista mutta toki ne olivat meille tuottoisaa toimintaa.
Monesti rakenteen purku ja uudelleen rakentaminen on halvempaa.
Betonitalojen elinkaari on haarukassa 50- 70 vuotta. Tosin nyt laskevat että päästäisiin jo yli 100:n vuoden, tiedä sitten...., helppoa on luvata koska suunnittelijat ovat jo silloin muilla rakennuksilla.
Muinaisten roomalaisten betonirakenteita on säilynyt niiltä osin kuin niitä ei olla purettu ja asiantuntijatkin ovat hieman ihmeissään sen kestävyydestä koska edes teräsvahvistuksia ei silloin käytetty.
Olen käynyt kahdesti tutkimassa Kheopsin pyramidien pintakivien rakennetta ja väitän etteivät ne mitään kalkkikiveä ole vaan paikalla valettuja betonikuutiota. Tämä selittäisi myös rakennustavan.
Mysteeriksi silti jää pyramidien sisäisten valtavien graniittipaasien työstöt- ja logistiikat....Puhut taas niistä väitetyistä pyramideista, jotka ei ole Roomalaisten tekemiä, mutta sitä tuskin tarkoititkaan vaikka jäsentely hieman sellaisen tulinnan sallisi.
Jo nyt edesmennyt Delfine kertoi meille ettei niitä pyramideja oikeasti ole olemassa.
Oliko tuo liian tulenarka aihe, ja siksi hänelle tartutettiin kohtaloksi käynyt covid?
Puhut taas muuten firmastasi, jotta asia ei menisi fiktion puolelle niin kertoisit ihmeessä firman nimen niin juttujen todenperäisyys voidaan tarkistaa. Uskolla kun emme tässä asiassa pääse pitkälle. Anonyymi kirjoitti:
Puhut taas niistä väitetyistä pyramideista, jotka ei ole Roomalaisten tekemiä, mutta sitä tuskin tarkoititkaan vaikka jäsentely hieman sellaisen tulinnan sallisi.
Jo nyt edesmennyt Delfine kertoi meille ettei niitä pyramideja oikeasti ole olemassa.
Oliko tuo liian tulenarka aihe, ja siksi hänelle tartutettiin kohtaloksi käynyt covid?
Puhut taas muuten firmastasi, jotta asia ei menisi fiktion puolelle niin kertoisit ihmeessä firman nimen niin juttujen todenperäisyys voidaan tarkistaa. Uskolla kun emme tässä asiassa pääse pitkälle.Niin, kiitoksia toki huomiostasi.
Minua on pyydetty lähettämään kuvia lapsistani, laskuvarjohyppyjen lupakirjasta, koulutodistuksistani, ja nyt todistamaan työhistoriani.
Seuraava pyytää taatusti minua lähettämään kuvia pippelistäni.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Niin, kiitoksia toki huomiostasi.
Minua on pyydetty lähettämään kuvia lapsistani, laskuvarjohyppyjen lupakirjasta, koulutodistuksistani, ja nyt todistamaan työhistoriani.
Seuraava pyytää taatusti minua lähettämään kuvia pippelistäni.Ei ihmekkään kun sinua haukutaan ties miksi, itsekin väännät asian kuin asian seksiin.
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Niin, kiitoksia toki huomiostasi.
Minua on pyydetty lähettämään kuvia lapsistani, laskuvarjohyppyjen lupakirjasta, koulutodistuksistani, ja nyt todistamaan työhistoriani.
Seuraava pyytää taatusti minua lähettämään kuvia pippelistäni.Miksi vaihdat puheenaihetta?
Eikö sulla ollutkaan mitään firmaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
