Oletteko lihoneet Toujeoa käyttäessänne?
Meneekö samaan aikaan jotain muuta?
TOUJEO INSULIINI LIHOTTAAKO
2
1179
Vastaukset
- Anonyymi
Toujeo on samanlaista pitkävaikutteista insuliinia kuin muutkin. Sitä on vain kehitetty sellaiseksi että vaikuttaa reippaasti yli 24 h, joten jos insuliini lisää jollakin ruokahalua niin kyllähän silloin lihoaa.
- Anonyymi
Niinpä. En usko että insuliinimerkillä on eroa muuhun kuin verensokeriin ja sen hallintaan vaikutusajan muodossa. Olen käyttänyt yli 30v aikana monia insuliineja alkaen actrapidista ja protaphanista, nyt humalog ja lantus. (toujeo on pidempivaikutteinen versio lantuksesta). Ihan samalla kaavalla insuliinilla kuin insuliinilla olen syönyt perusterveellisesti, säännöllisesti ja liikkunut, on painoni pysynyt samana eikä ole ollut nälkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841273
- 561228
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321142- 601119
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121729- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820521- 12477