Ukrainan kriisiin. Pakotteitakaan ei saa kuulemma laittaa. Diktaattorin täytyy antaa vapaasti tehdä mielensä mukaan,ei kuulu muile.
Persujen mielestä eu on syyllinen
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Persut haluaa Suomen irti EU;sta ja kiinni Venäjään.
- Anonyymi
Mitä muuta noilta persuputinisteilta voi odottaa.
Ja nyt valitsivat sivarin vastaamaan mamme turvallisuudesta.
Jo on aikoihin eletty.- Anonyymi
Persujen mielestä kirkkoslaavin opettelu pätevöittää vastaamaan Suomen ulkopolitiikasta. On se vaan sakki.
- Anonyymi
Ukrainan kriisi on demokraattien aiheuttama , eli pistetään maa palamaan omien kavereiden rahallisella avustuksella sisältäpäin.
- Anonyymi
Olipa mahtavasti öyhötetty. Demut tietäkööt paikkansa kaiken pahan alkuna ja juurena. Mestari on puhunut.
- Anonyymi
Persujen mielestä pitää palata eurooppaan missä soditaan keskenään jatkuvasti. Tämähän on myös putiinin tavoite.
- Anonyymi
Vihreiden mielestä kaikki johtuu ilmastosta ja liian pienestä maahanmuutosta...
- Anonyymi
Miksi, miksi sinun pitää huutaa tyhmyyttäsi palstalla. Olet aivan liian heikolla tasolla tietotaitosi ja ymmärryksesi kanssa, että sinun kanssasi kannattaisi tuollaisista asioista keskustella. Yksinkertaisena oikaiset ja yksinkertaistat niin paljon, että väitteistäsi tulee valheita.
Ei mulla muuta valehtelijalle . . . . .- Anonyymi
mitässitä haavistolle muuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitässitä haavistolle muuta?
ps. Montako kymmentä kertaa haluat poistaa samat viestit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ps. Montako kymmentä kertaa haluat poistaa samat viestit?
Asia ei tietenkään minulle kuulu, mutta taitaa robocop automaatti poistella niitä maailman tappiin.
- Anonyymi
Joko vihervasemmiston älymystö ratkaisi jutun? Kuka oli syyllinen? Tarzan?
- Anonyymi
kiipeäppäs anolainen takaisin puuhun mistä taas tipahdit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiipeäppäs anolainen takaisin puuhun mistä taas tipahdit.
En pääse enää, juotiin pönikkä naapurin demari-sedän valmistamaa kiljua, känni päällä ja kynnet lipsuu.
- Anonyymi
Ei yksin Persujen mielestä. Kyllä kaikki ajatuskykyiset ihmiset ovat samaa mieltä.
- Anonyymi
Väitteesi on epälooginen. Persu ja ajattelukyky eivät kuulu yhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitteesi on epälooginen. Persu ja ajattelukyky eivät kuulu yhteen.
Kommentistasi päätellen, ei ole yksin persujen ongelma.
- Anonyymi
Itse asiassa EU maat Puola, Ranska ja Saksa ovat syyllisiä Ukrainan tapahtumiin vuonna 2014 ja edelleen. He olivat sopimuksen takuumiehiä ja nyt vain levittelevät käsiä, eivätkä huolehti siitä että Ukraina noudattaisi tehtyjä sopimuksia. Nyt takapiruna ollut usa on alkanut pummpaamaan Ukrainaan aseita jotta saisi rähinän aikaiseksi.
- Anonyymi
Toivotetaan Venäjän Suomeen tulo toivotuksi . Päästäisiin Euroopan uunoista eli EU:uusta eroon kerralla . Siellä poliitikkojämät käärivät fyrkat taskuihinsa , kivittämällä yhteiskuntia .
Putin maaillman pahimmista runkkareista ja sitäkö palvotaan? Hyi S...
- Anonyymi
Keskustelupalstojen kiihkeimmät venäjämieliset kirjoitukset ovat perpanssien tekemiä, se muistakaa.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197