Lainaisitko tuntemattomalle rahaa?

Anonyymi

Olen menettänyt luottotietoni.
Olen ajatunut velkakierteeseen, siirtänyt laskuja tms ja ne kertyneet.
Olen painqnut ylitöitä niin että kuukaudessa aina 4 vp, mutta ulosotto vie ison siivun.
Maksuja kertynyt n. 2200e ja olen jo miettinyt itsemurhaa tämän asian takia miten tästä selviäisi.
Saan ulosoton jälkeen n. 1000-1400e.
Lainaisitko rahaa tuntemattomalle n. 1600e jotta hän saisi elämänsä kuntoon, maksaa voisin takaisin n. 300-400e Kuukaudessa ja autoni jonka arvo n. 3000e. Voisin antaa pantiksi, tästä voidaan tehdä viralliset asiakirjat. Autoani en voi myydä kun olen nyt ilman luottotietoja saanut siihen kaskon, muuten sitä en saa kun ei ole rahaa maksaa 1000e kerralla.
Haluan tähän vain asiallisia viestejä, en vittuiluja.

12

851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En.

    • Anonyymi

      Kannattaisiko katsoa peiliin?

    • Anonyymi

      2000€ takia kannattaa vetää itsensä jojoon!

    • Anonyymi

      Mihin tarvitset lainaa? Ulosotto on oikeasti halvin laina mitä voit saada ja maksuerä kohtuullinen. Noin pieni sulma loppuu nopeasti. Ei muuta kuin voimia töissä käyntiin

    • Anonyymi

      Yritin ottaa yhteyden huutamalla, mutta et vastannut.

    • Anonyymi

      Ei etukäteismaksua lainaa! Tarvitsetko kiireellistä lainaa? Tarvitsetko lainaa laskujen maksamiseen tai lapsesi koulutukseen? Tarvitsetko lainaa kiinteistön hankintaan tai projektin perustamiseen? Tarvitsetko lainaa maatalouskäyttöön tai rakentamiseen? Tarvitsetko lainaa liiketoiminnan laajentamiseen tai käynnistämiseen? Onko pankkisi tai muut lainanantajat hylänneet sinut luottomahdollisuutesi vuoksi? sähköpostitse: [email protected]

    • Anonyymi

      Olen nähnyt katteettomia lupauksia paljon. Jopa sukulaiset pettävät. Rahaa ei tipu senttiäkään. Ihme kerjääjä.

      • Anonyymi

        Suku ja perhe se pahin onkin. Kaksi viikkoa on sata vuotta!


    • Anonyymi

      3000e arvoiseen autoon kasko?

      Jos olet jo ulosotossa, mikä ongelma on 2200e kertyneet maksut? Miksi niitä ei voi päästää ulosottoon muiden jatkoksi jos et pysty maksamaan?

      Miten ajattelit tulevaisuudessa masaa "laskuja tms", lyhentää 300-400e lainaa ja maksaa elämisesi, jos uloston jälkeen saat 1000-1400e etkä ole tähänkään asti pärjännyt?

    • Anonyymi

      Velkamääräsi on melko pieni ja varmasti tuosta selviät kun töissäkin käyt. Takuusäätiö voi myöntää lainaa luottotiedottomalle jos tulot kunnossa. Oman kunnan sosiaalinen luotto voisi auttaa myös.

      Suosittelen että kysyt vinkkejä tilanteeseesi velkaneuvojalta.

      • Anonyymi

        Kyse on periaatteesta, ei lainamäärästä!

        Anonyymilainaaja on saanut pakit pankilta eikä saa koottua itseään! Ei se raha parane lainaamalla!

        Vitosen vaatisi miljoonan ekstraa jotta tappiot pystyisi nielemään ilman katkeruutta!


    • Anonyymi

      Nyt oli hyvät vakuudet ainakin tarjolla. Ilman takuita en lainaisi. Huvittavaa kuinka jotkut kehtaa lähestyä viesteillä ja pyytää rahaa. Kadulla voin antaa ihmisella vähän rahaa jos tulee pyytämään. Riippuu tietysti pyytäjän tilanteesta... Ehdota jollekulle tutulle tuota vakuuden antamista lainaa vastaan. Toiseksi voin antaa rahaa työtä vastaan.. klapitalkoot tms.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

      23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      126
      2545
    2. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

      Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      445
      1783
    3. Nainen, tilanne on sellainen

      kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      118
      1693
    4. Suojatiellä ei tarvitse kiittää!!

      Suomen liikennesääntöihin kuuluu että jalankulkija suojatiellä on ykkönen ja auto ym.ajoneuvo kakkonen.Ärsyttävää kun ny
      Maailman menoa
      112
      1289
    5. Miten pitkään olet kirjoittanut

      omalle kaivatulle ?
      Ikävä
      73
      832
    6. Paula Koivuniemi täyttää tänään 77 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

      Paula Koivuniemi on yksi Suomen iskelmätaivaan legendaarisimmista tähdistä. Laulajatar on ollut suomalaisten kestosuosik
      Suomalaiset julkkikset
      14
      822
    7. En usko että nainen meidän suhteesta

      Olisi tullut mitään. Kumpikin olisi ollut koko ajan mustasukkainen, kateellinen ja katkera jostain. Volatile combination
      Ikävä
      45
      800
    8. Vielä näistä Oulun puukotuksista.

      Nyt on kovasti julkisuudessa esillä nämä kaksi Oulussa tapahtunutta rasistisin motiivein tehtyä puukotusta, jotka minist
      Maailman menoa
      157
      720
    9. Yhden asian voin kertoa

      Sinulle nainen. En usko että olit tosissasi ja siitä syystä itse en aijo tehdä enää mitään "juttumme" eteen ellet itse o
      Ikävä
      44
      700
    10. Kalateltta tänä vuonna

      Paikalliset yrittäjät pitää kalatelttaa tänä vuonna. Saa nähdä käykö silleen niinkuin muutama vuosi sitten että pelkkää
      Kuhmo
      20
      699
    Aihe