Olen ihan loppu. Minulla on jatkunut nyt yli 3kk kurkkukipu oikealla puolella. Olen käynyt omassa tk:ssä, KNK-polilla, yksityisellä ja päivystyksessä. Mitään syytä ei ole löytynyt. Kaulan ultra on otettu ja siinä näkyi vain lievää turvotusta juuri sillä kipeällä puolella. TT-kuvissa ei ollut mitään huolestuttavaa, niissäkin vain lievää turvotusta. Kurkku on tähystettu 2 kertaa eikö silloinkaan löytynyt mitään selittävää tekijää. Proppuja olen saanut paineltua kipeältä puolelta irti mutta auttoi vain hetkeksi ja edelleen tuntuu että siellä on niitä. Olen todella epätoivoinen tilanteesta kun lääkäritkään eivät keksi mikä auttaisi. Aloitettu hermokipulääkkeet mutta eivät nekään vie kipua pois niin että pystyisi nauttimaan elämästä. Töissäkin on todella raskasta jaksaa jatkuvan kivun kanssa. Onko kellään ollut tälläistä? Ja mietin voisiko nielurisaleikkaus auttaa. Jos eivät suostu leikkaamaan yleisellä niin menisin yksityiselle.
Jatkuva toispuoleinen kurkkukipu
Anonyymi
0
270
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657