Eli siis mulla alko eilen menkat kun olin kaverilla. Sitte tulin kotiin ja ollaan siisäitin kaa puhuttu vähän menkoista mutta ei oikeestaan. Se on kumminki kertonu et mistä löydän siteit ja tällee ni laitoin siteen päälle. Tänään kouluaamuna ei ollenkaa maistunu aamupala ja meillä on 8-15 koulua. Sitte meillä on vielä koulussa ruokaa mistä en tykkää ja sitte vaan alko ahdistaa ihan sairaasti. Yölläkin olin yli tunnin hereillä koska ahdisti niin paljon. No nyt aamulla sitte ahdisti niin paljon että aloin oikeen itkemään ja sitte tottakai molemmat vanhemmat tuli siihen sillee kysymään että mikä nyt on (ehkä osittain sen takia että en koskaan kerro yhtään mitään fr). Ja sitte olisin ehkä kertonukki, mutta ku iskä oli siinä ni en sitte viittiny. Sitte äiti sano mulle että joisin ees vähän mehua mutta sitte mulle tuli paha olo. Äiti ja iskä sitte lähti töihin, mutta äiti sitte sano että voisin laittaa sille viestillä että mikä mulla on. Miettisin, että voisin laittaa pelkästään sen veritippa emojin mutta en sit tiiä. Auttakaa koska en oikeesti pysty tähän. En usko että pystyn sanomaan äitille face to face eikä se oo mitenkään mun ja äitin väleistä kiinni tai muutenkaan äitistä, vaan ihan vaan mun ahdistuksesta ja tällee. Onko ideoita? Tarvisin ideoita nopeesti
Alko menkat enkä tiiä miten kerron äitille
Anonyymi
1
74
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeastaan se veritippa voi olla hyvä! Siitä äitisi toivottavasti ymmärtää ottaa asian puheeksi, kun sinä et pysty.
Mites koulukaverit, voiko heidän kanssa puhua turvallisesti? Onko muilla jo kuukautiset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134525Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3133457Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363366Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112519Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182505- 2622102
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2961645- 901590
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi441346Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81153