Maa on hevosenkengän muotoinen

Maa on hevosenkengän muotoinen, valtava rautalohkare. Se pyörii kahdeksikon muotoista rataa, samalla liikkuen hieman ylös-alas-ylös-alas. Se sijaitsee hyytelössä, jonka yläpuolla on aikoinaan ollut hevostalli.

Teorian mukaan: Muuan jättiläinen ratsasti hevosellaan kaatuneen hyyyelöpurkin ohi, kun hevosenkenkä lensi kierteellä hyytelöön. Hevosenkengän lantamöykyssä kasvoi jo ennen tapahtuu mikrobitasoista elämää.

On arveltu, että ratsastaja oli laukannut jonkun radioaktiivisen aineen läpi (mahdollisesti jonkun jodiseoksen läpi ja samalla akku oli hajonnut, siirtolohkareen tippuessa sen päälle kalliolta), jolloin alkukantainen klobini-söbiensien esi-isä sai alkunsa. Siihen tarvittiin vielä hyytelön suojaava voima ja yhdistyminen alkuaineisiin, jotta hevosenkenkä Maa voisi kehittää elämää monimutkaisemmaksi.

Vielä tänäkin päivänä hevosenkä kiertää kahdeksikkoa magneettien vetäessä sitä molemmin puolin edes-takas, ylös-ja alas. Magneetit ovat akusta irronneita komponentteja, jotka lensivät hyytelöön akun hajotessa. Hyytelö ei ole kuivunut, koska se sijaitsee sub-trooppisella vyöhykkeellä Jättiläisten Maassa. Hevosenkenkään on syntynyt ilmakupla kiihtyneen voiman seurauksena, joka suojaa hapensäilymisen kengässä.

Tämä on siis yksi teoria muiden joukossa, josta tiedemiehet kiistelevät kiihkeästi.

25

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

" josta tiedemiehet kiistelevät kiihkeästi."

Osui silmään tämä kommentti.

Viki jäi kiinni usealla nikillä kirjoittelusta, olet "itse" käyttänyt tuota täsmälleen samaa lausetta aiemminkin.

• En ole Viktor. Nyt erehdyit henkilöstä, sori vaan.

• Anonyymi

Olet ehkä oikeassa, en arvosta tuota Vikiä kirjoittajana pätkääkään, mutta tuo "Perhosvaikutus" on vieläkin mahdottomampi.
        Muuten, kumman teistä alter ego on "Unski Pallivahan käytön asiantuntija"?

• Anonyymi kirjoitti:

Olet ehkä oikeassa, en arvosta tuota Vikiä kirjoittajana pätkääkään, mutta tuo "Perhosvaikutus" on vieläkin mahdottomampi.
        Muuten, kumman teistä alter ego on "Unski Pallivahan käytön asiantuntija"?

Minä olen aivan varma että Unski oletkin sinä, kaikkien anonyymien kätyri. Arvostuksesi on minulle muutenkin kunnia-asia. Unski, käy nyt ostamassa lisää sitä pallivahaa!

• Anonyymi
        Perhosvaikutus kirjoitti:

Minä olen aivan varma että Unski oletkin sinä, kaikkien anonyymien kätyri. Arvostuksesi on minulle muutenkin kunnia-asia. Unski, käy nyt ostamassa lisää sitä pallivahaa!

Olet jälleen väärässä, kuten aina. Ajattele nyt tavoistasi poiketen edes yhden kerran?
        Miksi minä kyselisin tuon onnettoman idiootin, Unskin henkilöllisyyttä, jos olisi se typerys, eikö sinulla todellakaan ole yhtäkään järjellistä ajatusta päässäsi?

Teitä on kaksi hörhöä: "perhosvaikutus" ja "Viktor", olisi todella outoa, että näin pienestä maasta löytyisi vielä kolmaskin tuollainen sekopää, siis kumman teistä alter ego tuo Unski on? Veikkaisin "perhosvaikutusta", tosin noissa jutuissa on tosi paljon "Viktorinkin" maneereja.
        Muuten kysyin siltä "Pallivahan Käytön Asiantuntijalta" mitä ihmettä se pallivaha, josta kukaan normaali ihminen ei ole kuullutkaan, oikein on? Ei asiantuntija ole vastannut!

• Anonyymi

Minun mielestäni tämä perhosvaikutus on lähinnä täällä vaan hassuttelemassa. En usko hänen ottavan tosissaan näitä juttuja mitä tänne kirjoittelee. :)

• Anonyymi

Sori, käytät samoja lauseita, vakuuttelu ei mene läpi.

Sut on nyt vaan todettu Vikiksi ja mitään et voi.

• Anonyymi kirjoitti:

Sori, käytät samoja lauseita, vakuuttelu ei mene läpi.

Sut on nyt vaan todettu Vikiksi ja mitään et voi.

Kaikki nämä ihmiset toteaa että minä olen tässä!

• Anonyymi

Lätipää keksi uuden idiotismin. Siitä pisteet. Se on tietysti yhä idiotismia.

• Anonyymi

Ei tuo perhosvaikutus oo aito lättäpää, vaan osottautui selväksi trolliksi. Älkää menkö trollien ansaan!! Me aidot lättäpäät emme soperra noin älyttömiä edes trollailumielessä!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo perhosvaikutus oo aito lättäpää, vaan osottautui selväksi trolliksi. Älkää menkö trollien ansaan!! Me aidot lättäpäät emme soperra noin älyttömiä edes trollailumielessä!

Ai jaa, sinä muka olet aito. Minä olen varmaan sitten Wish-versio aidosta. 😠🤯

• Anonyymi

Perhosvaikutus haluaa halveerata vain meitä aitoja lättäpäitä. Aika kurjaa, jos tuollaisen trollailun takia meitä aitoja lättäpäitä aletaan pitää typerinä tai vähintäänkin vain trolleina. Onkohan se perhosvaikutuksen ja muiden saman henkilön hallussa olevien nimimerkkien tarkoituskin? Ketä tietää. Me aidot lättäpäät emme aio lannistua, vaikka meitä trollataankin.

• Anonyymi kirjoitti:

Perhosvaikutus haluaa halveerata vain meitä aitoja lättäpäitä. Aika kurjaa, jos tuollaisen trollailun takia meitä aitoja lättäpäitä aletaan pitää typerinä tai vähintäänkin vain trolleina. Onkohan se perhosvaikutuksen ja muiden saman henkilön hallussa olevien nimimerkkien tarkoituskin? Ketä tietää. Me aidot lättäpäät emme aio lannistua, vaikka meitä trollataankin.

Päinvastoin. Ei minulla ole mitään syytä halveerata teitä flättäreitä. Tieto lisää tuskaa ja tässä pätee sama asia. Muistatko enää mitä Delphin-nimimerkkiä käyttäneelle flättärille kävi? Niinpä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei teitä kukaan ala pitää typerinä, kyllä te olette sen typeryytenne ihan itse ilmituoneet.

• Anonyymi

Menipä surkeaksi trollailuksi!!! Itse tiedän, että maa on litteä! Te trollit ette tilannetta muuta mihinkään suuntaan!

• Anonyymi

Pallopää kehittelee moisia lapsellisia satuja koska ei pysty todistamaan naurettavaa hyrräpallo uskontoaan.

• Kerrohan, anonyymi, mikä otsapantaasi noin kiristää?

• Anonyymi

Voi lapsikulta, maapallo ja aurinkokunta on todistettu jo satoja vuosia sitten, ei siitä mitään uutta ole kerrottavaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi lapsikulta, maapallo ja aurinkokunta on todistettu jo satoja vuosia sitten, ei siitä mitään uutta ole kerrottavaa.

Ethän vaan yritä alistaa minua? Se ei onnistu, ikävä kyllä. Tässä en ole nyt yrittänyt todistella yhtään mitään, joten turha yrittää ohjailla minun sanomisiani!

• Anonyymi

Katsopa pipipää taivaalle. Siellä on tähtiä. Ne kiertävät ympyrää. Tasaisella tahdilla. Vuodesta toiseen. Miksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Katsopa pipipää taivaalle. Siellä on tähtiä. Ne kiertävät ympyrää. Tasaisella tahdilla. Vuodesta toiseen. Miksi?

Har du någon problem? Jag är ingen ”pipipää” för dig, förstår du och förstår du inte? Jag kan svara till för dina dumma fråga eftersom jag tror och hoppas att du behöver inte mer bevisningen av detta samma sak, hoppas jag.

När jag tittar på en himlen jag kan ser på en några av en stjäjorna som ligger på där i samma platsen dygnet runt och årets runt också. Vad kan jag säga? Jorden är runt ellet hur? Jorden är runt.
        😂😂

Tackar,
        PV

• Anonyymi
        Perhosvaikutus kirjoitti:

Ethän vaan yritä alistaa minua? Se ei onnistu, ikävä kyllä. Tässä en ole nyt yrittänyt todistella yhtään mitään, joten turha yrittää ohjailla minun sanomisiani!

Miksi yrittäisin sinua alistaa? Totesin vain, että Maapallo ja Aurinkokunta on tosiasia, joka on todistettu jo vuosisatoja sitten. Se on tiukka faktaa, ketään alistamatta.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi yrittäisin sinua alistaa? Totesin vain, että Maapallo ja Aurinkokunta on tosiasia, joka on todistettu jo vuosisatoja sitten. Se on tiukka faktaa, ketään alistamatta.

Aivan. Aloituksessa kerroin teorian hevosenkenkä maasta. Aloitukseen oli piilotettu hiukan sarkasmia, koska Lättämaa vs. Pallomaa ei tällä palstalla ota laantuakseen.

Näitä samoja ketjuja aiheesta tulee loputtomasti, eikä ilman mitään muita aloituksia täällä keskusteltaisi mistään muusta, joten siinä syy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi lapsikulta pieni, kun ei ole todistettu! Valehdeltu vain. Maa on litta ja sillä sipuli!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi lapsikulta pieni, kun ei ole todistettu! Valehdeltu vain. Maa on litta ja sillä sipuli!

Miksei muka olisi todistettu? Olet sinä todella tynnyrissä kasvatettu, kun ei yksinkertaisinkaan tosiasia mene jakeluun. Tosin todennäköisesti olet trolli, ei kukaan kirjoitustaitoinen voi oikeasti olla noin typerä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8630
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2459
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2281
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      38
      2092
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1768
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1747
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1470
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1167
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      6
      1043
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe