Paljastuukohan Niskasen verenvaihto?

Anonyymi

Lisäksi se on liian ruma suomalaiseksi olympiavoittajaksi.

15

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Iivosta ei saisi ottaa lähikuvia hiihdon jälkeen.
      Koska hiihtää suu jatkuvasti auki niin sylki ja räkä valuvat leualle ja rinnuksille ja usein jäätyvätkin.
      Kamalaa katseltavaa kertakaikkiaan, monasti ihan yököttää.

      • Painijoiden lähikuvat on kivoja katseltavia.


      • Anonyymi
        Perhosvaikutus kirjoitti:

        Painijoiden lähikuvat on kivoja katseltavia.

        Ja ihanko tosissasi koitat vakuutella meille ettet ole Viki?

        Sulta jäi taas väärä nikki kirjautuneeksi kun heitit ton "Vikimäisen" kommentin.


    • Anonyymi

      Venäjän trollin urheilupropagandaa….mikä näitä venäläisiä oikein riivaa?

      • Anonyymi

        No onhan nuo venäläiset hiihtäjät komistuksia tuohon räkäleukaan verraten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan nuo venäläiset hiihtäjät komistuksia tuohon räkäleukaan verraten.

        Mies se tulee räkänokastakin vaan ei tyhjän naurajasta.


    • Anonyymi

      Eka doping tapaus venäjän joukkueessa on jo tosiasia. Joku taitoluistelu nysvääjä kärähti.

      • Näin taisi tosiaan olla. On tuo hurjaa poliittista kähmintää nykyisin.


    • Anonyymi

      Kelan elätiksi kelpaa alottajakin.

      • Anonyymi

        Oletko maajussi? Nehän vasta elättejä ovatkin.


      • Aloittaja viittasi hyvin suorasanaisesti urheilijoidemme mahdollisiin doping- rikkomuksiin.
        Aika sinisilmäinen täytyy olla jos uskoo ettei mitään lääketieteellisiä apuja enää käytettäisi.
        "Isänmaalliset" labrat maailman joka kolkassa tekevät työtä millä ihmisruumis pystyisi yhä huimempiin suorituksiin ilman kiinnijäämistä.
        Viralliset valvontatahot ovat aina pyssynkantaman päässä jäljessä.

        Ilkeämieliset ovat jopa väittäneet että valvontaviranomaisia olisi jopa lahjottu hiljaisiksi. En pidä tätä lainkaan mahdottomana, niin suuret rahat näissä liikkuvat kulissien takana. Toki niistä murusia ripotellaaan urheilijoillekin.

        Urheilijoiden ulkonäköä toki minäkin hiljaa mielessäni olen arvostellut.
        Suosikkejani ovat kesäiset lajit kuten naisten pikajuoksijat ja eri hyppylajien edustajat.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Aloittaja viittasi hyvin suorasanaisesti urheilijoidemme mahdollisiin doping- rikkomuksiin.
        Aika sinisilmäinen täytyy olla jos uskoo ettei mitään lääketieteellisiä apuja enää käytettäisi.
        "Isänmaalliset" labrat maailman joka kolkassa tekevät työtä millä ihmisruumis pystyisi yhä huimempiin suorituksiin ilman kiinnijäämistä.
        Viralliset valvontatahot ovat aina pyssynkantaman päässä jäljessä.

        Ilkeämieliset ovat jopa väittäneet että valvontaviranomaisia olisi jopa lahjottu hiljaisiksi. En pidä tätä lainkaan mahdottomana, niin suuret rahat näissä liikkuvat kulissien takana. Toki niistä murusia ripotellaaan urheilijoillekin.

        Urheilijoiden ulkonäköä toki minäkin hiljaa mielessäni olen arvostellut.
        Suosikkejani ovat kesäiset lajit kuten naisten pikajuoksijat ja eri hyppylajien edustajat.

        "Urheilijoiden ulkonäköä toki minäkin hiljaa mielessäni olen arvostellut.
        Suosikkejani ovat kesäiset lajit kuten naisten pikajuoksijat ja eri hyppylajien edustajat."

        Uimahyppääjiä unohtamatta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Urheilijoiden ulkonäköä toki minäkin hiljaa mielessäni olen arvostellut.
        Suosikkejani ovat kesäiset lajit kuten naisten pikajuoksijat ja eri hyppylajien edustajat."

        Uimahyppääjiä unohtamatta!

        "Uimahyppääjiä unohtamatta!"

        Totta turiset veli hyvä. Naperona harrastin uimahyppyjä. Sain ensisuudelman Kumpulan maauimalassa ja olin onnesta soikeana viikon.
        Myöhemmin vanhempi naishyppääjä vei poikuuteni mitä en sitten jäänyt kaipailemaan.
        Myöhemmät seurustelusuhteideni tytöistä koostuivat myös uimahyppääjistä.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        "Uimahyppääjiä unohtamatta!"

        Totta turiset veli hyvä. Naperona harrastin uimahyppyjä. Sain ensisuudelman Kumpulan maauimalassa ja olin onnesta soikeana viikon.
        Myöhemmin vanhempi naishyppääjä vei poikuuteni mitä en sitten jäänyt kaipailemaan.
        Myöhemmät seurustelusuhteideni tytöistä koostuivat myös uimahyppääjistä.

        Moukarinheittäjänainen voisi olla kova. Osaavat varmasti puristaa hyvin perseellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moukarinheittäjänainen voisi olla kova. Osaavat varmasti puristaa hyvin perseellä.

        Niin...,onhan se noinkin ja olenkin asiaan perehtynyt.
        Olen nainut naisia ja ollut mukana synnytyksessä.

        Naisen vagina ja ulkosynnyttimet ovat hyvin venyvää sorttia.
        Sieltä tulee ulos parhaimmillaan 5- kiloinen ja puolimetrinen ihmistaimi, toki pientä ähkintää aiheuttaen.
        Pienen palaututuokion jälkeen vagina pystyy jälleen antamaan riittävän hankauksen pieneenkin siittimeen.

        "Maailman ihmeellisin värkki" ei ole vailla perustetta oleva ilmaus.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe