Niin ikään voimakasluonteinen uni, joka peräänkuuluttaisi tulkintaa

Anonyymi

Olin puhdistamassa likaista Moccamaster-kahvinkeitintä täydellisessä pimeydessä. Sitten yht'äkkiä näin, kuinka naisihminen lähestyi mua pimeydestä. En kyennyt tunnistamaan hänen piirteitään, siis enempää kuin että kyseessä oli nainen ja hahmo puhuikin naisen äänellä.

Kun hän sitten oli päässyt lähelleni, hän osoittautui yhden hyvän ystäväni seurustelukumppaniksi. Todellisuudessa(kin) kyseessä on todella ihana ihminen, yksi ihanimmista, joita oon kuunaan saanu kunnian kohdata. Jotain positiivissävytteistä me siinä juteltiin, ja uni sai tuossa kohtaa suorastaan liikuttavan sävyn.

Kuten sanottua, vain harvoin aiemmin koko elämäni aikana (oon nyt neljissäkymmenissä) oon saanu yhtä ihania ihmisiä nähdä ja kohdata missään, ja voisin kuvitella, että jos hänet ystäväpiirissäni - ja tietysti myös sen mun mainitun hyvän ystävän - saan ajan hämärään asti lähelläni pitää, mua ei haittais yhtään, vaikka pimeässä laaksossa vaeltelisin; kun he olisivat läsnä, tavalla tai toisella, mulla ei ois mitään hätäpäivää. <3

1

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä unet on merkityksetöntä aivojen sähköistä toimintaa. Ehkä ne todella avaa hetkellisen ja kirkkaan näkymän jonnekin mielen syvyyksiin, jota järki ei osaa selittää. Jos omien unien ymmärtäminen kiinnostaa, silloin kannattaa kuitenkin kiinnittää ennen kaikkea unessa koettuihin ja unen herättämiin tunteisiin. Ajattelen että on vähemmän väliä sillä, mitä unessa tapahtuu kuin sillä, miltä se uni tuntui. Minä usein haluan ammattilaisen tulkinnan omille unilleni. Joskus olen kirjoista yrittänyt tulkita itse, mutta jotenkin on tuntunut siltä, että olen liian lähellä itse unta ja silloin olen soittanut esimerkiksi tulkitsijalle. www.enkeliviesti.fi sivuilla on useita ammattimaisia tulkitsijoita. Niistä voisi olla sinullekin apua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      140
      2046
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1672
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      87
      1374
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1354
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      134
      1188
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1182
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      903
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      871
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      803
    Aihe