Niin ikään voimakasluonteinen uni, joka peräänkuuluttaisi tulkintaa

Anonyymi

Olin puhdistamassa likaista Moccamaster-kahvinkeitintä täydellisessä pimeydessä. Sitten yht'äkkiä näin, kuinka naisihminen lähestyi mua pimeydestä. En kyennyt tunnistamaan hänen piirteitään, siis enempää kuin että kyseessä oli nainen ja hahmo puhuikin naisen äänellä.

Kun hän sitten oli päässyt lähelleni, hän osoittautui yhden hyvän ystäväni seurustelukumppaniksi. Todellisuudessa(kin) kyseessä on todella ihana ihminen, yksi ihanimmista, joita oon kuunaan saanu kunnian kohdata. Jotain positiivissävytteistä me siinä juteltiin, ja uni sai tuossa kohtaa suorastaan liikuttavan sävyn.

Kuten sanottua, vain harvoin aiemmin koko elämäni aikana (oon nyt neljissäkymmenissä) oon saanu yhtä ihania ihmisiä nähdä ja kohdata missään, ja voisin kuvitella, että jos hänet ystäväpiirissäni - ja tietysti myös sen mun mainitun hyvän ystävän - saan ajan hämärään asti lähelläni pitää, mua ei haittais yhtään, vaikka pimeässä laaksossa vaeltelisin; kun he olisivat läsnä, tavalla tai toisella, mulla ei ois mitään hätäpäivää. <3

1

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä unet on merkityksetöntä aivojen sähköistä toimintaa. Ehkä ne todella avaa hetkellisen ja kirkkaan näkymän jonnekin mielen syvyyksiin, jota järki ei osaa selittää. Jos omien unien ymmärtäminen kiinnostaa, silloin kannattaa kuitenkin kiinnittää ennen kaikkea unessa koettuihin ja unen herättämiin tunteisiin. Ajattelen että on vähemmän väliä sillä, mitä unessa tapahtuu kuin sillä, miltä se uni tuntui. Minä usein haluan ammattilaisen tulkinnan omille unilleni. Joskus olen kirjoista yrittänyt tulkita itse, mutta jotenkin on tuntunut siltä, että olen liian lähellä itse unta ja silloin olen soittanut esimerkiksi tulkitsijalle. www.enkeliviesti.fi sivuilla on useita ammattimaisia tulkitsijoita. Niistä voisi olla sinullekin apua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1718
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1173
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      848
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      763
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe