Ylöjärven Lidl mitä hittoa

Anonyymi

Menin sinne tuossa taannoin pari viikkoa sitten ostoksille ja ei nyt sattunut autoa olemaan just sillon alla. Kävin keskustassa kolmessa kaupassa pikkuostoksilla ensin ja pakko oli kassit ottaa messiin kuitteineen. Sanoin siitä myyjälle joka täytti hyllyjä ja myös kassalla ja se oli ok, jopa ihmetteli, et no kerta ku sulla on kuitit, niin no problems. Tänään, kun kävin kaupassa, yksi myyjä kyttäsi kuin virkaintoinen vartija konsanaan. Oikeesti miks? Miks pitää kyttää kuin varasta. Arvaa huvittaako käydä koko kaupassa kohta. 😂 Toisaalta ei nyt kauheesti kiinnosta perätön shaisse. Sen verran kuitenkin, että jaksan ihmetellä täällä.

T. Mystinen naishahmo joka avaa vaikka lapselle kokispullon kaupan pihassa, jos se ei sitä itse saa auki. Hitto oikeesti. Noloa paskaa.

3

1274

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nolla tähteä siis ylön Lidlille. Viisi tähteä lähti nyt pois Googlesta.

• Anonyymi

Sit kävi mielessä, et onks kamerassa näkynyt, kun avasin sen pienen lasisen kokispullon pojille, kun yrittivät niin epätoivoisesti avata sitä, että ei pystynyt kattomaan. Et oonks mä nyt alkoholin antaja? Vai koronako on edelleen muka rikollinen ongelma? Lapsiltahan ne taudit tarttuu aikuisiin. Jokainen tajuaa. Kaikki jyllää aina eniten tarhassa ja kouluissa.
      Kaks rokotetta ja korona jo sairastettu äärilievänä.

Asiaan ei sinänsä korona liity, mutta tyhmä en ole ja lähimpänä tulee mieleen sit nää. Koska on todella epäasiallista kytätä ilman oikeaa aihetta ja, jos haluaa kytätä ihan silminnähden suoraan, sano se suoraan. Suoraan!!!! Hankkikaa sit myymäläetsivät, jos on noin kauheeta toi työelämä siellä kaupassa.

• Anonyymi

Mitäköhän ne saa kun varas jää kiinni? Onhan joka ryhmittymässä joku bonus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      303
      1250
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      313
      1241
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      95
      979
    4. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      968
    5. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      909
    6. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      899
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      752
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      19
      656
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      4
      594
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      588
    Aihe