Selviytymistarinoita narsisteista

Anonyymi

Omani on vasta alussa... Lohdullisin ajatus on, että en kärsi vastaavasta tyhmyydestä kuin ne, jotka ovat persoonallisuushäiriöisiä tai mielistelevät heitä. Todella pitkä tie... uhreina minä ja ehkä sisarukseni. Tekijät eivät olleet sukua. Olemme elossa eikä kummallekaan tullut persoonallisuushäiriötä. En vielä ihan ymmärrä, mitä minulle tehtiin. Narsistia ottaa koville, kun uhri ei tuhoudu. Se on varmaan toinen syy, miksi tämä on jatkunut niin pitkään... Todella, todella mieleltään viallisia ihmisiä. Tämäkin mahtaa ärsyttää, mutta en koskaan vaihtaisi elämääni yhdenkään sellaisen ihmisen kanssa, joka ottaa ihmisiä omaksi maalitaulukseen.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Porukkaan kuului kai myös psykopaatteja. Kukaan ei auttanut, mikä ei yllätä. Minut kai pelasti koronavirus ja eristykset. Sain fyysisiä vammoja, mutta luulin kuolevani lukuisia kertoja. Se tunne, kun sitä pitkitetään, että kohta sattuu tai kuolet. (Tässä kohtaa kaksi heistä nauraisi.) Ihmiset pelkäävät sitä vitun paskasakkia. Mutta miksi minä pelkäisin, kun olen jo käynyt läpi pahimman siitä? Kaikkien nimet ja naamat pitäisi tuoda päivänvaloon sekä teot. Tavallinen ihminen ymmärtää, että heidät pitää saada pois yhteiskuntaa tuhoamasta, ja tavallisia ihmisiä on aika paljon enemmän verrattuna kouralliseen idiootteja. Enempään eivät pystyneet. - alkuperäinen

      • Anonyymi

        Toivon myös, että päätyisivät multiin mahdollisimman nopeasti. En tee sitä itse, mutta hyvällä tuurilla kuolevat edes vähän ennenaikaisesti. - alkuperäinen


    • Anonyymi

      Narsistit haluaa tappaa mut seuraavaksi, enkä enää tiedä, onko ainoa vaihtoehto tappaa ne ensin.

      • Anonyymi

        Poliiseille tiedoksi, jos vielä seuraatte mua, niin mut vammautetaan pysyvästi ja tapetaan ehkä, mutta te ette korruption takia auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliiseille tiedoksi, jos vielä seuraatte mua, niin mut vammautetaan pysyvästi ja tapetaan ehkä, mutta te ette korruption takia auta.

        Se yksi kävi mun kimppuun torstaina.


      • Anonyymi

        Vaihdoin uudelleen pääsykoodinmpuhelimeeni. :) ja kaikkien laitteiden salasanat. Ensi viikolla nähdään taas, yrittäkää keksiä ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihdoin uudelleen pääsykoodinmpuhelimeeni. :) ja kaikkien laitteiden salasanat. Ensi viikolla nähdään taas, yrittäkää keksiä ne.

        Toivottavasti on teidän lääketieteelliset kidutusmenetelmät taas valmiina? Vähän nyt huonosti hoidatte kun ei tule amnesiaa. Tinnitus tuli oikeaan korvaan sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti on teidän lääketieteelliset kidutusmenetelmät taas valmiina? Vähän nyt huonosti hoidatte kun ei tule amnesiaa. Tinnitus tuli oikeaan korvaan sentään.

        Mikä se vilkkuva vaaleansininen valo muuten on? Ei ollut ensimmäinen kerta siinä tilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se vilkkuva vaaleansininen valo muuten on? Ei ollut ensimmäinen kerta siinä tilassa.

        Se teidän jengi ei muuten enää ole niin uNdErGrOuND... noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se teidän jengi ei muuten enää ole niin uNdErGrOuND... noloa.

        Mäkin otan ensi kerralla porukkaa mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin otan ensi kerralla porukkaa mukaan.

        Toivottavasti onnistuttu saamaan mulle sen tuomion näistä kirjoituksista, ja jos ei näistä niin kirjoittakaa sitten itse kun siellä mun koneella käytte vai mitä siellä teette? Tosi jännää niinku.


    • Anonyymi

      En ala nimitää läketietelisesti ketään henkilöä.Kun en ole hoitaja en lääkäri.Lukenut aihe kyllä ja aihe katsonut TV dokumentti. Jossa jopa ilmoitetiin,läkärin puhe: lääkäreidenkin on vaikea tunistaa persona josta aloitus teksti.Mutta totetesivat 1 tunnus merkin HAJUAISTIN PUUTUMINEN!Joten kysyn aina ihmiseltä kun uuden kohtaan ja tulossa elämääni, onko sinulla hajuaistia? jos sano ei liukenen kauas henkilöstä pois, enkä laske elämääni ,säätyy silloin pahasta ihmisestä paljon, jonka tavoite alistaa ja nostaa itsensä jalustalle, Itä-Helsinki 12.2.22.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe