Hei! Olen ajatellut hakea kys. olevaan siivousfirmaan siistijäksi, tietääkö kukaan minkälaista on työskennellä tässä firmassa? Onko hyvä perehdytys työhön ja työtapoihin? Vähän vaan mietityttää se, että vaihtuvuus tuntuu olevan suurta...
Koti puhtaaksi Tampere kokemuksia
2
1420
Vastaukset
- Anonyymi
Siivousalalla vaihtuvuus ymmärtääkseni isompaa moneen alaan verrattuna. Olen työskennellyt itse siistijänä välivuoden ja lopetin viime syksynä kun pääsin kouluun. Perehdytys oli ehkä mulle hieman lyhyt mutta kysyttyäni sitä lisää, sain lisäperehdytystä mikä oli kiva. Opin sitten ja asiakkaat ja muutkin siellä olivat mukavia. Hae ja jos pääset haastatteluun, kysele siellä tarkemmin?
- Anonyymi
Tiheä vaihtuvuus työntekijöiden suhteen voi johtua monestakin tekijästä. Osa käy kääntymässä kun ala ei olekaan mieluinen, osa väsyy , lähdetään opiskelemaan ja kiusaaminen taikka huonot työolot on se viimeinen niitti. Esimiesten ja ohjaajien vaihtuvuus tiuhaan on merkki aina isommista ongelmista. He ovat sitoutuneempia tullessaan ja pikainen lähtö viestii työntekijöille huonoista johtamis- ja osaamispuutteista. Kiusaaminen voi tulla myös ylemmältä taholta ja esimieskintai ohjaaja on vain ihminen. Näin ollen kannattaa alkaa katsella muihin suuntiin ja miettiä onko oma työ ja työkaverit niin hyviä, että kestää ympäristön vaihtuvuudet. Kehuttukaan yritys ei aina ole niin auvoisa kuin annetaan julkisesti ymmärtää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1074589Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1724376Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.941720- 4031651
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a311397Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3531100Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann51097- 67979
- 56954
- 92928