Onko kukaan käyttänyt hammas-dentin palveluita Turussa. Mulla pohjattiin yläproteesit viime kesäkuussa ja nyt ne pamahti halki. Hammasdent iästä sanottiin että ei ole mitään takuita. Nyt ne korjattiin siellä uudestaan hinta 95€. Ei takuuta jos hajoo. Eikä nytkään uskalla purasta mitään kun näkyy olevan aika hepposesti korjattu. Eiks työllä kuulu aina olla takuu. Te jotka ootte käyttäneet kyseisiä palveluita kertokaa mielipiteenne
Proteesien korjaus turussa
12
224
Vastaukset
- Anonyymi
Puhuivat muunettua totuutta. Kaupanvastuun perusteella ovat vastuussa korjaamisest ja ylimääräisistä kuluista.
Takuu on ylimääräine n etu. Vaadi ylimääräiset rahat takaisin. Jos ei auta yhteys kuluttajaneuvoja ja tarvittaessa kuluttajariitalautakunta.- Anonyymi
Takuu on kuulemma vapaaehtoista. Elikkä ei kannata tehdä reklamaatiota tän enempää kuluttaja asiamiehelle
- Anonyymi
Maksoin kesäkuussa 138€ ja nyt 95€ aika kallista hommaa
- Anonyymi
On muitakin hammasteknikoita ja erikoishammasteknikkoja.
- Anonyymi
kyllä hampaitten käyttäjälläkin on vastuu hampaitten käytössä, ei kannata kaikkein kovempia näkkileipiä ostaa, ohuempia suosittelen
- Anonyymi
No joo mut söinkin uutta pehmeetä paahtoleipää kun halkes. Ja nyt sanoi että täytyy olla tosi varovainen kun syö
- Anonyymi
En tajunnut etsiä Turusta ketään muuta kuin tän hammadentin. Olihan siellä ollut kai tää rosendahlikin
- Anonyymi
ja Harri Loukonen.
- Anonyymi
No voi hitsi. Ei ois pitänyt mennä hammas dentiin. Onkohan muilla joku takuu työssä
- Anonyymi
Nyt olen ollut yhteydessä kuluttaja asiamieheen saa nähdä mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään
- Anonyymi
Finder yrityshaku ei tunne Hammasdent eikä hammas dent nimisiä toiminimiä eikä yhtiöitä. Katsohan y- tunnus ja nimi kuitista.
- Anonyymi
No se oli hammaslaboratorio dent. Puutarhakatu 11
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315426- 363721
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112535
- 292132
- 122057
- 1631876
- 141358
- 1051352
- 1371154