Proteesien korjaus turussa

Anonyymi

Onko kukaan käyttänyt hammas-dentin palveluita Turussa. Mulla pohjattiin yläproteesit viime kesäkuussa ja nyt ne pamahti halki. Hammasdent iästä sanottiin että ei ole mitään takuita. Nyt ne korjattiin siellä uudestaan hinta 95€. Ei takuuta jos hajoo. Eikä nytkään uskalla purasta mitään kun näkyy olevan aika hepposesti korjattu. Eiks työllä kuulu aina olla takuu. Te jotka ootte käyttäneet kyseisiä palveluita kertokaa mielipiteenne

12

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhuivat muunettua totuutta. Kaupanvastuun perusteella ovat vastuussa korjaamisest ja ylimääräisistä kuluista.

Takuu on ylimääräine n etu. Vaadi ylimääräiset rahat takaisin. Jos ei auta yhteys kuluttajaneuvoja ja tarvittaessa kuluttajariitalautakunta.

• Anonyymi

Takuu on kuulemma vapaaehtoista. Elikkä ei kannata tehdä reklamaatiota tän enempää kuluttaja asiamiehelle

• Anonyymi

Maksoin kesäkuussa 138€ ja nyt 95€ aika kallista hommaa

• Anonyymi

On muitakin hammasteknikoita ja erikoishammasteknikkoja.

• Anonyymi

kyllä hampaitten käyttäjälläkin on vastuu hampaitten käytössä, ei kannata kaikkein kovempia näkkileipiä ostaa, ohuempia suosittelen

• Anonyymi

No joo mut söinkin uutta pehmeetä paahtoleipää kun halkes. Ja nyt sanoi että täytyy olla tosi varovainen kun syö

• Anonyymi

En tajunnut etsiä Turusta ketään muuta kuin tän hammadentin. Olihan siellä ollut kai tää rosendahlikin

• Anonyymi

ja Harri Loukonen.

• Anonyymi

No voi hitsi. Ei ois pitänyt mennä hammas dentiin. Onkohan muilla joku takuu työssä

• Anonyymi

Nyt olen ollut yhteydessä kuluttaja asiamieheen saa nähdä mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään

• Anonyymi

Finder yrityshaku ei tunne Hammasdent eikä hammas dent nimisiä toiminimiä eikä yhtiöitä. Katsohan y- tunnus ja nimi kuitista.

• Anonyymi

No se oli hammaslaboratorio dent. Puutarhakatu 11

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5426
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3721
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3273
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2535
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2132
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2057
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163