Raiskausfantasia

Anonyymi

Mun suurin fantasia om tulla raiskatuksi. Mua kiihottaa ihan älyttömästi akatus, että tuntematon mies ottaa minut väkisin. Haluaisin todella kovasti jollain konstilla turvallisrsti toteuttaa fantasian, mutta miten? Uskallanko?

23

1583

Äänestä

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Vaimollani on samaa fetissi haluaa tulla leikki raiskatuksi.
      Meitä oli 5 miestä kaikki minun kavereita.
      4 oli pitämässä raajoista kiinni ja yksi pani ja vuoroa vaihdettiin niin jokainen sai "raiskata" hänet.
      Toinen fetissi on huorana olo pordellissa.
      Vaimo makuuhuoneeseen ja tehtiin olohuoneesta odotushuoneen.
      Itse olin vastaanottaja ja kutsuin seuraavan panemaan lopulta kävin itse panemassa.
      Toimii myös kolmen miehen versiona vaimo halusi määrätyt 5 miestä.

      • Anonyymi

        kerro ensin mistä päin olet,katsotaan sitten toteutuko se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kerro ensin mistä päin olet,katsotaan sitten toteutuko se

        Ollaan Kanta-Hämeestä ja vaimo haluaa kovaa kyytiä usealta mieheltä.


    • Anonyymi

      Vaimoni kertoi suhteemme alkuaikoina tulleensa raiskatuksi 14-vuotiaana erään sukulaismiehen toimesta. Monta vuotta oli mennyt, ennenkuin uskalsi jälleen sänkyyn miehen kanssa. Pikkuhiljaa oli ne raiskauksen aiheuttamat traumat kadonneet, mutta nyt, jo vuosia myöhemmin hän keroo, että ne mielikuvat ovat alkaneet palaamaan ja, että hän fantasioi tulevansa raiskatuksi jälleen ja mieluummin useamman toimesta. Myös tämä raiskauksen tehnyt mies on mukana näissä fantasioissa. Rakastellessamme kuiskin hänella rauskausjuttuja ja hän käy ihan kuummana niihin. Alapää suorastaa vuotaa kosteutta. Kun ehdotin, että entä jos järjestetään raiskausjuttu mökillämme, niin hän oli heti valmis. Ajatuksena olis, että hommaan pari työkaveriani saunomaan, ja itse joudun muka yllättäen lähtemään pois vähäksi aikaa. Sillä aikaa kaverit ottaisivat hänet väkisin... Saa nähdä kuinka se onnistuisi.

    • Anonyymi

      Itse olen keski-ikäinen muodokas nainen ja haaveile tulla otetuksi hyvin päättäväisesti tilanteessa, jossa olen halunnut seksiä vieraalta mieheltä ja haluan ensin tavata. Tilanteessa mies sanoo ottavansa minut, koska kyrpää haluan kuitenkin, kourii rintoja ja päättäväisesti riisuu minua. Mies nauttii tilanteesta, kun huomaa, että alistun täysin hänen tahtoonsa ja nautin ollessani hänen naitavana.

      • Mistä päin olet? Olen Keski ikäinen mies ja voisin toteuttaa fantasiasi....


      • Anonyymi
        Aisin kirjoitti:

        Mistä päin olet? Olen Keski ikäinen mies ja voisin toteuttaa fantasiasi....

        Olen 38 ikä vappa suhteessa


      • Koska nähdään


      • Anonyymi
        Aisin kirjoitti:

        Koska nähdään

        Vaikka tänään kolmelta iltapäivällä siinä pikkukuppilassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka tänään kolmelta iltapäivällä siinä pikkukuppilassa.

        Mitä kuppilaa tarkoitat


      • Anonyymi
        Aisin kirjoitti:

        Mistä päin olet? Olen Keski ikäinen mies ja voisin toteuttaa fantasiasi....

        Olen Hyvinkäältä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen 38 ikä vappa suhteessa

        Olen 50 v mies ja kiinnostunut sun fantasiastasi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen Hyvinkäältä.

        Sittenhän meillä ei ole kovinkaan paljon välimatkaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen Hyvinkäältä.

        Jatketaanko juttu jotain muuta kautta


    • Voitais tutustua ensin hieman, salaa pitäisi tutustua kun olen varattu mies

      • Anonyymi

        Minäkin olen varattu nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen varattu nainen.

        Sittenhän sopii hyvin tiedämme molemmat mitä haetaan


    • Anonyymi

      Mikset uskaltais jos halut tulla tuntemattoman naiduksi. Sovit tapaamisen vaikka viestein sovittuun paikkaan. Tää mies kiimassa ottaa sut saman tien, ilman turhia puheita vaikka alkaisit empiä.

    • Mistä päin olet,?

      • Anonyymi

        Siitä kusen ja paskan välistä,


      • Anonyymi

        Kuopiossa päin


      • Anonyymi

        Eikös lapsi tunne ihmisen biologiaa?


    Ketjusta on poistettu 111 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      116
      1572
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

      Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      59
      1153
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      47
      1000
    4. Tekisin sitä nyt

      Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      104
      947
    5. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

      Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      840
    6. Ihana tumma

      Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      36
      838
    7. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

      Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      763
    8. En kuulu tänäkään vuonna

      juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      741
    9. Ei me saada tätä ikinä toimimaan

      Näytin herkimmän puoleni. Suuttumukseni ja turhautumisen. Luotin, että tutustuminen ei kaatuisi siihen. Luotin, että pys
      Ikävä
      31
      722
    10. Muistat varmaan tämänkin nainen

      miten kutsuin sinua ihanaksi, enkä väärässä ollutkaan. Mulle tuli aina hauskoja juttuja mieleen, joita sitten kerroin. J
      Ikävä
      27
      676
    Aihe